Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny/100NX] Podświetlenie zegarów i konsoli

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Kejk
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2009-12-28, 18:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kejk » 2010-06-23, 17:10

Dobra, ja dzisiaj kupiłem 4-ledowe białe. Walą o wiele mocniej niż te walcowe (te chyba są najsłabsze). Liczę na fajny efekt. Jasnoniebieski, wręcz zimny-biały trącony niebieskim mi bardziej odpowiada. Pod zegarek dałem klasyczną niebieską. Fajnie to wygląda. Pasuje pod radio, kompa i nawiewy. Weekendowo się pobawię w wymianę. Jak starczy cierpliwości i czasu, spróbuję zabawy ze wskazówkami. Ładnie u polo1976 wyglądają. Efekt finalny oczywiście opublikuję.
--
K.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-23, 17:36

Zdjęcia!
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Kejk
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2009-12-28, 18:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kejk » 2010-06-23, 18:05

Na razie to na zdjęciu wyszedłby sam zegarek, hehe. Jak już to wszystko podświetlę, to się pochwalę. Nawiewy też zrobię porządnie. Póki co podświetlają je 3 białe LEDy W5W zamiast jednej żarówki W5W. Wreszcie coś widać i nie jest źle, ale światło powinno być bardziej rozproszone. Trza pod panel dać albo listwę z diodami, albo podświetlić kilkoma W5W zmatowioną pleksi. W przyciskach ogrzewania tylnej szyby i świateł przeciwmgielnych mam niebieskie diody. Jest git. Podświetlenia awaryjnych nie zmieniałem.
--
K.

Awatar użytkownika
mikey_one
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2009-12-04, 12:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mikey_one » 2010-07-01, 22:14

Generalnie z podświetleniem jest: konstruktor przewidział to pod żarówki (dają neutralne światło o szerokim kącie) więc wychodzi wszystko w takich kolorach jak materiał, przez który światło przechodzi... Żeby zmienić kolor podświetlenia, jest trochę zabawy - diody są fajne ale mają za mały kąt padania światła (stąd brak podświetlenia wskazówek) i długość fali tego światła nie bardzo chce podświetlać czerwone pole... Z tego co pamiętam, genialnie zrobił to chyba ADEX w swojej mikrze, ale on tam bawił się w manufakturę w oparciu o diody flux... Ja u siebie kiedyś wymieniłem wszystko na niebieskie walcowe, z wklęsłym stożkiem - było fajnie, niebiesko i nawet jasno ale niestety o czerwonym polu i świecącej wskazówce wtedy zapomnij...

Jeśli chcesz zmienić rodzaj podświetlenia z żarówek na diodowe, musisz liczyć się z koniecznością podświetlenia każdego koloru i elementu pojedynczo...

U mnie (zresztą jak chyba w każdej N-serii) są zwykłe żarówki W5W z niebieskimi kapturkami (silikonopodobny materiał) i świeci ładnym białym światłem... (moc żarówek nie 2 a 5 W)...
Fura jest niezła i turla fele :)

Kejk
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2009-12-28, 18:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kejk » 2010-07-02, 08:40

Właśnie po kilku eksperymentach z LEDami doszedłem do takiego samego wniosku. 4-ledowe waliły mocno, ale punktowo i podświetlenie było nierównomierne. Zmatowiłem je i lekko przydymiłem na czole - zrobiło się w miarę równomiernie, ale znów za słabo. Efekt lepszy od wcześniejszych walcowych (mocniej), ale dalej nie to. :/ Zimny, jasnoniebieski kolor, jest fajny, ale za słaby bardzo męczy. W półmroku jest siny i zegary są kiepsko podświetlone. W nocy lepiej, ale też męczy. Wskazówki jakieś sino czerwone. Postaram się to sfocić, choć zdjęcie tego nie odda. Albo będę miał dużo zabawy z przeróbką, ew. dyfuzyjne jeszcze sprawdzę(?). Najprawdopodobniej wrócę do normalnych żarówek W5W. Takie wyciągnąłem z zegarów (że niby oryginalne). Najchętniej kupiłbym takie same zegary jak moje i pobawiłbym się w konkretną przeróbkę. Niestety ostatniej wersji z '95 z obrotomierzem (bez linki) nie mogę złapać. :(
--
K.

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2010-07-02, 13:59

mi sie najbardziej podoba oryginalne podswietlenia ktora po pierwsze mozna sciemnic. mialem sunnego od michallo to z tego co pamietam nie dalo ich sie sciamniac, a po drugie slyszalem ze dioda krocej bedzie swiecic niz normalna zarowka. Moze poszukac na alledrogo zegarow indiglo :?:
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
sxp22
fanatyk nissana
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-04-13, 12:15
Lokalizacja: Mogilno / Francja

Post autor: sxp22 » 2010-07-02, 15:02

Ja w swojej Setce mam zamontowane Indiglo.
Fakt cena dużo większa niż żarówki czy diody ale za to efekt nieporównywalny...
Osobiście polecam to rozwiązanie :-)
blabla zapraszam do Grupy kujawsko-pomorskiej !!
Obrazek

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2010-07-02, 20:14

Kejk pisze:Właśnie po kilku eksperymentach z LEDami doszedłem do takiego samego wniosku. 4-ledowe waliły mocno, ale punktowo i podświetlenie było nierównomierne. Zmatowiłem je i lekko przydymiłem na czole - zrobiło się w miarę równomiernie, ale znów za słabo. Efekt lepszy od wcześniejszych walcowych (mocniej), ale dalej nie to. :/ Zimny, jasnoniebieski kolor, jest fajny, ale za słaby bardzo męczy. W półmroku jest siny i zegary są kiepsko podświetlone. W nocy lepiej, ale też męczy. Wskazówki jakieś sino czerwone. Postaram się to sfocić, choć zdjęcie tego nie odda. Albo będę miał dużo zabawy z przeróbką, ew. dyfuzyjne jeszcze sprawdzę(?). Najprawdopodobniej wrócę do normalnych żarówek W5W. Takie wyciągnąłem z zegarów (że niby oryginalne). Najchętniej kupiłbym takie same zegary jak moje i pobawiłbym się w konkretną przeróbkę. Niestety ostatniej wersji z '95 z obrotomierzem (bez linki) nie mogę złapać. :(
Nie do końca się z tobą zgodzę. Efekt kolorów można uzyskać tak jak napisałem powyżej-usuwając fabryczny filtr z tarcz zegarów i nakładając własny np. zielony. dla przykładu tarcze z usuniętym filtrem i z filtrem(tarcze od meganki)
bez filtra
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
i z filtrem
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Zastosować wtedy diody flux extra białe albo jeszcze lepiej wykleić obudowę zegarów paskami z diodami SMD. Wtedy mamy równomierne, w miarę jasne doświetlone tarcze i widoczne czerwone pola. Wskazówki jak widać na mojej fotce bez specjalnej zabawy świecą w miarę jasnym światłem. Co do Indiglo, montowałem takie coś bratu w Megance i wg mnie swiatło jest zbyt intensywne (mimo dimmera). Robiłem nią trasę kolo 100km w nocy i po 30km zegary po prostu mnie raziły. Ale to tylko moje odczucie (nie związane z ceną bo jeśli ładne i funkcjonalne to czemu nie).
merid nie wiem kto Ci mówił, że ledy krócej świecą niż żarówki. Diody mają wiele dłuższą żywotność niż żarówki tylko diody oferowane na allegro są dedykowane pod napięcie 12V. Mają co prawda rezystorki ale o małej oporności. Stąd niestety opinia że krótko świecą bo jak wiesz zapewne napięcie w aucie dochodzi do 14,4V(ekstremalnie nawet więcej przy walniętym regulatorze napięcia). Ja do każdej diody wlutowuję opornik między 600Ω a 1kΩ i jeszcze żadna dioda (oprócz tych z fabryczną wadą, które strzelają praktycznie od ręki) się nie przepaliła. Ale każdy ma swój gust i ważne by się jemu podobało. Także do dzieła Panowie ;-)

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2011-04-07, 14:40

z uwagi na to, iż wyżej nie za wiele jest napisane o wymianie oświetlenia na panelu nawiewu (a ostatnio to robiłem), to kilka pomocnych wskazówek dla tych, którzy będę się z tym bawili :) :

pracy nie jest za wiele, a od strony technicznej żadnych trudności nie ma :)
oczywiście najpierw należy zdjąć boczny panel (co już zostało dokładnie opisane).
i właściwie tylko do tego elementu będzie nam potrzebny śrubokręt :) , bowiem wierzchni panel nawiewu, pod którym znajduje się żarówka jest zamontowany tylko na 4 zatrzaskach.
aby go zdjąć wcześniej należy zdjąć nakładki z suwaków - mocniej szarpnąć, to wyjdą :) - też tylko na wcisk :) u mnie są 4. teraz bez problemów powinno dać się zdjąć panel (u mnie mocniej trzymał tylko w lewym dolnym rogu - reszta bez problemów :) ) i żaróweczkę mamy na wierzchu :) koszt nowej 1,50 pln :)
ja odkręciłem element nawiewu pod panelem, ale okazało się to zbędne.
odkręciłem też poniżej znajdujący się schowek - była okazja zrobić porządek :) , ale do wymiany samego oświetlenia, też nie trzeba tego robić :)

poniżej kilka zdjęć:
Obrazek

Obrazek
demontaż panela (poniżej zdjęty również schowek)

Obrazek

Obrazek
znajdująca się pod panelem żarówka

Obrazek

Obrazek
montaż nowej żarówki

Obrazek
po wymianie żarówki panel od nawiewu należy "wcisnąć" w zatrzaski, założyć nakładki na suwaki i przykręcić panel boczny :)

u mnie w lewym dolnym rogu znajduje się zaślepka, a pod nią przycisk, do którego za pomocą kostki podłączony jest przewód. po zdjęciu zaślepki ów przycisk działa ;p
jak ktoś wie, co to może być i od czego to jest, to poproszę o komentarze :)
pozdrawiam :)
Obrazek
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-04-07, 14:43

No to biorę się do roboty :) zacnie Wąsiu :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2011-04-07, 16:13

wąski pisze:u mnie w lewym dolnym rogu znajduje się zaślepka, a pod nią przycisk, do którego za pomocą kostki podłączony jest przewód. po zdjęciu zaślepki ów przycisk działa ;p
jak ktoś wie, co to może być i od czego to jest, to poproszę o komentarze :)
pozdrawiam :)
Też to mam u siebie, w wersjach z klimą był tam montowany przycisk A/C ale ja klimy nie mam a przycisk jest :P
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2011-04-07, 16:19

Tuner pisze:
wąski pisze:u mnie w lewym dolnym rogu znajduje się zaślepka, a pod nią przycisk, do którego za pomocą kostki podłączony jest przewód. po zdjęciu zaślepki ów przycisk działa ;p
jak ktoś wie, co to może być i od czego to jest, to poproszę o komentarze :)
pozdrawiam :)
Też to mam u siebie, w wersjach z klimą był tam montowany przycisk A/C ale ja klimy nie mam a przycisk jest :P
no to pewnie mam to samo :)
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-07, 20:31

he he
tutorial jak się patrzy :) - dobra robota


pomajstruj jeszcze i pozakładaj podświetlenie na suwaki ( da się i wygląda całkiem całkiem ;) )
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2011-04-07, 21:09

Skazony pisze: pomajstruj jeszcze i pozakładaj podświetlenie na suwaki ( da się i wygląda całkiem całkiem ;) )
no pomyślę :)
chyba wymienię też żarówy w przyciskach. co prawda (jeszcze) działają, ale jednak po wstawieniu nowych różnica jest znaczna :)
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-07, 21:16

pomyśl pomyśl
zabawa przednia zwłaszcza jak będziesz kładł led'y smd :)
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
AMONe
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2011-03-01, 11:59
Lokalizacja: ZS

Post autor: AMONe » 2011-04-08, 09:16

Na zdjęciu zaznaczam śruby które trzeba odkręcić.

Obrazek


trzeba ściągnąć obudowę lewarka skrzyni biegów (do siebie i do góry, uwaga na zapinki)
Wyciąga się popielniczkę, odkręca te śrubki które zaznaczyłem i z czuciem szarpie całą deskę do siebie, powinna odskoczyć. Trzeba opuścić kierownicę, wyciąga się plastik z nad zegarów i kawałek z nawiewem (delikatnie szarpać to wyjdzie kratka nawiewu)

Potem odktęcie śrubki od zegara i wylatuje zegar.

Obrazek

Nie wypinajcie wtyczek, da rade wymienić żarówki na diody bez wyciągania całkowicie zegarów. Tylko pamiętajcie, żarówke obojętnie jak podłączycie to zaświeci, w diodach ważne jest + i - .
Powodzenia.

P.S. Nie trzeba wyciągać radia, wyjedzie razem z deską.


Tak to wygląda u mnie:

Obrazek

W zegarach są białe diody z wklęsłym czubkiem (nie jak zwykła dioda) co by rozpraszała światło (LED firmy BOSMA LEDS). Efekt na zdjęciach wygląda że są niebieskie ale faktycznie są jasno-błękitne.

Co do wskazówek to są pomalowane lakierem "fluorestencyjnym" do spławików dostępne w większości dobrych sklepów wędkarskich. Testowałem już wiele lakierów i tylko ten daje rade bo bardzo ładnie rozprasza światło. Tylko taka uwaga, jedno pociągnięcie pędzla na wskazówce i wystarczy, jak dacie za grubo to będzie ciemna.

Przed wsadzeniem diody w oprawkę trzeba porozginać delikatnie blaszki na diodzie, daje to lepszy styk.





Zdjęcia kokpitu i zegarów do pokazania umiejcowienia śrub znalazłem na GOOGLE.PL jeśli to czyjaś własność i ma obiekcje na temat umieszczania ich jako wzór, proszę o informację na PW to usunę.

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-08, 19:43

ja już w zegary nie będę wkładał LED bo nie zliczoną ich ilość już wymieniłem i stale się jarają :(
pojęcia nie mam dla czego :/
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
Supernissan
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
Kontakt:

Post autor: Supernissan » 2011-04-08, 19:53

Można dodatkowy opór wstawić w szereg z diodą np.:) Według mnie diody powinny przeżyć nissana.

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-08, 20:00

hola hola
ledy kupowane do podświetleń wszelkiego rodzaju są już z "oporami" ( inaczej raczej nie da rady ;) )
Fakt powinny ale imo odpowiedzialne za kiepawą żywotność pojedynczych ledów są skoki napięcia które w autku niestety występują nieustannie
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-04-08, 21:48

Skazony pisze:hola hola
ledy kupowane do podświetleń wszelkiego rodzaju są już z "oporami" ( inaczej raczej nie da rady ;) )
Fakt powinny ale imo odpowiedzialne za kiepawą żywotność pojedynczych ledów są skoki napięcia które w autku niestety występują nieustannie
Dlatego dajesz w obwód dodatkowe oporniki w granicach 600ohm +-. U mnie tak chodzi już ze 2 lata i nic się nie zjarało.
U mnie wygląda to tak
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Panel nawiewu podświetlony podobnie, zostało tylko podświetlenie suwaków.
Jakość ledów przystosowanych do podświetleń w aucie pozostawia wiele do życzenia( to taka moja mała opinia, po podświetleniu kilku już aut w każdym w którym zastosowałem tylko oryginalne ledy pod instalację samochodową palił je na potęgę więc dodatkowo wpinam opornik jak pisałem wyżej i jest OK)

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-08, 21:55

napisz mi dokładnie jak to robisz bo jakoś nie ogarniam :/ - gdzie wpinasz opornik
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-04-08, 22:06

Skazony pisze:napisz mi dokładnie jak to robisz bo jakoś nie ogarniam :/ - gdzie wpinasz opornik
Ja robię sobie diody sam nie kupuję sklepowych pod instalację samochodową. Mniej więcej wygląda to tak, że wywalam z oprawki żarówkę, następnie do dodatniej końcówki diody flux (przeważnie takie stosuję bo ładnie światło rozpraszają u mnie właśnie takie siedzą) lutuję opornik 600ohm-850Ohm zależy co mają na sklepie, a później diodę z opornikiem lutuję w oryginalną oprawkę. Wciskam ładnie, zwracając uwagę żeby się nie zwierały końcówki diody, wszystko w oprawkę i wkładam w zegary. Zwróć tylko uwagę na polaryzację + do + , - do -. Tak to w skrócie wygląda.

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-08, 23:06

masz jakieś foto ?
namiar , cokolwiek - bo nie bardzo wiem co to jest ten flux
- zrozum człowieka zaintrygowanego rozwiązaniem
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-04-08, 23:31

Skazony pisze:masz jakieś foto ?
namiar , cokolwiek - bo nie bardzo wiem co to jest ten flux
- zrozum człowieka zaintrygowanego rozwiązaniem
pewnie że rozumiem.
Jak się jutro wyrobię to Ci zrobię wersję eksperymentalną i pstrykne fotki. Z tym, że chyba w tej chwili mam tylko biały flux na stanie, ale zobaczę jutro.

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-08, 23:44

oki czekam z niecierpliwością
Pozdro
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
Supernissan
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
Kontakt:

Post autor: Supernissan » 2011-04-09, 07:34

Mój patent z diodami ze złomu elektronicznego w Uno rodziców działa już z 10lat.

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2011-04-09, 15:15

Supernissan pisze:Mój patent z diodami ze złomu elektronicznego w Uno rodziców działa już z 10lat.
super że działa
bo moje próby doprowadziły mnie na skraj rozpaczy i odpuściłem sobie LEDy
za dużo zabawy jest przy wymianie nie działających
( moja kiera nie ma regulacji i muszę ostro pomanewrować aby wyjąć zegary )

sprzedaj swojego pomysła

btw. w sumie to mam zamontowane podświetlenie suwaków oparte na LED smd i 4 szt mają dołączony jeden R (działa to od 2 lat)
Tylko ja szukam takich ( lub sposobu ) aby zamontować zamiast standardowej W5W
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2011-04-09, 23:27

wymieniałem żarówki odpowiedzialne za podświetlenie przycisków na bocznym panelu. "ogrzewanie tylnej szyby" i "przeciwmgłowe" mają po dwie żarówki : jedna podświetla, druga załącza się w momencie wciśnięcia. w "ogrzewaniu tylnej szyby" żarówka odpowiedzialna za światło "po wciśnięciu" odmawia posłuszeństwa :(
żarówka jest OK, sprawdziłem. jakieś pomysły ?? :)

Obrazek
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2011-04-10, 21:01

Skazony sorry ale dopiero wróciłem z wyjazdu i nie zdążyłem nic przygotować. Jutro coś pomodze i zrobie foty z tym że tak pod wieczór. Wąski rozbierz włącznik i sprawdź styki w środku. Z tego co rozkminiłem to w słoneczku niema przekaźnika od ogrzewania tylnej szyby i przez to włącznik potrzebuje okresowego czyszczenia styków. To na początek, jeśli dalej nie będzie świecić do kontroli kable odpowiedzialne za żarówkę.

Awatar użytkownika
wąski
fanatyk nissana
Posty: 544
Rejestracja: 2010-07-18, 16:21
Lokalizacja: EL

Post autor: wąski » 2011-04-10, 21:23

OK, przeczyszczę i zobaczymy :)
wąski czyli cienki :]
(nie)wąski N14 :)

blabla, looźna guma <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”