Strona 1 z 1
[N14] Nie ma iskry
: 2016-11-10, 07:43
autor: KamisovCanada
Nie ma iskry, sprawdzone wszystko co powinno się sprawdzić wg serwisówki i podmieniane niektóre elementy zapłonu. Może ktoś ma jakiś pomysł z czym może być problem?
Sprawdzone:
- cewka (podmieniana na nówkę)
- aparat zapłonowy (podmieniany na inny sprawdzony z inną kopułką i innym palcem)
- power transistor
- świece podmieniane
- przewody zapłonowe nowiutkie
- sprawdzane czy jest połączenie z ECU do odpowiednich elementów
- cewka, aparat i power trans. były dodatkowe sprawdzane na przewodność/napięcie/rezystancję wg serwisówki
: 2016-11-10, 16:02
autor: bandito
Moze stacyjka sie popsula, ta kostka pod nią. A sunny ma nats?
: 2016-11-10, 16:59
autor: vixo
Nie ma
: 2016-11-10, 17:28
autor: garygary
Masa przy budzie, bezpieczniki, moze przekaznik zaplonu
: 2016-11-11, 10:06
autor: creativesb
Miałem coś takiego, kostka stacyjki, wyjmij aparat, przekręć kluczyk na zapłon, do cewki żarówka z dolutowanymi kablami lub miernik, plus żarówki na akumulator minus na sterowanie cewki, krecisz aparatem powinno migać czyli daje iskrę, u mnie nie sterował cewką razem z rozrusznikiem, albo odpal na pych i powinien chodzić
: 2016-11-11, 12:13
autor: bandito
Jak jest brak iskry to pchanie nic nie da.
Miałem dwa przypadki uszkodzenia kostki stacyjki. Pierwszy w N15, przestał reagować na kluczyk. tj prąd był a nie kręcił. Drugi to w aucie grupy VAG, wszystko było prócz iskry na świecach.
jak by pasowało i chcialbyś na podmiankę to mam od n15 100% sprawną
: 2016-11-11, 23:25
autor: creativesb
Miałem taki sam przypadek, podmieniłem wszystko co się dało, kręcił i kręcił a iskry nie było, więc tak jak napisałem iskra była tylko przy kluczyku w pozycji ON, gdy kręciłem rozrusznikiem iskry nie było, więc w takim przypadku odpalał mi na pych bez problemu..., dlatego napisałem żeby zdemontować aparat i sprawdzić czy jest sterowanie cewki lub spróbować na pych
: 2016-11-15, 00:29
autor: KamisovCanada
Na pych nie da rady, bo w międzyczasie jest robiona blacha więc auto na kobyłkach z wyjętymi amortyzatorami z tyłu. Mam drugą stacyjkę z 200SX'a więc podmienię na próbę. Sposób ze sprawdzaniem cewki też sprawdzę.
[ Dodano: 2016-11-28, 17:16 ]
Sprawdzałem dziś opór na przewodach zapłonowych mam od najdłuższego: 10,3; 10,3; 7,6; 6,3 kohm więc dosyć dziwne wartości, tylko nie wiem jakie powinny być. Wywaliłem jeszce immobilizer na wszelki wypadek i dalej nic się nie zmieniło.
[ Dodano: 2016-11-29, 09:48 ]
Odpalanie z pychu też nic nie dało
