Strona 1 z 1

[N14] Zwrotnica przód - czy pasuje z 1.6 do 2.0 GTi ?

: 2016-08-10, 20:19
autor: peter000
Witam
Pisałem na drugim forum ale trochę mi się spieszy więc napiszę i tu. W moim N14 GTi jest do wymiany zwrotnica z przodu. No i tu pytanie, czy zwrotnica z innych wersji silnikowych np. 1.6 czy 2.0D będzie pasowała do GTi? Prosto z GTi to ciężko znaleźć - innych wersji na szrotach jest więcej. Proszę o pomoc :)

: 2016-08-10, 21:00
autor: sliwka1232
pasuje chyba z wszystkich wersji silnikowych (diesla nie jestem pewien ale chyba tez)
ja u siebie brałem z 1.4 do gti

: 2016-08-10, 21:48
autor: peter000
Dzięki. To super :) W takim razie jutro jadę kupować żeby się suniacz nie marnował rozłożony na placu ;)

: 2016-08-11, 05:52
autor: majchrzok
Jak potrzebujesz same zwrotnice to za flaszke moge Ci takie z GTI sprezentowac. Jak cos to dawaj na pw

: 2016-08-11, 08:01
autor: peter000
Wiesz co na razie spróbuję kupić u siebie bo jak mówiłem spieszy mi się. W razie czego jeszcze się odezwę, dzięki ;)
A mam jeszcze takie pytanie czy z kolei z innych wersji nadwoziowych będzię pasować? Jak ktoś wie to niech da znać :)

: 2016-08-12, 19:29
autor: Vendo
Z tego co wiem, to wszystkie zwrotnice są takie same.
Na bank z 1.6 SR pasują do GTI bo ja mam u siebie zwrotnice właśnie z 1.6.
Jeśli chodzi natomiast o ciśnienia w oponach na krótkie próby, to polecam 2.15 - przód i 1.5 tył :-P

: 2016-08-13, 10:23
autor: peter000
Haha, dzięki. Widzę, że siedzimy na tych samych forach :D No i dobrze prawisz bo z przodu takie miałem, a z tyłu więcej bo 1.8 i to tylne okazało się za duże :)
A co do zwrotnicy to już kupiłem z 1.4. Wszystko pasi i samochód jeździ :)

: 2016-08-14, 00:27
autor: Vendo
Czyżby trochę za mocno zarzucało dupą przy 1.8 na tyle?
Zdarza mi się trenować na takim krótkim torze i całe dwa treningi poświęciłem na ustawianie ciśnień w oponach. Dzielę się jednak zdobytą wiedzą za free, przecież nie ścigamy się o złote kalesony, a każda rada jest cenna. Tak więc z moich doświadczeń wynika, że właśnie około 2.15-2.20 na przodzie i 1.5-1.6 na tyle na krótkie próby jest najlepsze. Mowa cały czas o jeździe na 595 RS-R i geometrii ustawionej na "0" - zarówno zbieżności jak i negatywu. Z resztą z tego co mi wiadomo przy geometrii ustawionej pod rajdy ciśnienia praktycznie takie same również robią robotę. W przypadku innych opon powinno być podobnie.

: 2016-08-14, 17:17
autor: peter000
Tak trochę zarzucało, a nawet nie trochę a mocno. Tam jeszcze była głównie kostka a nie asfalt co tylko potęgowało to wrażenie.
No ja jeśli o geometrię chodzi to mam lekką rozbieżność ustawioną. A federale mam tylko z przodu i nie pogardziłbym takimi samymi oponami na tyle, bo mimo że są twarde to chyba i tak szybciej by się rozgrzały niż cywilne starocia które mam aktualnie. Dzięki za podpowiedzi, są szczególnie cenne bo mowa o tym samym samochodzie i oponach więc trudno o bardziej odpowiednie :) Dałem punkty pomógł wszystkim.

PS jeśli już odbiegliśmy lekko od tematu - wiecie gdzie można kupić maskę od GTi-R'a? Są jakieś zamienniki łatwo dostępne czy trzeba polować w dziale sprzedam, na allegro itp?

: 2016-08-15, 23:24
autor: Vendo
peter000 pisze:PS jeśli już odbiegliśmy lekko od tematu - wiecie gdzie można kupić maskę od GTi-R'a? Są jakieś zamienniki łatwo dostępne czy trzeba polować w dziale sprzedam, na allegro itp?
Chodzi Ci o laminatową czy zwykłą?
Bo jeśli laminat to podpytaj w CKmotorsport http://ckmotorsport.eu/
Gość chyba zrobił już wszystko w N14 z laminatu. Buduje auto do górskich i tam bardzo grube mody idą. Podobno może coś zrobić ale sam nigdy nie pytałem. Może ktoś bardziej obeznany w temacie albo sam właściciel się wypowie?

Jak zwykła to tylko żmudne poszukiwania...

: 2016-08-17, 16:14
autor: peter000
Ok dzięki! :-)