Strona 1 z 1
[N14] Wałki rozrządu
: 2010-03-11, 20:21
autor: boncki
witam. kupilem wałki rozrzadu z 1.6 DS do mojego sunnego 1.4. I mam pytanie, slyszalem ze zmiania sie jeden wałek ssacy bo wydechowy jest ten sam co w 1.4. Tak nie wymieniac wydechowego czy wydechowy tez jest inny. tak ze nie wiem czy wymieniac dwa czy jeden jezeli wydechowy jest ten sam. a jutro po poludniu mam zamiar je zmienic. prosze o szybka odpowiedz.a i jeszcze jedno, po wymianie kolektora na 73C i wałków z 1.6 DS jaka osiagne moc? pozdrawiam

: 2010-03-11, 21:49
autor: bombel
Ssący jest inny. Wydechowy powinien byc taki sam. MOc po pokreceniu jeszcze zaplonem powinna byc ok 110 KM, ale hamownia tylko prawde powie

: 2010-03-11, 21:53
autor: rz
bombel pisze:MOc po pokreceniu jeszcze zaplonem powinna byc ok 110 KM, ale hamownia tylko prawde powie

110km z 1.4 jedynie na walkach? nie za optymistycznie?
: 2010-03-12, 06:49
autor: Jarek104
jeszcze kolektor, zaślepienie EGR, zabawa zapłonem, odetkanie wydechu

: 2010-03-12, 07:34
autor: boncki
to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy
[ Dodano: 2010-03-12, 07:36 ]
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
: 2010-03-12, 08:02
autor: bombel
boncki pisze:to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy
Wybierz dwa wałki które są wyższe i tyle.
boncki pisze:tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy

To ta strumiennice wywal czym predzej
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
Jaki zapłon elektroniczny?? Masz normalny aparat zapłonowy który przekrecasz do siebie, ale tzreba to zrobic umiejetnie
: 2010-03-12, 08:10
autor: sergiej
no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... musialby jeszcze jaki kolektor wleciec pozniej zabawa z paliwem ...
: 2010-03-12, 08:25
autor: boncki
to jak zapłon przekrecic w swoja strone jak bede stał w kierunku silnika a gdzies tak na oko to o ile przesunac? ciekawe czy moja rakieta wytrzyma te modyfikacje hehe

jak by nie patrzec to mam juz ponad 240 tys

hehe
no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... -->
czyli wałki duzo nie daja bo ja slyszalem, ze po wymianie kolektora juz bedzie 87 a po wymianie kolekrowa z wałkami jest 100 km...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:27 ]
a ja slyszałem czy strumienica tez cos daje... a tu mi karzą ja wywalic jak najprędzej...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:32 ]
bombel, czesc
viewtopic.php?p=37643#37643 wejdz na tego linka i jak mozesz to opisz mi dokladnie

: 2010-03-12, 10:54
autor: Coobcio
w 1,4 by miec 100KM zmienia się oba wałki... a w 1,6 tylko ssacy.
: 2010-04-16, 18:34
autor: roshi
a czy wałki z ga14ds są takie same jak 1,6 ds?
zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??
: 2010-04-16, 18:43
autor: bombel
roshi pisze:zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??
Te z 14DS i DE śa takie jak w 16DE, czyli kupa
: 2010-04-16, 19:02
autor: roshi
bombel pisze:roshi pisze:zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??
Te z 14DS i DE śa takie jak w 16DE, czyli kupa
to niedobsz... bo zamówiłem sobie kupe za 150 zł