[N14] Wałki rozrządu
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Wałki rozrządu
witam. kupilem wałki rozrzadu z 1.6 DS do mojego sunnego 1.4. I mam pytanie, slyszalem ze zmiania sie jeden wałek ssacy bo wydechowy jest ten sam co w 1.4. Tak nie wymieniac wydechowego czy wydechowy tez jest inny. tak ze nie wiem czy wymieniac dwa czy jeden jezeli wydechowy jest ten sam. a jutro po poludniu mam zamiar je zmienic. prosze o szybka odpowiedz.a i jeszcze jedno, po wymianie kolektora na 73C i wałków z 1.6 DS jaka osiagne moc? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 20:18 przez boncki, łącznie zmieniany 2 razy.
to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy
[ Dodano: 2010-03-12, 07:36 ]
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
[ Dodano: 2010-03-12, 07:36 ]
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
Wybierz dwa wałki które są wyższe i tyle.boncki pisze:to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy
To ta strumiennice wywal czym predzejboncki pisze:tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy
Jaki zapłon elektroniczny?? Masz normalny aparat zapłonowy który przekrecasz do siebie, ale tzreba to zrobic umiejetniea jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
to jak zapłon przekrecic w swoja strone jak bede stał w kierunku silnika a gdzies tak na oko to o ile przesunac? ciekawe czy moja rakieta wytrzyma te modyfikacje hehe jak by nie patrzec to mam juz ponad 240 tys hehe
no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... -->
czyli wałki duzo nie daja bo ja slyszalem, ze po wymianie kolektora juz bedzie 87 a po wymianie kolekrowa z wałkami jest 100 km...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:27 ]
a ja slyszałem czy strumienica tez cos daje... a tu mi karzą ja wywalic jak najprędzej...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:32 ]
bombel, czesc viewtopic.php?p=37643#37643 wejdz na tego linka i jak mozesz to opisz mi dokladnie
no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... -->
czyli wałki duzo nie daja bo ja slyszalem, ze po wymianie kolektora juz bedzie 87 a po wymianie kolekrowa z wałkami jest 100 km...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:27 ]
a ja slyszałem czy strumienica tez cos daje... a tu mi karzą ja wywalic jak najprędzej...
[ Dodano: 2010-03-12, 08:32 ]
bombel, czesc viewtopic.php?p=37643#37643 wejdz na tego linka i jak mozesz to opisz mi dokladnie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
w 1,4 by miec 100KM zmienia się oba wałki... a w 1,6 tylko ssacy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM