Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Wałki rozrządu

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
boncki
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2010-02-21, 17:28
Lokalizacja: Barlinek

[N14] Wałki rozrządu

Post autor: boncki » 2010-03-11, 20:21

witam. kupilem wałki rozrzadu z 1.6 DS do mojego sunnego 1.4. I mam pytanie, slyszalem ze zmiania sie jeden wałek ssacy bo wydechowy jest ten sam co w 1.4. Tak nie wymieniac wydechowego czy wydechowy tez jest inny. tak ze nie wiem czy wymieniac dwa czy jeden jezeli wydechowy jest ten sam. a jutro po poludniu mam zamiar je zmienic. prosze o szybka odpowiedz.a i jeszcze jedno, po wymianie kolektora na 73C i wałków z 1.6 DS jaka osiagne moc? pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 20:18 przez boncki, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-11, 21:49

Ssący jest inny. Wydechowy powinien byc taki sam. MOc po pokreceniu jeszcze zaplonem powinna byc ok 110 KM, ale hamownia tylko prawde powie :)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-03-11, 21:53

bombel pisze:MOc po pokreceniu jeszcze zaplonem powinna byc ok 110 KM, ale hamownia tylko prawde powie :)
110km z 1.4 jedynie na walkach? nie za optymistycznie?

Jarek104
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2009-12-09, 14:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jarek104 » 2010-03-12, 06:49

jeszcze kolektor, zaślepienie EGR, zabawa zapłonem, odetkanie wydechu ;)

Awatar użytkownika
boncki
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2010-02-21, 17:28
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: boncki » 2010-03-12, 07:34

to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy :P

[ Dodano: 2010-03-12, 07:36 ]
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-12, 08:02

boncki pisze:to teraz nie wiem czy zmienic dwa wałki czy tylko walek ssacy. a na ktory to jest wałke ssacy? po czym to poznac? A ja u siebie juz mam kolektor zmieniony na 73C, tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy :P
Wybierz dwa wałki które są wyższe i tyle.
boncki pisze:tłumik mam przelotowy strumienica + koncowy :P
To ta strumiennice wywal czym predzej
a jak tam podkrecic zapłon jezeli tam jest elektroniczy a nie tak jak w vw 2 lub 3... to mnie zastanawia
Jaki zapłon elektroniczny?? Masz normalny aparat zapłonowy który przekrecasz do siebie, ale tzreba to zrobic umiejetnie

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4154
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-12, 08:10

no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... musialby jeszcze jaki kolektor wleciec pozniej zabawa z paliwem ...

Awatar użytkownika
boncki
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2010-02-21, 17:28
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: boncki » 2010-03-12, 08:25

to jak zapłon przekrecic w swoja strone jak bede stał w kierunku silnika a gdzies tak na oko to o ile przesunac? ciekawe czy moja rakieta wytrzyma te modyfikacje hehe ;p jak by nie patrzec to mam juz ponad 240 tys :D hehe

no po tych modach dobrze jak 100 km osiagniesz ...ale mozesz liczyc na okolo 95 ... z 1.4 to naprawde ciezko 110 km ... -->

czyli wałki duzo nie daja bo ja slyszalem, ze po wymianie kolektora juz bedzie 87 a po wymianie kolekrowa z wałkami jest 100 km...

[ Dodano: 2010-03-12, 08:27 ]
a ja slyszałem czy strumienica tez cos daje... a tu mi karzą ja wywalic jak najprędzej...

[ Dodano: 2010-03-12, 08:32 ]
bombel, czesc ;-) viewtopic.php?p=37643#37643 wejdz na tego linka i jak mozesz to opisz mi dokladnie ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-12, 10:54

w 1,4 by miec 100KM zmienia się oba wałki... a w 1,6 tylko ssacy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-04-16, 18:34

a czy wałki z ga14ds są takie same jak 1,6 ds?

zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-16, 18:43

roshi pisze:zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??
Te z 14DS i DE śa takie jak w 16DE, czyli kupa

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-04-16, 19:02

bombel pisze:
roshi pisze:zamówiłem sobie wałki z 1,4 ds czy one różnią się od tych z 14 de??
Te z 14DS i DE śa takie jak w 16DE, czyli kupa
to niedobsz... bo zamówiłem sobie kupe za 150 zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”