Strona 1 z 1

[100nx]Problem przy obniżaniu z tylnym zawiasem

: 2014-08-10, 07:51
autor: nismo94
Witam , zakupiłem springi ostatnio od bziuka no i wszystko ladnie pieknie wziąłem się dziś za obnizanie. przód siadł elegancko problem zaczął się z tyłem, gdyż po wsadzeniu nowych sprężyn dupa dzwigła się o 1cm..
nowe springi wysokością są wszystkie 4 takie same. na przód po prostu wziąłem te szersze po średnicy i grubsze po średnicy pręta .

orginalne springi przód mają 37.5 cm, nowe mają 29cm a ori tył mają 32 a nowe takze 29 .. Powie mi ktoś o co tu biega? springi nie od tego auta? Sad
moze ktoś kto już obnizał pamięta jak sie miały wymiary przednich sprezyn wzgledem tylnich . Jak komuś coś to pomoze to moge wrzucić fotkę starych sprezyn wzgledem nowych

: 2014-08-10, 11:23
autor: Ulus
hehe standart muszisz zmierzyc srednice sprezyn grubsze na przod :)

: 2014-08-10, 12:37
autor: nismo94
ale grubsze ze na zwoju, czy grubsze w sensie o większej średnicy zewnętrznej?

: 2014-08-10, 12:58
autor: Ulus
wieksza średnica "drutu" :D

: 2014-08-10, 13:21
autor: nismo94
Obrazek
od lewej przód seria, obniżenie tył, tył seria . Przód i tył sportowe na wysokość są identyczne.

[ Dodano: 2014-08-10, 14:23 ]
ale springi sportowe powinny być wszystkie 4 takie same na wysokość ? popatrz jaka jest różnica pomiedzy seryjnym tyłem a seryjnym przodem. Sam już nie wiem o co tu chodzi :P

: 2014-08-10, 19:00
autor: Ulus
moje h&r maja roznice dlugosci okolo 0,7 cm natomiast jest miedzy nimi roznica w grubosci samego drutu. Jest to nieweielka roznica na poziomie 1-2 mm lub mniej