Strona 1 z 1

[N14] Jakie kontrolki powinny się zapalić...

: 2010-02-14, 19:57
autor: roshi
Witam.


Sunny 1,4 LX 1993r full wtrysk, predkosciomierz sterowany elektronicznie (nie na linke)

Jestem w trakcie swapu liczników (wersja bez obrotomierza na wersje z)

Poprzepinałem już wszystkie przewody w kostkach (nie bylo latwo ;)) i zostało mi już tylko pociągnięcie sygnału do obrotomierza z kompa.

Podłączyłem przed chwilą nowe zegary, tak na próbe i wszystko śmiga pięknie (kontrolki kierunków, długich, wskaźnik temp, wskaźnik paliwa, zegarek, podświetlenie diodowe, itp.)

Jedyne co sie zesrało to, że nie pali się żadna kontrolka przy włączonym zapłonie (bez odpalania silnika)

Moje pytanko brzmi jakie dokladnie kontrolki powinny się zaświecic - pomoże mi to szukać błędu w podłączeniu.

dzieki i pozdrawiam

: 2010-02-14, 20:05
autor: vinci
cisnieni oleju napewno......i od recznego jak masz zaciagniety

: 2010-02-14, 20:06
autor: bombel
Akumulator, ciśnienie oleju, abs, poduszka (na 5 s) i reczny jak kolega napisał :)

: 2010-02-14, 20:11
autor: roshi
dzieki dzieki. kurde nie pali sie zadna z nich. To teraz czeka mnie całonocne dochodzenie ;)

: 2010-02-15, 16:20
autor: TomyDDC
Bezpiecznik, może być "METER" albo któryś z pozycji. Czasami tez oświetlenie kokpitu.

: 2010-02-16, 03:29
autor: roshi
Nie nie, to byl definitywnie blad w instalacji.

Wczoraj po podłączeniu sygnału z kompa do obrotomierza i podłączeniu zegarów było wieeeelkie rozczarowanie, bo obrotek nie działał - jak również te nieszczesne kontrolki. A jak się zaciągnęło ręczny na ciepłym silniku to zapalały się kontrolki ładowania i ręcznego (ale takim leciutkim światłem)


na szczęście już znalazłem gdzie był błąd (przynajmniej tak mi sie wydaje). wczesniej robiłem wszystko ze schematów z service manuala, a tu sie okazuje ze manual troche rozni sie od faktycznych podłączeń. prześledziłem sciezki na obu licznikach (moim starym i nowym od bonzo) i ścieżka po ścieżce porównywałem jeden z drugim. wyszło, że dwa kabelki nie były umieszczone prawidłowo (właśnie przez to, że zegary różnią sie minimalnie od tych z manuala)

no nic. miejmy nadzieje ze dzisiaj wszystko wypali jak podłącze. trzymajcie kciuki ;)

[ Dodano: 2010-02-16, 12:29 ]
HAHA! Wszystko piknie smiga! Kontrolki ktore sie mialy swiecic sie swieca, obrotek smiga az milo. Trzyma 800 rpm. nie za malo?

[ Dodano: 2010-02-16, 12:39 ]
i oczywiście jakby ktos robił przekładke w n14 na zegary z obrotomierzem to chętnie służę pomocą. mam fotki, rysunki i inne (również trochę nowo nabytej wiedzy :P) ;)