
[100NX] Problem z ładowaniem
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[100NX] Problem z ładowaniem
Siema wczoraj wracając z roboty, leciałem sobie po winklach i w pewnym momencie przy 5 może 4,5rpm zaświeciła się takim półświatłem kontrolka od ładowania... Sama po jakimś czasie zgasła i co jakiś czas się zaświeca i gaśnie. Nie świeci tak jasno jak na zapłonie ale tak o połowę słabiej. Ktoś ma jakiś pomysł jakie licho to może być
Pozdrawiam.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u mnie palenie się lampki ładowania powodował akumulator który robił zwarcie w instalacji. na początku świeciła się delikatnie z czasem coraz mocniej.
sprawdź ładowanie przedewszystkim
sprawdź ładowanie przedewszystkim
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Ładowanie jak nie świeci się lampka jest ok, ponad 14V, aku ma może ze 2 lata max więc też bym wyeliminował. Cyrk się zaczął po zmianie paska właśnie, poprzedni napędzał duże koło na kompresorze, a po zmianie na małe okazał się za długi i zmieniłem na odpowiednio krótszy. Czasem jest tak, że jak długo nie gaśnie ta lampka to zaczyna się świecić już pełnym światłem i do tego potrafi się abs zaświecić....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Prędkość na altku się nie zmienia bo zmieniam przełożenie kompresor-koło na wale, przełożenie altek-wał jest ciągle takie samo.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Szczotki mam nowe. Problem wydaje się rozwiązany, wczoraj wpadłem w kałużę i się zaświeciło, dziś polałem pasek dużą ilością wody i też się zaświeciło więc tu są problemy(bo ja widzę dwa):
1-pierwszy mały kąt opasania koła na altku
2-brak osłony dolnej pod altkiem
1+2 = ślizgający się pasek i słabe ładowanie.
1-pierwszy mały kąt opasania koła na altku
2-brak osłony dolnej pod altkiem
1+2 = ślizgający się pasek i słabe ładowanie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
sprobuj sobie dorobic jeszcze dodatkowy napinacz zeby pasek na alternatorze wieksza powierzchnie kola lapal, badz szersze kola i pasek
ja oslony nie mam w 2 nissanach i nigdy nie mialem problemow z woda, tyle ze jak sie alternator mocno rozgrzeje i wtedy go woda chlapniej to moze ucierpiec 


Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
No i jednak nadal problem nie rozwiązany, napiąłem męsko pasek, przeczyściłem styki, wtyczki itp i ładuje 12,5V.... K#rwa.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
regulator napiecia moze walniety, sprawdz sobie jeszcze ladowanie bezposredno na alternatorze, moze po drodze gdzies zwarcie ma.
choc ja bym regulator obstawial.
choc ja bym regulator obstawial.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Mierzyłem bezpośrednio na śrubie altka i jest tak samo jak na aku. Myślę, że jakby było zwarcie to by prąd kradło i po nocy aku by był padnięty a on trzyma ładnie. Ile kosztuje regulator?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
HITACHI LR180-725
23100 64J00 12V80A
23100 64J00 12V80A
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Problem rozwiązany, wymieniłem alternator.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Cały altek bo okazało się że zardzewiały takie blaszki w obudowie i było zwarcie w uzwojeniu...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Problem rozwiązany - zamykam temat
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"