Strona 1 z 1

[N14] Parę planów - jak wykonać ?

: 2013-03-03, 13:51
autor: lestant
witam

trochę się pytań uzbierało więc napiszę wszystko na raz:

1. jeżeli chodzi o przekładkę silnika z gti to potrzeba tylko: komputer, silnik, skrzynia i półosie tak ? piasty będą pasować ??

2. jak będzie już dość ciepło chcę przemalować klapę z tyłu i będę zaślepiać zamek i też myślę aby wywalić wycieraczkę, co o tym sądzicie ? może to głupi pomysł ? ma ktoś może zdjęcie

3. chcę też wymienić panel ogrzewania z p10 czy sam panel wystarczy ? czy trzeba jakąś gwiazdę jeszcze dokupić, oraz do tego podłączyć te linki od klap ?

4. jak wygląda zamontowanie klimy w n14 ? da rady bez problemu ? do panelu z p10 który ma przycisk AC pasuje bez problemu ? jak z podłączeniem, czy potem trzeba jechac do jakiegos warsztatu żeby to sprawdzili czy poprawnie podłączone ?

5. jak wygląda sprawa z rozpórkami, lepiej kupić kompletne czy same flansze i samemu pospawać, gdzie kupić flansze ?

6. ma ktoś na sprzedaż tarcze do licznika, bo jakiś czas temu były na allegro i już nie ma

7. ma ktoś filtr kabinowy w n14 ? bo przy dużej prędkości strasznie dmucha mi z nawiewów, filtr montuje się przy podszybiu pod czarnym plastikiem tam gdzie są prowadnice do wycieraczek


Edytowałem Tytuł
Scubzik

: 2013-03-03, 21:23
autor: lazik
co do filtru kabinowego to o ile sie nie myle to nie wystepuje w n14, przynajmniej jeszcze sie z tym nie spotkalem.

rozporki ktos tu z forum robil pod ten model za stosunkowo mala kase, przeszukaj ;)

: 2013-03-03, 21:44
autor: Pawel18PL

Kod: Zaznacz cały

3. chcę też wymienić panel ogrzewania z p10 czy sam panel wystarczy ? czy trzeba jakąś gwiazdę jeszcze dokupić, oraz do tego podłączyć te linki od klap ? 
w p10 to chyba silniczki są od sterowania linkami i trzeba je zanabyć.

Kod: Zaznacz cały

 jak wygląda zamontowanie klimy w n14 ? da rady bez problemu ? do panelu z p10 który ma przycisk AC pasuje bez problemu ? jak z podłączeniem, czy potem trzeba jechac do jakiegos warsztatu żeby to sprawdzili czy poprawnie podłączone ? 
Klima występowała seryjnie w n14/b13 wystarczy taką nabyś i pasi P&P(razem z panelem nawiewów z n14)

Kod: Zaznacz cały

5. jak wygląda sprawa z rozpórkami, lepiej kupić kompletne czy same flansze i samemu pospawać, gdzie kupić flansze ?
foo...

: 2013-03-03, 22:02
autor: scubzik
apropos:

punkt 2 ) wg mnie nie ma to sensu.. wycieraczka w jeździe codziennej jest niemal niezbędna.. niezależnie czy masz lotkę czy nie (niektórzy twierdzą że lotka zapobiega brudzeniu się szyby - bzdura). Poza tym spryskiwacz jest na ramieniu wycieraczki, a przerabianie go tak aby wpasować go w klapę wg mnie mija się z celem .. Jak nie działa to napraw i ciesz się czystą szybą i widocznością :) Chyba że robisz auto na tor :)

punkt 5) rozpórki polecam do N14 .. zwłaszcza te na tyle są "odczuwalne" - usztywnia się buda co choćby z racji wieku naszych Sunnych jest bardzo ok .. usztywnia się buda i blacha nie pracuje. foo zrobi Ci rozpóry "marzenie" , ale możesz też samemu zamówić flansze i pospawać na aucie ..

Punkt 7) w N14 nie występował filtr kabinowy, nawet w wersji z klimą .. co jest dziwne , ale tak jest .. można jednak dorobić takowy filtr bo kołnierz wlotu powietrza do dmuchawy jest dość wysoki z tego co pamiętam .. można np. zrobić z uniwersalnej uszczelki do szyb (kosztuje grosze) i materiału "siatkowego"

: 2013-03-03, 22:11
autor: Zielkq
scubzik pisze:apropos:
Poza tym spryskiwacz jest na ramieniu wycieraczki, a przerabianie go tak aby wpasować go w klapę wg mnie mija się z celem ..
Z zalozenia chyba, jezeli pozbywamy sie wycieraczki, to niepotrzebny jest spryskiwacz - sam plyn szyby nie wyczysci :) (chyba ze przerobimy calosc, aby kierowaly sie na spora powierzchnie szyby i ze stosunkowo duzym cisnieniem)
Pozdrawiam

: 2013-03-03, 23:24
autor: ciapek
punkt 4. cała instalacja elektryczna do klimy jest położona brakuje najwyżej bezpiecznika i przekażnika, żeby zamontować łape od spreżarki musisz zrobić gwint w bloku (klima pasuje również z p10 1.6 rurki itd)

: 2013-03-03, 23:48
autor: DubSon
ciapek pisze:klima pasuje również z p10 1.6 rurki itd
a z P10 SR20? o rurki chodzi najbardziej :)

: 2013-03-04, 11:23
autor: Quattro
odnośnie pkt 1:
Komplet na SWAP-a:
- silnik z kompletnym osprzętem i układem wydechowym do poziomu kata
- skrzynia biegów z półosiami
- kompletna wiązka elektryczna (silnik, komora silnika, ew. również kabina)
- komputer, licznik

Dlatego chcę sprzedać wszystko w komplecie, ale jak do środy nie pójdzie to na silnik chętny już jest ;)

: 2013-03-04, 15:55
autor: lazik
pawel, kiedys trafilem na informacje ze niby w wersji z klima jest filtr? choc moze tylko nie doczytalem co nie zmienia faktu ze nie dostaniesz takiego, chyba ze pod wymiar gdzies znajdziesz :)
nad tym kolnierzem jest kawalek blaszki, lepiej sprawdz sobie czy nie jest pordzewiala i dziurawa bo wtedy woda sie dostanie do srodka i z doswiadczenia wiem ze leje sie po nogach i co najwazniejsze moze zalac ecu a nie zawsze latwo go dorwac :D

Re: Parę planów - jak wykonać ?

: 2013-03-04, 16:03
autor: goago
lestant pisze:
piasty będą pasować ??
pasują, nie musisz wymieniać

: 2013-04-07, 14:03
autor: scubzik
lestant, pomogliśmy? Działasz coś w temacie ?

: 2013-04-09, 08:12
autor: lestant
żeby działać trzeba mieć kasę hehe :)

: 2013-04-12, 09:05
autor: scubzik
lestant pisze:trzeba mieć kasę
ok..czekamy :)
Temat zamykam