Strona 1 z 1

[N14] Nie działające spryskiwacze przód

: 2012-12-03, 23:22
autor: Mały Głód
Witam mam problem mianowicie nie działają spryskiwacze przód w moim Y10 1.6, sprawdzałem pompkę na krótko to pracuje czyli padnięta nie jest wycieraczki działają normalnie ale jak chce użyć spryskiwaczy to cisza nie słychać pracy pompki sprawdzałem styki czy niezaśniedziały przeczyściłem ale cisza ustrojstwo nie działa i już. Pomóżcie gdzie szukać przyczyny, morze ktoś miał też taki problem. Z góry dziękuje.

: 2012-12-03, 23:27
autor: vixo
Może dysze zapierdzielone są :-P

: 2012-12-03, 23:53
autor: Mały Głód
Dysze na pewno nie jak podłączyłem pompkę na krotko to płyn leciał na szybę. Po prostu napięcie gdzieś spier... bo nie słychać silniczka w pompce jak chcesz normalnie włączyć spryskiwacze :cry:

: 2012-12-03, 23:54
autor: vixo
A tył działa :?:

: 2012-12-03, 23:58
autor: Mały Głód
Tak tył działa i na razie przepoiłem wężyki na pompkach żeby z przodu działał, ale chciałbym żeby normalnie działało.

: 2012-12-04, 00:01
autor: vixo
Sprawdź przekazniki pod maską :D

: 2012-12-04, 00:02
autor: Mały Głód
Która puszka?? Bo u m nie wszystkie napisy są pozdzierane.

: 2012-12-04, 00:08
autor: vixo
Ciężko powiedzieć bo co samochód to inne puszki dosłownie... :-/ najlepiej w tym wypadku miernik w dłoń druga osobę do pomocy i sprawdzać gdzie napięcie w puszce się pokazuje po włączeniu spryskiwaczy. A bezpieczniki ok :?:

: 2012-12-04, 00:12
autor: Mały Głód
Tak bezpieczniki ok sprawdzałem. Dobra to lecę do garażu jeszcze coś porzeźbić tak jak mówisz w przekaźnikach bo mnie to denerwuje i nie zasnę dopóki nie sprawdzę napisze jutro co i jak z tego wyszło :mrgreen:

: 2012-12-04, 00:15
autor: vixo
Gorzej jak napięcie do przekaznika nie dochodzi :/

: 2012-12-04, 00:33
autor: Pawel18PL
Sprawdzałeś wtyczkę przy pompce ?? Shadows chyba miał podobny problem to tam coś się zdaje zaśniedziało, psiknął jakimś bondem i ożyły :lol:

: 2012-12-04, 00:38
autor: vixo
Pawel18PL, czytałeś pierwszy post :mrgreen:

: 2012-12-04, 00:51
autor: Pawel18PL
Sory późno jest już :mrgreen:

: 2012-12-04, 15:57
autor: Shadows
No mi sie te wsuwki zepsuly od +/- co ida wymienilem i dzialaja...sprawdz stan wezykow bo tez mialem ze wezyki juz byly starawe i niebylo w ogóle cisniea dalem nowe i napierdzielaja ze az milo

: 2012-12-04, 16:22
autor: scubzik
Mały Głód, może rozsypał się przełącznik zespolony przy kierownicy. Zobacz przekaźniki a jak tam nie ma "fazy" to sprawdź na krótko przy kierownicy .. któraś z kostek .. w manualu znajdziesz pin od sprysków ..

: 2012-12-05, 22:44
autor: Mały Głód
Dzięki wszystkim za podpowiedzi ale scubzik ma racje poszedł przełącznik zespolony jak pokombinowałem przy kostkach na kurtko to spryskiwacze ożyły. Mam tylko jeszcze jedno pytanko czy przełączniki zespolone a raczej kostki tych przełączników będą pasowały od diesla do bezynki bo akurat takie znalazłem i nie wiem czy je brać czy nie :?: :mrgreen:

: 2012-12-05, 22:54
autor: vixo
Daj jakieś foto swoich ja mam W10 w częściach u siebie i coś się znajdzie :D

: 2012-12-05, 23:23
autor: Mały Głód
Spoko jutro wrzucę bo wszystko do kupy poskręcałem

: 2012-12-06, 09:09
autor: scubzik
Mały Głód, chyba pasują .. powinno być info w manualu .. Zdaje się , że poza drobnymi niuansami zasadniczo różni się jedynie wiązka silnika .. reszta powinna być "plug`n`play"

: 2012-12-06, 09:25
autor: rz
Chciałem strzelić w przełącznik zespolony ale ktoś mnie ubiegł :)
co do kompatybilności części: www.nissan4u.com/parts i powinno pomoc :)

pzdr
rz

: 2012-12-30, 09:19
autor: Mały Głód
Przełączniki zespolone z diesla podeszły bez przeróbek wszystko śmiga dzięki z pomoc.