[Sunny/100NX] Ciagle swiecąca się kontrolka hamulca recznego
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[Sunny/100NX] Ciagle swiecąca się kontrolka hamulca recznego
Witam
Mam problem z kontrolka hamulca ręcznego.Od jakiegoś czasu cały czas się świeci, nie ważne czy ręczny jest zaciągnięty czy nie, dzisiaj rozebrałem panel środkowy sprawdziłem przewód który wychodzi z wiązki, dalej czujnik drążka ręcznego(dociskałem go nawet ręka i nic), wszystko jest podłączone i nie widać żadnego mechanicznego uszkodzenia.Płyn hamulcowy w zbiorniku jest, przewód od kontrolki poziomu płynu tez dobrze podłączony.Jakis czas temu zmieniałem płyn, tarcze, klocki, bębny i szczeki.Nie było tego problemu, dopiero kilka dni temu kontrolka zaczęła się świecić.Auto hamuje bardzo mocno i równo, ręczny również szybko i równo łapie.Miał ktoś z was taki problem?
Mam problem z kontrolka hamulca ręcznego.Od jakiegoś czasu cały czas się świeci, nie ważne czy ręczny jest zaciągnięty czy nie, dzisiaj rozebrałem panel środkowy sprawdziłem przewód który wychodzi z wiązki, dalej czujnik drążka ręcznego(dociskałem go nawet ręka i nic), wszystko jest podłączone i nie widać żadnego mechanicznego uszkodzenia.Płyn hamulcowy w zbiorniku jest, przewód od kontrolki poziomu płynu tez dobrze podłączony.Jakis czas temu zmieniałem płyn, tarcze, klocki, bębny i szczeki.Nie było tego problemu, dopiero kilka dni temu kontrolka zaczęła się świecić.Auto hamuje bardzo mocno i równo, ręczny również szybko i równo łapie.Miał ktoś z was taki problem?
Ostatnio zmieniony 2010-01-18, 03:54 przez Plawgo, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/48114 ->Nismo na PJ
Y10 -> Skyline Combi:)
Y10 -> Skyline Combi:)
Mówisz o czujniku stopu?Tak, coś w tym rodzaju tylko ze ma dużo większy skok.Akurat jak to robiłem to nie miałem dostępu do miernika, wiązka i przewody wyglądały ok, wiesz może czy w zaciskach są czujniki zużycia klocków hamulcowych?Chociaż wątpię bo jak robiłem hamulce to nie widziałem żadnych przewodów wtyczek itp.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/48114 ->Nismo na PJ
Y10 -> Skyline Combi:)
Y10 -> Skyline Combi:)
Płyn niedawno zmieniany wiec poziom jest wysoki ale sprawdze i doleje:)Dzieki za informacjie, a u Ciebie bylo miedzy min a max i kontrolka sie swieciła?
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/48114 ->Nismo na PJ
Y10 -> Skyline Combi:)
Y10 -> Skyline Combi:)
W mojej zawsze musiało być nalane z "czubkiem" inaczej kontrolka potrafiła się zapalić.
Czujników zużycia klocka nie było nawet w wersji SLX.
Czujników zużycia klocka nie było nawet w wersji SLX.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Niestety to nie to, zalałem do pełna zbiorniczek i nic, kontrolka nadal sie świeci...
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/48114 ->Nismo na PJ
Y10 -> Skyline Combi:)
Y10 -> Skyline Combi:)
Żadna z tych opcji. CD20 ma na alternatorze m.in vacuupompę do robienia podciśnienia, to jest znowu wykorzystywane do wspomagania układu hamulcowego, jeśli czujnik wyczuje zbyt małe podciśnienie w układzie - zaświeci się kontrolka i nie zgaśnie dopóki nie zostanie usunięta nieszczelność (co ja się miałem żeby u siebie do tego dojść ). A pokrótce mówiąc - sprawdź wszystkie przewody podciśnienia od wspomnianej pompy do serwa... U mnie sparciał przewód gumowy i poprostu pękł na króćcu w pompie...
Wot cała zagwozdka...
Wot cała zagwozdka...
Fura jest niezła i turla fele
Mikey_One dzięki za pomoc:) przewód przy vacupompie miał pęknięcia i nie trzymał ciśnienia, wystarczyło go skrócić i założyć, kontrolka odrazu zaczeła poprawnie działać, czyli identyczny objaw jak w Twoim Y10:)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/48114 ->Nismo na PJ
Y10 -> Skyline Combi:)
Y10 -> Skyline Combi:)