Strona 1 z 1
[N14] Od czego ten przekaźnik ?
: 2012-10-18, 11:07
autor: Duchu
Witam od czego jest ten czarny przekaźnik ? W momencie gdy się załącza spadają obroty nawet do 500. Sytuacja ma miejsce tylko na rozgrzanym silniku. Objawy jakby spadek napięcia. Alternator ładuje 14,4.

?????????

: 2012-10-18, 13:14
autor: DubSon
Na 99 procent jest on od tylnej wycieraczki. Przynajmniej u mnie.
Mi nie trybi ta wycieraczka, ale jak ją włączę, to przekaźnik cyka i to właśnie ten czarny

Jak się załącza na momencik, to też obroty lecą w dół, ale nie drastycznie. Max 150rpm tylko na jałowym.
: 2012-10-18, 14:14
autor: Duchu
Czy wypięcie tego przekaźnika rozwiąże problem ? Bo i tak mam silniczek spalony ? I jak go wypiąć bo próbowałem i ciężko czyżby brutalnie ?
: 2012-10-18, 15:10
autor: DubSon
Zobacz czy nie masz czasem włączonej tylnej wycieraczki. Ja tak doszedłem czemu mi tak obroty falują
Ja go wyciągałem i w miarę ładnie wychodził.
Z jednej strony jest chyba zatrzask, trzeba by podważyć

: 2012-10-18, 15:11
autor: vixo
Zatrzask masz wciskasz i wychodzi

: 2012-10-18, 18:58
autor: komorokoro
vixo57 pisze:Zatrzask masz wciskasz i wychodzi

popieram
ja wycieraczke wywaliłem, przekaznik został i nie raz przy robótkach się wajcha omsknie i cyka a ja szukam co sie spie...o

: 2012-10-18, 19:45
autor: scubzik
u mnie nie ma takich spadków obrotów przy załączeniu tylnej wycieruchy .. Duchu, jeśli robisz auto do zabawy .. możesz wywalić wycieraczkę .. i zaślepić otwór .. może gdzieś masz zwarcie, albo taki opór na uszkodzonym silniczku że sieje po instalacji .
: 2012-10-19, 11:29
autor: Duchu
Ogólnie spadek napięcia jest jak się tylko zagrzeje to obroty falują a przy włączeniu świateł potrafi nawet zgasnąć. Dzisiaj wypnę wycieraczkę i zobaczę co i jak.
: 2012-10-19, 13:16
autor: DubSon
Wywal ten przekaźnik i po problemie, skoro wycieraczka nie chodzi, to po co się z tym bawić

: 2012-10-19, 16:12
autor: Duchu
bo jak bede wymieniał klape to przy okazji silniczek, przy lotce wycieraczka z tyłu obowiazkowa
