@up
Tak na początek to polska instrukcja serwisowa nie jest najlepsza. Wersja angielska jest bardziej dokładna ( ok .2300 stron w paru językach ) ale masz tam auto rozebrane do podkładki i małej śrubki.
"Podobna sprawa z podciśnieniami w gaźniku, przewody podciśnienia idące do śmiesznych blaszek w obudowie filtra powietrza..."
Prawda, jest jakiś bimetal i blaszka zakończona gumową uszczelką. Teoretycznie te elementy mają regulować przepływ podciśnienia między kolektorem a klapką. U mnie nigdy to nie pracowało tak jak powinno tak więc Śmieci i kibel rura z stożkiem załatwiła sprawę.
"Który kanał jest od czego jak zwiększę średnicę to co, jak zmniejszę to co, jak wygląda sprawa z dyszami, która co daje jakie średnice itd itp. Nie mam tych szczegółów bardzo ciężko to znaleźć a nie wiedząc tego nie mam co się zabierać za ustawianie gaźnika bo mogłoby to zająć wieki..."
Ciężko jest mi wytłumaczyć która dysza od czego ale gdy wyciągniesz gaźnik na stół zalej go rozpuszczalnikiem i za pomocą strzykawki i jakiegoś wąskiego wężyka przedmuchuj dysze. Szybko dojdziesz jak kanaliki w gaźniku są połączone. Część z nich jest połączona z pompką przyspieszenia ( jak wciskach energicznie gaz do dechy dodatkowa dawka zupy jest wulgarnie wylewana do gardzieli
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- do dzisiaj mam z tych gaźników zwałe
![:evil:](./images/smilies/evil.gif)
Japonia, początek 90 lat, era wtrysków , kompów, i takie elektro-gaźniko-ścierwo montować do TwinCam, 16V.
Moja rada, olej ten gaźnik i dawaj na LPG
![:P](./images/smilies/razz.png)
Ja przy -20*C pale i jest Git
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
. (No może poza jałowymi obrotami jak silnik jest zimny).
Nissan, Opel, Vw, Bmw, Peugeot .... jeden pies, wszystko ma 4 koła i jeździ.