[Sunny/100NX] Rdza..Progi, podłoga i tylne nadkola
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
Ja chciałem zamawiać z allegro:aBa pisze:Piszesz nadkola plastikowe-na tył?Gdzie dostałeś?
http://allegro.pl/nadkola-nadkole-nissa ... 67113.html
Ale zależało mi na czasie (przesyłka itd) i blacharz powiedział, że rozejrzy się po swoich znajomych hurtowniach... i znalazł..
Pozdrawiam
Niestety w tych rocznikach o tym nie myśleli jeszcze. Dla poprawy humoru dodam, że lepiej wymyśliła Honda w Civicu(bez obrazy dla posiadaczy bo sam posiadam civica 95r) tam na tylnym nadkolu jest taka gumowa nakładka na sam rant i tu się dopiero robi zgnilizna. Jak przed zimą to wywaliłem to się modlę żeby do wiosny chociaż ogólny zarys rantu mi został, żeby było z czego odtworzyć.aBa pisze:Wiem,bo moje już były naprawiane .Jakby nissan fabrycznie nie mógł tam wsadzić plastików.
- Artur_z1112
- stały bywalec
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-09-03, 22:34
- Lokalizacja: Płock
Wystarczy wcześniej o konserwacji pomyślec a potem się nie martwic i nie budzic się z ręką w nocniku... Ja tam zawsze przed zimą zabezpieczam profile fluolidem, kielichy od środka przepałem wymieszanym z tawotem a konserwacja podwozia dobrze przeprowadzona wytrzyma parę lat więc co roku z tym się nie bawię...
Almera 2.0D 1999 3D
Mały Głód, nie pękaj ., może jest u Ciebie dobrze .. u mnie też jest w miarę zacnie .. a auto ma już 20 lat
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
w obu będzie git. .Mały Głód pisze:scubzik dzięki za wiarę ale nie wiem czy we mnie czy w to autko
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Też powoli zaczynam tak myślećscubzik pisze:w obu będzie git. .
Mam jaszcze pytanko wymieniał ktoś w hatchbacku kompletne tylne błotniki bo nie interesują mnie za bardzo reperaturki błotników. Jeśli tak to napiszcie jak najlepiej można sobie z tym samemu poradzić i czy roboty z tym dużo itp... Z góry dzięki
Dziś oddałem autko aby sprawdzono mi hamulce tył i wymienili rurę wlewową paliwa.
Oczywiście wykorzystałem chwilę gdy nie było koła.
To co zobaczyłem po prostu mnie podłamało
Ta rura co ją widac to jest od wlewu paliwa ( pozostałe 2 fotki to powiekszenie tych otworów rudej)
zastanawiam się jak tam dotrzeć i jak się tego pozbyć ( czy spawać blachę czy wyczyścić i żywicą połatać )
Co ciekawe z zewnątrz na dobrą sprawę nawet śladu nie ma i jak bym nie spojrzał i nie pomacał to bym se tak pomykał nieświadomy
Bo to że nadkola będę zakładał to już jest pewne
Oczywiście wykorzystałem chwilę gdy nie było koła.
To co zobaczyłem po prostu mnie podłamało
Ta rura co ją widac to jest od wlewu paliwa ( pozostałe 2 fotki to powiekszenie tych otworów rudej)
zastanawiam się jak tam dotrzeć i jak się tego pozbyć ( czy spawać blachę czy wyczyścić i żywicą połatać )
Co ciekawe z zewnątrz na dobrą sprawę nawet śladu nie ma i jak bym nie spojrzał i nie pomacał to bym se tak pomykał nieświadomy
Bo to że nadkola będę zakładał to już jest pewne
miałem podobnie. Z zewnątrz trochę rudej, którą pudrowałem co kilka miesięcy. Jak pewnego dnia nacisnąłem nadkole, to mi ręka wpadła. Tydzień później wylądował na miesiąc do blacharza, który w trakcie pracy stwierdził, że gdyby wiedział co go czeka, nie podjąłby się tego. Przy okazji kazałem progi wymienić. Zrobił furze piękną dupę i skasował tyż pięknie. Wcisnęło mnie jak usłyszałem kwotę końcową, ale czego się nie robi dla Sunnego. Gratis mi rozpórkę na tył pospawał i zamontował, hehe. No i fura jak nówka + pancerne kielichy.
--
K.
K.
no to trochę "kfass" .. kumpel malował swojego "gulfa" oprócz maski i dachu, ale za to wymienił oba boki, malował drzwi, wymieniał i malował (wraz z przeróbkami blacharskimi) klapę tylną wraz z montażem i lakierowaniem lotki i dał 1,5k.. także co blacharz to cena .. robota wyszła zupełnie nieźle ..Kejk pisze:skończyło na 2.2
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
U mnie co prawda w N15, ale też rdza powoli zaczyna dawać się we znaki.
na razie zaczynają pojawiać się niewielkie pęcherze na progach i dolnych rantach drzwi. Także zaczyna powierzchownie już złazić.
Chciałbym to dobrze zrobić, może ktoś podać dokładny opis jak się do tego dobrze zabrać i opisem poszczególnych etapów. Byłbym zobowiązany
na razie zaczynają pojawiać się niewielkie pęcherze na progach i dolnych rantach drzwi. Także zaczyna powierzchownie już złazić.
Chciałbym to dobrze zrobić, może ktoś podać dokładny opis jak się do tego dobrze zabrać i opisem poszczególnych etapów. Byłbym zobowiązany
Wszystko jest już opisane dokładnie. Od siebie dodam że jesli naprawdę chcesz tym autkiem jeszcze troszku pośmigać nie baw się w półśrodki. Tylko dokładne oczyszczenie do gołej blachy..jak bez dziur to podkładzik reaktywny--> podkład akrylowy--> baza itd.
Produktami jednokomponetowymi czyli tzw 1k W spreju itd nie zawracaj sobie głowy. Po paru miesiącach będzie to samo. Owszem taniej będzie zwykły podkład akrylowy...od biedy starczy. Kwestia jak bardzo pordzewiało. Rdzy nic nie zatrzyma..co najwyżej spowolni.
Produktami jednokomponetowymi czyli tzw 1k W spreju itd nie zawracaj sobie głowy. Po paru miesiącach będzie to samo. Owszem taniej będzie zwykły podkład akrylowy...od biedy starczy. Kwestia jak bardzo pordzewiało. Rdzy nic nie zatrzyma..co najwyżej spowolni.