[Sunny/100NX] Problemy z odpalaniem
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
Najlepiej mieć własny kanał i wtedy robota to miód..musisz dostać się pod auto jakoś bo chyba lepszy dostęp do rozrusznika jest od dołu..od góry tez ale tam tylko trochę roboty..
Można samemu zregenerować, popatrzeć jak wyglądają szczotki, jak wyskakuje bendix, przeczyścić styki..
Można samemu zregenerować, popatrzeć jak wyglądają szczotki, jak wyskakuje bendix, przeczyścić styki..
..::Nigdy nie mów nigdy::..
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Skazony, lewarek napewno masz to podnies z dwoch stron przod i podeprzyj na jakis ceglach albo klockach drewnianych. Bo to tylko na czas demontazu potrzebujesz i pozniej montazu. Wiec chyba z tym nie powinno byc problemu. A jak odpowiednio podniesiesz to pod auto i na lezaco niestety trzeba ale da sie. Ja tak w ciasnym garazu mialem podniesione moje sunny i wahacze demontowalem bo nie moglem na dworze zostawic auta rozkreconego. Jak trzeba to wszytko idzie zrobic.
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Klucz chyba 14 i przedłużka od góry ręką wymacaj dolną śrubę jest schowana idealnie za nim i na przedłużce odkręcasz.Wcale kanał nie jest potrzebny przynajmniej w DS-ie.Tylko musisz zdjąć puchę filtra,a konkretnie przedłużenie,bo wtedy się na wkurzasz .Wczoraj skrzynie zrzucałem i rozrusznik odkręcałem od góry mimo że mam kanał więc nie jest to jakaś super ciężka rzecz .Powodzenia.
spoko spoko
od początku,
zadziałało na młotek ( przy okazji odłączyłem przeczyściłem i ponownie podłączyłem całą kablotekę- przynajmniej tą do której miałem dostęp)
pytam o szczotki (ich rozmiar) ponieważ chciałem wyjąc rozrusznik, przełożyć szczotki zmontować wszystko i zapomnieć.
a tak .... trzeba będzie wymontować rozmontować i ze szczotkotrzymaczem powieźć dupe do sklepu.
Jakoś dam radę .....
od początku,
zadziałało na młotek ( przy okazji odłączyłem przeczyściłem i ponownie podłączyłem całą kablotekę- przynajmniej tą do której miałem dostęp)
pytam o szczotki (ich rozmiar) ponieważ chciałem wyjąc rozrusznik, przełożyć szczotki zmontować wszystko i zapomnieć.
a tak .... trzeba będzie wymontować rozmontować i ze szczotkotrzymaczem powieźć dupe do sklepu.
Jakoś dam radę .....
Mialem to samo(tez GA16DE), dokladnie ten sam problem. Silnik pracowal rowno po uruchomieniu, jednak wystarczylo lekko nacisnac gaz a drastycznie spadal z obrotow, czesto gasł ale nie zawsze. Wymienienie sondy lambdy nic nie dalo. Jako ze wtryski paliwa wymienialem wczesniej wykluczylem mozliwosc jakoby byla to ich wina. W moim przypadku wystarczylo wymienic przeplywomierz, jednak polecam kupic cala przepustnice(najlepiej zrobic tak jak ja czyli zamiast kupic typowo do 100NX, kupilem nowsza i tansza do Primery-bodajze 97 rok)sa one po prostu takie same. Dodam tylko ze w moim przypadku nie bylo potrzeby wymieniania calej przepustnicy a jedynie przeplywomierza, u Ciebie moze byc inaczej.
[N14] Silnik nie odpala.
Witam
Posiadam nissana 1. 4 16v 1994r wtrysk
Od pewnego czasu mam z nim nie lada problem
Na początku było tak
odpala jadę na 2 biegu zaczyna się krztusić i robi kangura
to się zdarzało ale po jakimś czasie jadę robię kangura czasem i na luzie zgasł
i problemy z odpalaniem
Byłem u magika - mechanika stwierdził : ma pan uszkodzony Przepływomierz
wymieniłem i spoko odpalał szczęście nie trwało długo
odpalał jak był zimny jadę sobie wszystko ok przejechałem ze 15- 20 km i co krztusi się i dusi ok gaszę zostawiam wracam za 1,5 h i jakos jedzie
ale nie mogę jechać na wyższych obrotach niż 2000 bo zaczyna sie krztusić
teraz wymieniłem: kopułkę , świece, kable, cała przepustnice ( tych mam już ze 3) listwę wtryskową
teraz czekam na czujnik temp bo miałem przez cały ten czas uszkodzony
mam czarne okopcone świece i ileś możliwości
POMOCY CO TO ?
Posiadam nissana 1. 4 16v 1994r wtrysk
Od pewnego czasu mam z nim nie lada problem
Na początku było tak
odpala jadę na 2 biegu zaczyna się krztusić i robi kangura
to się zdarzało ale po jakimś czasie jadę robię kangura czasem i na luzie zgasł
i problemy z odpalaniem
Byłem u magika - mechanika stwierdził : ma pan uszkodzony Przepływomierz
wymieniłem i spoko odpalał szczęście nie trwało długo
odpalał jak był zimny jadę sobie wszystko ok przejechałem ze 15- 20 km i co krztusi się i dusi ok gaszę zostawiam wracam za 1,5 h i jakos jedzie
ale nie mogę jechać na wyższych obrotach niż 2000 bo zaczyna sie krztusić
teraz wymieniłem: kopułkę , świece, kable, cała przepustnice ( tych mam już ze 3) listwę wtryskową
teraz czekam na czujnik temp bo miałem przez cały ten czas uszkodzony
mam czarne okopcone świece i ileś możliwości
POMOCY CO TO ?
Ostatnio zmieniony 2012-06-27, 16:32 przez Maro84, łącznie zmieniany 1 raz.
To wiem ale sonda - zamiennik to jakieś 120 -150 pln
i nasuwa się pytanie czy to przypadkiem nie kompresja
jak nie ma kompresji to wydam 150pln w błoto
Przepływomierz odpada bo 4 razy zlego nie mogłem trafić
wcześniej falowały strasznie obroty ale przy ostatniej wymianie przepustnicy już jest ok
- raz udało mi się odpalić
Może jet ktoś kto ma czym sprawdzić ciśnienie i jest z wawy
i nasuwa się pytanie czy to przypadkiem nie kompresja
jak nie ma kompresji to wydam 150pln w błoto
Przepływomierz odpada bo 4 razy zlego nie mogłem trafić
wcześniej falowały strasznie obroty ale przy ostatniej wymianie przepustnicy już jest ok
- raz udało mi się odpalić
Może jet ktoś kto ma czym sprawdzić ciśnienie i jest z wawy
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze