Nie byłoby z tym najmniejszego problemu, bo ta hamownia będzie na Zlocie ale w tym roku na Zlot się nie wybieramKejk pisze:Może rzeczywiście jedź na tamtą wcześniejszą hamownię?
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
no właśnie wszystkim ten kolektor dodaje więcej mocy a w tym przypadku tylko prawie 4KM z kolektorem, blosem i stożkiem.rz pisze:poza tym mimier zalozyl niezdlawiony kolektor wiec poprawa powinna byc a tu widze jedynie wygladzony moment (duzy plus) i lekko KM w gore.
rz pisze:nie doszukiwal bym sie problemow w hamowni...
jak hamowałem na agma miałem standardowy filtr powietrza i to jeszcze ze zdjętą rurą doprowadzającą powietrze do filtra bo auto gasło po wrzucaniu na luz do tego tam był upał i nie było nadmuchu a teraz jest stożek, było pierońsko zimno i był nadmuch powietrza.rz pisze:... powalcz moze z dolotem
rz pisze:a tak w ogóle to jak odczucia z jazdy? co mowi zadek? lepiej ciagnie niz przed modem? mierzyles sprint do 100 przed modem i po?
Tylko pod sam ssący? A jak reszta wyglądała? I czy pod listwą są jakieś oringi itp?mimier pisze:Ja takiej czynności nie wykonywałem i uszczelki pod przepustnicę też nie wymieniałem...NadiR pisze:Wym. ktoś oringi na listwie wtryskowej? jeśli takie tam są? Bo uszczelki już mam na ssący, wydechowy i pod przepsutnicę.
egr zostawiłem tak jak był bo i tak z rok temu zaślepiłem go przy kolektorze wydechowymNadiR pisze:A grzybka od EGR całkiem wywaliłeś?
Ja go na razie zaślepiłem za 10gr, ale on brzydki i go wywalę + te rurki i zaślepię tam też gdzie ten grzybek wychodzi od ssącego.
Koszt tych oringów to 19 zł za sztukę w ASO.NadiR pisze:Wym. ktoś oringi na listwie wtryskowej? jeśli takie tam są? Bo uszczelki już mam na ssący, wydechowy i pod przepsutnicę.
szczęściarz hehe...u mnie ten przewód tak się zapiekł na króćcu od strony kolektora, że musiałem go nożem rozcinać, żeby zszedłroshi pisze:mimier mi w sumie udało się ściągnąć tę rurę, więc nie musze wymieniać. chociaż też miałem ogromną chęć go przeciąć, ale jakoś dalo radę.
Nawet się nie zastanawiaj tylko wymieniaj na te ślimakoweroshi pisze:Oryginalnie sa tam takie opaski zaciskowe sprężynowe co sie ściąga szczypczami, ale teraz sobie tak myśle czy nie lepiej założyć normalne ślimakowe na śrubokręcik, skoro ma potem cieknąć???