[100NX] uszkodzony reflektor przód/żarówka
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-01, 13:52
- Lokalizacja: Opole
[100NX] uszkodzony reflektor przód/żarówka
Witam serdecznie.Tydzień temu kupiłem nissana 100nx 94r 1.6 sr.Pytanie moge głupie ale po pierwsze.Jak wypiąć kostke od głównej żarówki z przodu ? ciągne,nacikam i ni cholery nie wychodzi.Po drugie prawy reflektor(patrząc od środka)strasznie wysoko mi świeci ponadto nie działą mi regulacja wyskosci swiatła.ruszając żarówka widać że rusza sie środek lampy.zapewne dlatego tak wysoko swieci.czy te lampy sa rozbieralne ? da sie to jakoś naprawić czy lapa do wymiany ? i co z tą regulacją świateł zrobić ? jakis mechanizm do wymiany ? Prosze o wyrozumiałość nie mam zielonego pojecia o tym modelu
strupek4444, z tego co pamiętam to 100NX ma H4. Jak wyjąć kostkę? Albo ścisnąć po bokach kostkę, albo zdecydowanie pociągnąć.
Jeśli nie działa Ci regulacja w prawej lampie oraz lata odbłyśnik to prawdopodobnie spadł zaczep z silniczka od regulacji lampy - da się to ogarnąć
Jeśli nie działa Ci regulacja w prawej lampie oraz lata odbłyśnik to prawdopodobnie spadł zaczep z silniczka od regulacji lampy - da się to ogarnąć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Aby zamocowac odblysnik nalezy wyviagnac zarowke, wsadzic tam paluszki i pociagnac w strone obudowy. O ile zaczep nie jest polamany to powinno byc dobrze.
Jak przestawiasz przełącznikiem pozycje wysokosci lampy to słychać czy silniczki pracuja?jak nie to najpierw sprawdz bezpiecznik,potem czy dochodzi napiecie o kostki silniczka podczas przestawiania pokretla. Jak to jest sprawne, pozostaje kwestia samego silniczka.
Jak przestawiasz przełącznikiem pozycje wysokosci lampy to słychać czy silniczki pracuja?jak nie to najpierw sprawdz bezpiecznik,potem czy dochodzi napiecie o kostki silniczka podczas przestawiania pokretla. Jak to jest sprawne, pozostaje kwestia samego silniczka.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
majchrzok, tylko łapa obowiązkowo w rękawiczce, żeby nie zostawić śladów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-01, 13:52
- Lokalizacja: Opole
danlei, http://bynajmniej.net/
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Witam
Dołączę się do tematu. Mam podobny problem tylko że mam lampy bez elektrycznej regulacji. Odbłyśnik się rusza. Czy to jest ten sam rodzaj usterki i też muszę po prostu docisnąć odbłyśnik?
No i jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem na allegro na lampy. Praktycznie wszystkie mają dwie śruby do regulacji. Moje mają tylko po jednej.
Patrząc na zdjęcie to nie mam tej lewej śrubki.
Czy to normalne? Która jest od regulacji góra/dół?
Dołączę się do tematu. Mam podobny problem tylko że mam lampy bez elektrycznej regulacji. Odbłyśnik się rusza. Czy to jest ten sam rodzaj usterki i też muszę po prostu docisnąć odbłyśnik?
No i jeszcze jedno pytanie. Patrzyłem na allegro na lampy. Praktycznie wszystkie mają dwie śruby do regulacji. Moje mają tylko po jednej.
Patrząc na zdjęcie to nie mam tej lewej śrubki.
Czy to normalne? Która jest od regulacji góra/dół?
-
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-01, 13:52
- Lokalizacja: Opole
a wiec tak.próbowałem ciągnąc.pchać za odbłyśnik i nie wskoczyło.patrząc na lampe dojarzałem z jednej strony właśnie śrubę do regulacji.skreciłem ją troche i środek przestał się ruszać a że jest to prawa strona to świeci troche wyżej czyli to raczej normalne ? kończąc juz wsiadłem do auta i bawiłem się regulacją świateł w kabinie i zauważyłem że napewno mechanizm lewej lapy działa ale coś słąbo bo bardzo nie znaczenie zmieniła sie wysokosc swiateł i było to widać gołym okiem.co moge poprawić w tych mechanizmach zeby to zaczeło normalnie pracować?