Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[100NX] Uszczelnienie zbiornika paliwa

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

tomekxxxx
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-11-07, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk

[100NX] Uszczelnienie zbiornika paliwa

Post autor: tomekxxxx » 2014-06-17, 19:05

Witam czy podana w linku pompa paliwa będzie pasować do SR20DE.


http://allegro.pl/pompa-paliwa-nissan-p ... 78913.html


Moje zakłopotanie wynika z tego że opisano tam, iż pasuje do 1,6 oraz do 2.0.

Myślałem że są inne... Oraz po rozmowie ze sprzedawcą wynikło że ma 3bary. A z tego co czytałem pompa oryginalna w 2.0 ma 2.1-2.2 bara ?

Proszę mnie poprawić i oświecić Very Happy jeżeli się gdzieś mylę...

Czy przy takiej pompie nie trzeba będzie użyć jakiegoś regulatora ciśnienia ?

A jak tak to z skąd go wziąć

oraz jest druga pompa

http://allegro.pl/pompa-paliwa-nissan-p ... 79167.html

która według sprzedawcy różni się podłączeniami elektrycznymi.

tak więc którą wybrać ? według sprzedawcy droższą ale czy na pewno ?

z góry dziękuje za odp.
Ostatnio zmieniony 2014-06-21, 22:04 przez tomekxxxx, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-17, 19:14

Spokojnie mozesz brać dowolna. Oryginał ma nr: http://nissan4u.com/parts/info/1704273Y00/

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-06-17, 19:17

Ja ze swojej strony mogę zaproponować Wydajną pompę paliwa Epman gss342(odpowiednik wallbro) wydajność 255lp/h wraz z zestawem montażowym I regulator ciśnienia paliwa ze wskaźnikiem zegarem) ciśnienia .
Sporo ludzi to ode mnie brało i nie narzekają tutaj fotka jak to wygląda (zestaw który kupił DubSon chyba nie obrazi się za podprowadzenie fotki <kwiatek> :D )
Obrazek
Jak coś to zapraszam na PW .
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

tomekxxxx
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-11-07, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomekxxxx » 2014-06-20, 20:01

Witam mam problem po wymianie pompy, pompa działa (słychać ją ). Ale niestety samochód nie odpala wydaje mi się że winą jest zapowietrzony układ. Wiem że sam się odpowietrza ale ta uszczelka która była pod pokrywą pływaka, pompy itp zamykająca całość zbiornika od góry. Jest w strasznym stanie i nie trzyma ciśnienia w baku , puszcza powietrze do baku.

Przez co nie odpala (Tak mi się wydaje, filtr paliwa wymieniałem ok 2 miesiące temu ).

Pompa włącza się jak powinna nabiera ciśnienia słychać ją bardzo wyraźnie, i wyłącza się sama (słychać odcięcie pod maską).

Gdy po kilku h odkręcam korek wlewu nie ma charakterystycznego sykku.

Tak więc nie wiem co zrobić jak uszczelnić ten bak od góry, bo pewnie nowej uszczelki od tak nie dostane a chciałbym w końcu pojeździć samochodem :P

Proszę o radę

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2014-06-21, 07:47

U mnie też pompa "robi" a po odkręceniu korka wlew nie slychać syku samochód pali i jeździ. Weź pod uwagę że pompa zbiera paliwo z dołu baku, powietrze jest lżejsze, więc wydaje mi się, że to nie kwestia zapowietrzania się. Kup sobie filterek paliwa za 5zł przezroczysty i popatrz czy cały napełniony jest paliwem, wtdy będziesz wiedział czy w układzie jest powietrze.

Osobiście uważam, że to nie wina układu paliwowego, szukał bym raczej elektryki, ale pytaj speców od SR20, a w ogóle to kręci rozrusznikiem ??

Bo może nie maszuje - z aku?

tomekxxxx
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-11-07, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomekxxxx » 2014-06-21, 10:42

Rozrusznik kręci i to elegancko :) do pompy sprawdzałem przed kupnem elektrykę i teraz też bo działa :D

Dziś zaleje jeszcze z 5l paliwa bo mam mało ale powiano działać bo to nie rezerwa jeszcze. Ale pompa którą kupiłem jest mniejsza i w tym plastiku w baku nie jest idealnie zamocowana stąd też filtr paliwa może nie być całkowicie zanurzony.

Następnie założę ten filierek przeźroczysty mam ich sporo z motoru mi zostały :)

Jeśli dalej nic wykręcę świece sprawdzę wtryski, świece przeczyszczę i zamienię miejscami :)

Jeżeli iskra bd, paliwo bd, rozrusznik kręci to już nie mam zielonego pojęcia co dalej :P

no nic pod wieczór napisze co odkryłem

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 418
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2014-06-21, 17:16

Mi pompa nie podawala paliwa jak miałem 5 litrów w baku wiec możliwe ze musisz poprostu dolać :)
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

tomekxxxx
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-11-07, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomekxxxx » 2014-06-21, 20:20

Witam ponownie :)

tak więc sprawa wygląda w tym momencie tak :

Dziś udało mi się po wymianie świec na nowe, i z użyciem plaka odpalić samochód. Naładował aku, przełączył na gas i magia pojechałem :)

wróciłem do domo pod domkiem zaparkowałem i po kilku h chce odpalić a tu nic. Na plaku odpala tak długo jak go podaje to działa = nie ma paliwa.

W baku jest do 1 kreski zalane powyżej rezerwy czyli sporo.

Winą jest jak uważam źle zamontowana pompa paliwa, ale o co chodzi kupiona z linku powyżej pompa byłą 2x mniejsza od oryginału w tej plastikowej obudowie po prostu lata do przodu i do tyłu musiał bym mieć chyba max zalany bak by zawsze działała :-(

Teraz moje pytanie jak pompę w baku zamontować w tym plastiku by nie latała ? nie mogę użyć przecież trytek itp bo się roztopi :P

Więc jak co kupić i co tam wsadzić by nie latała tylko bym ją mógł na maxa dopchać do przodu czyli do najniższego punktu w baku, bo jak paliwo się np. na górce przeleje ona leci do tyłu to mam pół baku a to tak jak bym nie miał już nic :P

Oprócz tego nie chce mi się na gas przełączyć po nagrzaniu za drugim razem chyba jak przełączałem na benzynę to komp nałapał błędów bo w przedziale 950-1000obr/min na benzynie faluje, kultura pracy silnika masakryczna. Na gazie ideał co zrobić ? silniczek krokowy nowy ?

proszę o pomoc

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2014-06-22, 18:43

Kup nowe kable - sentech np. polecam i świece denso lub ngk. i zobacz jak wtedy będzie.
a jeśli chodzi o pompę to może z jakiejś kibelrury adapter?

tomekxxxx
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-11-07, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tomekxxxx » 2014-06-24, 17:14

Witam ponownie :) samochód już odpala, działa jak zwykle :) udało mi się zamontować pompę tak by się nie przesuwała :) gas powrócił po 3 pełnych cyklach pracy silnika. Czyli jak myślałem komp odłączył przełączanie z uwagi na błędy jakich nałapał w czasie błędnej pracy silnika na "ruchomej pompie paliwa" :)

Wymieniłem świece na nowe samochód znów pali od strzałą :)

Problemem dalej jest lekkie skakanie obrotów wskazówka obrotomierza non stop lata w granicy nawet nie 950-1000 a bardziej 975-990 obr/min.

Nie jest to wielki problem ale kultura prac jest denerwująca bo czuć wibracje i "rwanie" silnika... Przedtem tego ni było. Na gazie wskazówka stoi na 950-1000 zależy od rozładowania aku ale jak kamień w wodę :D nawet nie drgnie :D


Nie wiem co z tym zrobić, na start wymienię kable WN + kopułę +palec. Potem wykąpie korkowca w nafcie a jak to nic nie da to nie wiem juz :-(

:-( :-( :-(

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2014-06-24, 18:01

Podciśnienia posprawdzaj ;) wszystkie gumowe wężyki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”