Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Jakie kontrolki powinny się zapalić...

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

[N14] Jakie kontrolki powinny się zapalić...

Post autor: roshi » 2010-02-14, 19:57

Witam.


Sunny 1,4 LX 1993r full wtrysk, predkosciomierz sterowany elektronicznie (nie na linke)

Jestem w trakcie swapu liczników (wersja bez obrotomierza na wersje z)

Poprzepinałem już wszystkie przewody w kostkach (nie bylo latwo ;)) i zostało mi już tylko pociągnięcie sygnału do obrotomierza z kompa.

Podłączyłem przed chwilą nowe zegary, tak na próbe i wszystko śmiga pięknie (kontrolki kierunków, długich, wskaźnik temp, wskaźnik paliwa, zegarek, podświetlenie diodowe, itp.)

Jedyne co sie zesrało to, że nie pali się żadna kontrolka przy włączonym zapłonie (bez odpalania silnika)

Moje pytanko brzmi jakie dokladnie kontrolki powinny się zaświecic - pomoże mi to szukać błędu w podłączeniu.

dzieki i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-02-16, 16:32 przez roshi, łącznie zmieniany 2 razy.

vinci
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2009-12-12, 22:32
Lokalizacja: Toruń

Post autor: vinci » 2010-02-14, 20:05

cisnieni oleju napewno......i od recznego jak masz zaciagniety
nie ma złych dróg...są źli kierowcy
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-02-14, 20:06

Akumulator, ciśnienie oleju, abs, poduszka (na 5 s) i reczny jak kolega napisał :)

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-02-14, 20:11

dzieki dzieki. kurde nie pali sie zadna z nich. To teraz czeka mnie całonocne dochodzenie ;)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-02-15, 16:20

Bezpiecznik, może być "METER" albo któryś z pozycji. Czasami tez oświetlenie kokpitu.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
roshi
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2010-02-07, 20:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: roshi » 2010-02-16, 03:29

Nie nie, to byl definitywnie blad w instalacji.

Wczoraj po podłączeniu sygnału z kompa do obrotomierza i podłączeniu zegarów było wieeeelkie rozczarowanie, bo obrotek nie działał - jak również te nieszczesne kontrolki. A jak się zaciągnęło ręczny na ciepłym silniku to zapalały się kontrolki ładowania i ręcznego (ale takim leciutkim światłem)


na szczęście już znalazłem gdzie był błąd (przynajmniej tak mi sie wydaje). wczesniej robiłem wszystko ze schematów z service manuala, a tu sie okazuje ze manual troche rozni sie od faktycznych podłączeń. prześledziłem sciezki na obu licznikach (moim starym i nowym od bonzo) i ścieżka po ścieżce porównywałem jeden z drugim. wyszło, że dwa kabelki nie były umieszczone prawidłowo (właśnie przez to, że zegary różnią sie minimalnie od tych z manuala)

no nic. miejmy nadzieje ze dzisiaj wszystko wypali jak podłącze. trzymajcie kciuki ;)

[ Dodano: 2010-02-16, 12:29 ]
HAHA! Wszystko piknie smiga! Kontrolki ktore sie mialy swiecic sie swieca, obrotek smiga az milo. Trzyma 800 rpm. nie za malo?

[ Dodano: 2010-02-16, 12:39 ]
i oczywiście jakby ktos robił przekładke w n14 na zegary z obrotomierzem to chętnie służę pomocą. mam fotki, rysunki i inne (również trochę nowo nabytej wiedzy :P) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”