[Sunny/100NX] Wymiana zawieszenia
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
[Sunny/100NX] Wymiana zawieszenia
Tym razem taki temat napisze ...od jakiegos czasu zaczelo mi stukac w zawiasie ...i sie zastanawiam co wymienic ...czy sie nie rypac w wkladanie nowych tulei itd. czy kupywac kompletne wachacze,drazki itd. co radzicie ...wiadomo priorytet to koszt ...wymianke pewnie bede robil sam o ile czas pozwoli ... wpiszcie tez jeszcze producentow jakich polecacie ...i jesli ktos juz to robil to moze jakies sugestie co mnie moze spotkac w trakcie robotki ...
Ostatnio zmieniony 2010-01-18, 03:50 przez sergiej, łącznie zmieniany 1 raz.
Słuchajcie przerabiałem to osobiście już kilka razy (dwa sunny i alma) i kwestia jest taka - jeśli macie wymieniać wszystko (obydwie tuleje i sworzeń) to nie wiem czy nie będzie lepszą opcją zakup kompletnych wahaczy (tym bardziej jeśli nie macie dostępu do narzędzi ułatwiających wymianę). Szczególnie upierdliwy w wymianie jest sworzeń - małe przekoszenie przy wprasowywaniu, rozgina się tuleja, powstaje luz i dupa blada... Wymiana całego wahacza wiadomo - odkręcasz dwie nakrętki, trzy śruby, wyjmujesz stary i zakładasz nowy. Różnica cenowa jest ale tak jak mówię - nie masz sprzętu - upierdliwa robota.
Co do marek - Delphi, Moog, 555, Febi Bilstein.
Żadne JC itp. bo za chwilę będziesz wymieniał jeszcze raz...
Jeśli chcecie jeszcze jakiś konkretów w tym temacie pytać a odpowiem...
Co do marek - Delphi, Moog, 555, Febi Bilstein.
Żadne JC itp. bo za chwilę będziesz wymieniał jeszcze raz...
Jeśli chcecie jeszcze jakiś konkretów w tym temacie pytać a odpowiem...
Fura jest niezła i turla fele
U siebie wymieniłem prawie wszystko :
przód: tuleje (już ich prawie nie było), amory i gumowe elementy (oprócz amorowych)
tył: amory + gumy, końcówki stabilizatorów, wachacze (nie szło dostać samych tulejek)
poza tym w 19letnim aucie niestety trza było wycinać wachacze tylne (nie szło odkręcić) a z przodu z racji ukręcenia śrub trza było je wymienić..
Auto jest zupełnie inne!! Stosując "normalne" amory, nie żadne "niewiadomojakietuningowe" auto jest sztywniejsze, ładnie "wybiera" dziury no i nic nie puka i nie stuka !
Koszt.... nie pytajcie
przód: tuleje (już ich prawie nie było), amory i gumowe elementy (oprócz amorowych)
tył: amory + gumy, końcówki stabilizatorów, wachacze (nie szło dostać samych tulejek)
poza tym w 19letnim aucie niestety trza było wycinać wachacze tylne (nie szło odkręcić) a z przodu z racji ukręcenia śrub trza było je wymienić..
Auto jest zupełnie inne!! Stosując "normalne" amory, nie żadne "niewiadomojakietuningowe" auto jest sztywniejsze, ładnie "wybiera" dziury no i nic nie puka i nie stuka !
Koszt.... nie pytajcie
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"