[Sunny/100NX] Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[Sunny/100NX] Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą
W tym tygodniu zauważyłem że zbiornik płynu wyrównaczego od chłodnicy wypełnił się po sam korek płynem. Normalnie miałem stan między maks a minium. Opróżniłem więc do stanu maks. Pojeździłem trochę i znów napełnił się po korek. Nie wiem co jest grane.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
płyn miesza się ze spalinami które zabrudzają go i robi się on szaro-ciemny
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ze zbiorniczka gdzieś zniknął płyn, przewody od chłodzenia twardnieją jak dodaję gazu, oraz coś bulgocze w zbiornczku wyrównawczym przy gazowaniu
---------------------------------------------------------------------------------------------------
majonez pod korkiem puchnace weze , wywalajacy plyn z chlodnicy ...poczatkowo te objawy byly male ale od 2 dni coraz gorzej
Źródło: NKP
-------------------------------------------------------------------------------------------------
płyn miesza się ze spalinami które zabrudzają go i robi się on szaro-ciemny
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ze zbiorniczka gdzieś zniknął płyn, przewody od chłodzenia twardnieją jak dodaję gazu, oraz coś bulgocze w zbiornczku wyrównawczym przy gazowaniu
---------------------------------------------------------------------------------------------------
majonez pod korkiem puchnace weze , wywalajacy plyn z chlodnicy ...poczatkowo te objawy byly male ale od 2 dni coraz gorzej
Źródło: NKP
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
[N14] Sunny - nowy nabytek - opienie - uszczelka pod głowicą
Witam
Na początek Cześć dla wszystkich zapaleńców.
Jestem tu nowy i jak na nowego przystało zacznę od pytań - proszę o diagnozę.
Kupiłem tego Sunnego
http://www.allegro.p...m913527553.html
gaźnik
Stan z opisu nie pokrywa się z stanem faktycznym , autko miało ciężki żywot czego efektem jest brak ręcznego i przepalona uszczelka na 4 garku. Objawy są takie że płyn chłodniczy mi przepala i leje po bloku ( facet sumiennie wypicował silnik - mniejsza z tym - i tak za te siano nic lepszego bym nie znalazł ,tak sądzę ) .
Autko na bynie chodzi na 3 gary , lecz na LPG i rozgrzanym silniku równiutko
![<lol> <lol>](./images/smilies/haha.gif)
Pytanko
Jakiej marki szukać uszczelki by wytrzymało to jeszcze trochę czasu . Wiem że mogę kupić uszczele za 300 pln lecz przyznam że cieniutko u mnie z funduszami . Na jakie klucze są szpilki głowicy ( torx czy imbus )? .
2 pytanko : podobno w sunnych to częsta usterka - czasami nie działa mi podświetlenie deski rozdzielczej i lamp tylnich postojowych . Spotkał się ktoś z takim problemem ( jakiś przekaźnik szwankuje
? - wykluczam winę bezpieczników bo raz działa raz nie ) .
pozdro i proszę o odp.
Na początek Cześć dla wszystkich zapaleńców.
Jestem tu nowy i jak na nowego przystało zacznę od pytań - proszę o diagnozę.
Kupiłem tego Sunnego
http://www.allegro.p...m913527553.html
gaźnik
Stan z opisu nie pokrywa się z stanem faktycznym , autko miało ciężki żywot czego efektem jest brak ręcznego i przepalona uszczelka na 4 garku. Objawy są takie że płyn chłodniczy mi przepala i leje po bloku ( facet sumiennie wypicował silnik - mniejsza z tym - i tak za te siano nic lepszego bym nie znalazł ,tak sądzę ) .
Autko na bynie chodzi na 3 gary , lecz na LPG i rozgrzanym silniku równiutko
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
![<lol> <lol>](./images/smilies/haha.gif)
Pytanko
Jakiej marki szukać uszczelki by wytrzymało to jeszcze trochę czasu . Wiem że mogę kupić uszczele za 300 pln lecz przyznam że cieniutko u mnie z funduszami . Na jakie klucze są szpilki głowicy ( torx czy imbus )? .
2 pytanko : podobno w sunnych to częsta usterka - czasami nie działa mi podświetlenie deski rozdzielczej i lamp tylnich postojowych . Spotkał się ktoś z takim problemem ( jakiś przekaźnik szwankuje
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
pozdro i proszę o odp.
Ostatnio zmieniony 2010-02-09, 20:59 przez dualowiec1111, łącznie zmieniany 1 raz.
No kupił i jest, nie ma co wytykać, na drugi raz będzie wiedział, teraz musi trochę podszykować i będzie dalej latał.
Uszczelka to nie taki wydatek (Firma ELRING, cena bez zniżek około 110zł), tylko jak robić to porządnie a nie na odwal.
Co do świateł to możliwe że włącznik już się wyrobił. Ręczny też do ogarnięcia.
Uszczelka to nie taki wydatek (Firma ELRING, cena bez zniżek około 110zł), tylko jak robić to porządnie a nie na odwal.
Co do świateł to możliwe że włącznik już się wyrobił. Ręczny też do ogarnięcia.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
i jak sciagniesz glowe to komplet uszczelek kup ...uszczelniacze zaworowe i wszystkie od kolektorow i pokywy zaworow ...komplet to jakies 250 zl ...glowa napewno do planowania ... tylko jak rozbierzesz to przy tym przebiegu znajac zycie rozrzad juz dojechany ...wiec moze byc troche wiecej kosztow chyba ze poskladasz na starym wszystko ... ale jak bedziesz mial rozebrane to moze warto wymienic chociaz gore
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Ja uwazam ze wyjdzie cie to duzo wiecej niz bys sobie myslal. Ja mialem miec autko za 1000zl zrobionego a wsumie wyszlo mnie to 2500zl. Wyszlo wiecej rzeczy do wymiany jak sie rozebralo silnik. Ja z plynem mialem tak iz mialem przed,uchy pod uszczelka i caly plyn mi wypychalo,co nastepstwem bylo grzanie sie silnika bo nie mial chlodziwa.
Kupiles autko za tyle co ja,ale moj to diesel i ma 220 000 przejechane,a ty na benzynie tyle juz to duzo. Moim zdaniem bedziesz musial wladowac jeszcze z 3-4 tysiace. Wez i wyciagnij wszystko ze srodka i sprawdz sobie fotele,bo blaszki lubia sie urywac z siedziska,czy nie masz dziur z tylu na nadkolach bo tez czesto bywa.Pod wykladzina sprawdz czy nie ma rdzy na podlodze. Poprostu sprawdz wszytko po kolei.
Kupiles autko za tyle co ja,ale moj to diesel i ma 220 000 przejechane,a ty na benzynie tyle juz to duzo. Moim zdaniem bedziesz musial wladowac jeszcze z 3-4 tysiace. Wez i wyciagnij wszystko ze srodka i sprawdz sobie fotele,bo blaszki lubia sie urywac z siedziska,czy nie masz dziur z tylu na nadkolach bo tez czesto bywa.Pod wykladzina sprawdz czy nie ma rdzy na podlodze. Poprostu sprawdz wszytko po kolei.
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 80
- Rejestracja: 2010-02-09, 20:07
- Lokalizacja: Poznań
do mechanika nie oddam go , sam będę robił tylko kanał muszę skołować . Z kumplem kiedyś robiliśmy silnik fiata brava 1.4 i wielkich problemów nie było ( taka zabawa w klocki LEGO ) . Jedynie co mnie przeraża to łańcuch rozrządu bo nigdy nie miałem z tym do czynienia.
Łańcuch popuszcza się tymi listwami ślizgowymi ? W założeniach chcę zrobić wszystko po najniższych kosztach czyli planowanie i uszczelki .
Łańcuch popuszcza się tymi listwami ślizgowymi ? W założeniach chcę zrobić wszystko po najniższych kosztach czyli planowanie i uszczelki .