Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Nie działające spryskiwacze przód

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

[N14] Nie działające spryskiwacze przód

Post autor: Mały Głód » 2012-12-03, 23:22

Witam mam problem mianowicie nie działają spryskiwacze przód w moim Y10 1.6, sprawdzałem pompkę na krótko to pracuje czyli padnięta nie jest wycieraczki działają normalnie ale jak chce użyć spryskiwaczy to cisza nie słychać pracy pompki sprawdzałem styki czy niezaśniedziały przeczyściłem ale cisza ustrojstwo nie działa i już. Pomóżcie gdzie szukać przyczyny, morze ktoś miał też taki problem. Z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony 2012-12-14, 15:01 przez Mały Głód, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-03, 23:27

Może dysze zapierdzielone są :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-03, 23:53

Dysze na pewno nie jak podłączyłem pompkę na krotko to płyn leciał na szybę. Po prostu napięcie gdzieś spier... bo nie słychać silniczka w pompce jak chcesz normalnie włączyć spryskiwacze :cry:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-03, 23:54

A tył działa :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-03, 23:58

Tak tył działa i na razie przepoiłem wężyki na pompkach żeby z przodu działał, ale chciałbym żeby normalnie działało.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-04, 00:01

Sprawdź przekazniki pod maską :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-04, 00:02

Która puszka?? Bo u m nie wszystkie napisy są pozdzierane.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-04, 00:08

Ciężko powiedzieć bo co samochód to inne puszki dosłownie... :-/ najlepiej w tym wypadku miernik w dłoń druga osobę do pomocy i sprawdzać gdzie napięcie w puszce się pokazuje po włączeniu spryskiwaczy. A bezpieczniki ok :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-04, 00:12

Tak bezpieczniki ok sprawdzałem. Dobra to lecę do garażu jeszcze coś porzeźbić tak jak mówisz w przekaźnikach bo mnie to denerwuje i nie zasnę dopóki nie sprawdzę napisze jutro co i jak z tego wyszło :mrgreen:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-04, 00:15

Gorzej jak napięcie do przekaznika nie dochodzi :/
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-12-04, 00:33

Sprawdzałeś wtyczkę przy pompce ?? Shadows chyba miał podobny problem to tam coś się zdaje zaśniedziało, psiknął jakimś bondem i ożyły :lol:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-04, 00:38

Pawel18PL, czytałeś pierwszy post :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-12-04, 00:51

Sory późno jest już :mrgreen:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-12-04, 15:57

No mi sie te wsuwki zepsuly od +/- co ida wymienilem i dzialaja...sprawdz stan wezykow bo tez mialem ze wezyki juz byly starawe i niebylo w ogóle cisniea dalem nowe i napierdzielaja ze az milo
Obrazek

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-12-04, 16:22

Mały Głód, może rozsypał się przełącznik zespolony przy kierownicy. Zobacz przekaźniki a jak tam nie ma "fazy" to sprawdź na krótko przy kierownicy .. któraś z kostek .. w manualu znajdziesz pin od sprysków ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-05, 22:44

Dzięki wszystkim za podpowiedzi ale scubzik ma racje poszedł przełącznik zespolony jak pokombinowałem przy kostkach na kurtko to spryskiwacze ożyły. Mam tylko jeszcze jedno pytanko czy przełączniki zespolone a raczej kostki tych przełączników będą pasowały od diesla do bezynki bo akurat takie znalazłem i nie wiem czy je brać czy nie :?: :mrgreen:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-05, 22:54

Daj jakieś foto swoich ja mam W10 w częściach u siebie i coś się znajdzie :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-05, 23:23

Spoko jutro wrzucę bo wszystko do kupy poskręcałem

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-12-06, 09:09

Mały Głód, chyba pasują .. powinno być info w manualu .. Zdaje się , że poza drobnymi niuansami zasadniczo różni się jedynie wiązka silnika .. reszta powinna być "plug`n`play"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2012-12-06, 09:25

Chciałem strzelić w przełącznik zespolony ale ktoś mnie ubiegł :)
co do kompatybilności części: www.nissan4u.com/parts i powinno pomoc :)

pzdr
rz

Awatar użytkownika
Mały Głód
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-03-19, 00:35
Lokalizacja: Kielce okolice

Post autor: Mały Głód » 2012-12-30, 09:19

Przełączniki zespolone z diesla podeszły bez przeróbek wszystko śmiga dzięki z pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”