Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Centralny zamek - problem

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

[N14] Centralny zamek - problem

Post autor: Skazony » 2012-12-10, 14:07

Mam w swoim słonku problem z zamkami

A dokładnie i od początku
Od jakiegoś czasu od str kierowcy kluczykiem mogę tylko zamykać
otwierać z klucza mogę (mogłem) tylko od str pasażera.
Od jakiegos czasu zauważyłem że jak chcę zamknąc auto z pilota ( tak posiadam centralny montowany w momencie zakupu w salonie nissana) migaja tylko kierunki.
Siłowniki nie wydają z siebie rzadnego odgłosu i drzwi są otwarte :( - muszę zamykać kluczem.
Dziś rano coś się porobiło i nie działa już zamek od str pasażera :/
Otworzenie auta to niezła gimnastyka ( od str kierowcy) od str pasażera kompletna kapota - nic nie działa i drzwi są jak zamurowane.

Jakieś pomysły ?
co mogło paść ?
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2012-12-10, 18:49

Obstawiał bym sterownik, bo z tego co piszesz to oba siłowniki działają jako master.
Czy bagażnik też miałeś blokowany z pilota ? Jeżeli tak to proponuję zacząć od sprawdzenia czy otwieranie z klucza bagażnika pozwoli Ci dostać się do środka. Potem sprawdził bym czy na kostki siłownika dochodzi napięcie po naciśnięciu pilota.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2012-12-10, 20:22

bagażnik jest po za układem ( otwieranie z klucza i linki)
Coś się dzieje ( chyba woda :( ) po pracy czyli ~16-ej wszystko działało jak ta lala.
Coś mi mówi że czas najwyższy wyciągnąć sterownik i posprawdzać elementy ( kurde całkiem niedawno wymieniane były przekaźniki i (chyba) kondensatory.

Ale dzięki ;)
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-10, 21:50

Najlepiej rozebrać boczki i sprawdzić czy stycznik w siłowniku chodzi ;-) ale stawiam wilgoć i sterownik jak to u mnie było :P miałem dwa sterowniki i codzień sobie zmieniałem :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Skazony
fanatyk nissana
Posty: 482
Rejestracja: 2009-12-13, 11:05
Lokalizacja: \=l=/

Post autor: Skazony » 2012-12-10, 22:59

nawet mnie nie strasz :/
N14 -> teraz 323f BJ
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-10, 23:09

U mnie co prawda w P10 wilgoci sterownik dostawał i sobie tak codzień zmieniałem. Demontowalem jednem zostawiałem w domu następnego dnia zmieniałem i tak wkoło :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”