[100NX] Podłużnica tył
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[100NX] Podłużnica tył
Witam czy ktoś może orientował by się jaki był by koszt wymiany podłużnicy z tyłu w 100nx?:)
i czy można ewentualnie ją jakoś samemu zrobić tak żeby pojeździła jeszcze kilka lat
i czy można ewentualnie ją jakoś samemu zrobić tak żeby pojeździła jeszcze kilka lat
Ostatnio zmieniony 2012-10-23, 01:08 przez Xander, łącznie zmieniany 1 raz.
Może jakiś ceownik o męskiej grubości dobrać i wspawać
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zapewne grosze. W skupie metali kolorowych powinieneś też znaleźć profil odpowiadający ori podłużnicy lub zbliżony. A ile potrzebujesz wspawać ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
A może jakiś szrot i wycięcie z innego b13/n14 ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Xander. Moja rada jest taka. Kup kawał blachy 1mm, może być 0.8. Ukształtuj na wzór swojej podłużnicy(wyklep kształtownik na szynie) i wspawaj(jeśli masz dostęp do miga). Nie zapomnij dać zakładki na starą podłużnicę tak koło 5cm. Na zakładkach przychodzących do podłogi i łączących się ze starą podłużnicą nawierć otwory. Najpierw spawaj w otworach (spaw swoje trochę ciągnie) potem po całości. Takie wykonanie reparaturki jak mi mówił kumpel który robi w serwisie opla w niemcowni, są zgodne nawet z ichnimi przepisami. Dla poglądu masz fotkę jak to wygląda na N14 (u mnie jest spawany na kantach bo pod ręką akurat miałem tylko 1,5mm blachę i troszkę stawiała opór przy profilowaniu).
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Xander, pamiętaj potraktować "zabezpieczaczem" profil od środka
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Nie wiem co dokładnie masz na myśli, bo jak da np. Bitex to mu się wypali podczas spawania. Ja smarowałem minią od wewnątrz, po spawaniu od wewnątrz przepalony olej z parafiną(podgrzane) na zewnątrz bitex i jak był jeszcze świeży to but na szuter i kręciłem bączki coby zrobiło się coś na modę asfaltu. Jak na razie skuteczne jak długo nie wiem. Od czasu naprawy pojawił mi się tylko purchel na lewym tylnym błotniku, niestety z mojej winy. Montowałem plastikowe nadkola na tyle i jednego wkręta zapomniałem umoczyć w bitexie.scubzik pisze:Xander, pamiętaj potraktować "zabezpieczaczem" profil od środka
polo1976, chodzi mi o preparaty do profili .. ale oczywiście po wyspawaniu auta
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
Oki, tylko pamiętaj co tylko widzisz rude, do amputacji bo prędzej czy później wyjdzie spowrotem + to co pisali koledzy: konserwacja najlepiej przed zimą i coroczna, a będziesz miał spokój na parę lat. Nie oszczędzaj teraz jak już się zabierasz na kawałku blachy każdą rudą wycinaj i wstawiaj zdrową.Xander pisze:ok dzięki za rady:) nie długo bede brał się za tą podłużnicę to dam fotki z relacji co i jak:)
Powodzenia.