Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Od czego ten przekaźnik ?

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
Duchu
fanatyk nissana
Posty: 465
Rejestracja: 2010-04-19, 12:03
Lokalizacja: Bełchatów

[N14] Od czego ten przekaźnik ?

Post autor: Duchu » 2012-10-18, 11:07

Witam od czego jest ten czarny przekaźnik ? W momencie gdy się załącza spadają obroty nawet do 500. Sytuacja ma miejsce tylko na rozgrzanym silniku. Objawy jakby spadek napięcia. Alternator ładuje 14,4. ???????????
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-18, 13:14

Na 99 procent jest on od tylnej wycieraczki. Przynajmniej u mnie.
Mi nie trybi ta wycieraczka, ale jak ją włączę, to przekaźnik cyka i to właśnie ten czarny ;)
Jak się załącza na momencik, to też obroty lecą w dół, ale nie drastycznie. Max 150rpm tylko na jałowym.

Awatar użytkownika
Duchu
fanatyk nissana
Posty: 465
Rejestracja: 2010-04-19, 12:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Duchu » 2012-10-18, 14:14

Czy wypięcie tego przekaźnika rozwiąże problem ? Bo i tak mam silniczek spalony ? I jak go wypiąć bo próbowałem i ciężko czyżby brutalnie ?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-18, 15:10

Zobacz czy nie masz czasem włączonej tylnej wycieraczki. Ja tak doszedłem czemu mi tak obroty falują ;D

Ja go wyciągałem i w miarę ładnie wychodził.
Z jednej strony jest chyba zatrzask, trzeba by podważyć ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-18, 15:11

Zatrzask masz wciskasz i wychodzi ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2012-10-18, 18:58

vixo57 pisze:Zatrzask masz wciskasz i wychodzi ;-)
popieram

ja wycieraczke wywaliłem, przekaznik został i nie raz przy robótkach się wajcha omsknie i cyka a ja szukam co sie spie...o :->

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-18, 19:45

u mnie nie ma takich spadków obrotów przy załączeniu tylnej wycieruchy .. Duchu, jeśli robisz auto do zabawy .. możesz wywalić wycieraczkę .. i zaślepić otwór .. może gdzieś masz zwarcie, albo taki opór na uszkodzonym silniczku że sieje po instalacji .
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Duchu
fanatyk nissana
Posty: 465
Rejestracja: 2010-04-19, 12:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Duchu » 2012-10-19, 11:29

Ogólnie spadek napięcia jest jak się tylko zagrzeje to obroty falują a przy włączeniu świateł potrafi nawet zgasnąć. Dzisiaj wypnę wycieraczkę i zobaczę co i jak.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-19, 13:16

Wywal ten przekaźnik i po problemie, skoro wycieraczka nie chodzi, to po co się z tym bawić ;)

Awatar użytkownika
Duchu
fanatyk nissana
Posty: 465
Rejestracja: 2010-04-19, 12:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Duchu » 2012-10-19, 16:12

bo jak bede wymieniał klape to przy okazji silniczek, przy lotce wycieraczka z tyłu obowiazkowa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”