Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[GA16DE] Muli i przerywa (3500-4500 rpm)

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

[GA16DE] Muli i przerywa (3500-4500 rpm)

Post autor: LDK47 » 2012-09-25, 11:10

Sunny 93 [GA16DE] +LPG
- robiony rozrzad jakies 80k temu
niedawno wymieniono :
- przeplywomierz
- kapletne sprzeglo
- pompka paliwa i filtr
- oleje itp.


a wiec, juz od dluzszego czasu mam problemy z moim sloneczkiem.
ostatniego czasu padl mi przeplywomierz, ktory niedawno zostal wymieniony...
problem polega na tym, ze przyspieszajac, silnik takjakby sie wiesza, a o obrotach powyzej 5tys juz nie mowie :) przy zrywniejszym starcie jest szarpniecie zmuła ogien przyspieszenie do 4000rp i sie zaczyna wiesza go na 2-3 sek pozniej idzie wyzej ale strasznie ciezko.
a uproszczenie jest takie, ze na gazie wszystko ladnie smiga :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-09-25, 11:35

Może regulator ciśnienia paliwka niedomaga?

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-09-25, 13:51

LDK47, zmień świece....
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-09-25, 18:04

wlasnie tez ktos wypomnial mi cos o swiecach... ale dosyc niedawno wymienialem wlacznie z kablami wn

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2012-09-25, 18:07

Moze nowy przeplywomierz tez jest walniety. Moj tez tak co jakis czas ma, ze od 2 do 3 tys obrotow nic, zero, rowerem przy 40 szybciej sie przyspiesza ale jak tylko dojdzie do 3 tysiecy obrotow to ciagnie i nie chce przestac. Taka wielka turbo dziura ;p I obstawiam wlasnie na przplywomierz. Tez wymienialem ale na uzywke i cholera ja tam wie.

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-09-25, 18:11

no wlasnie, przeplywomierz zakupiony od tutejszego forumowicza... kupie te swiece mimo wszystko... a okaze sie na koncu :E

Awatar użytkownika
maccio
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2012-08-28, 06:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maccio » 2012-09-25, 20:33

No to pozostają do sprawdzenia / wymiany:
- świece
- cewki
- pompa paliwa
- czujniki położenia wału (ale tu pewnie błąd check by się pojawił)

Zmień też filtr powietrza (warto)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-09-25, 20:41

LDK47 pisze:na gazie wszystko ladnie smiga
ja bym nie koniecznie stawiał na ukł. zapłonowy, a raczej na ukł. zasilania benzyną ;)

Awatar użytkownika
maccio
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2012-08-28, 06:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maccio » 2012-09-25, 20:51

Oczywiście ja się nie upieram, ale warto parę rzeczy powymieniać - zwłaszcza tych tańszych.

Awatar użytkownika
polu
nowy na forum
Posty: 32
Rejestracja: 2011-12-23, 23:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: polu » 2012-09-26, 20:58

DubSon pisze:
LDK47 pisze:na gazie wszystko ladnie smiga
ja bym nie koniecznie stawiał na ukł. zapłonowy, a raczej na ukł. zasilania benzyną ;)
podepne sie :) kolega ma racje skoro na lpg jest ok to sprawdz zanilanie benzyna mozliwe ze cisnienie paliwa podawane przez pompe jest za niskie powody moga byc min 3 od najprostrzych
sprawdz jakie napiecie dostaje pompa ( amperaz ) ewentualnie podepnij na krótko kablami z aku i zobacz czy bedzie poprawa moglo byc ze jakis kabelek zasniedzial i prad nie idzie tak jak powinien
po drugie jakas nieszczelnosc w ukladzie
i po 3cie pompa mowi papa

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-09-26, 21:00

a wiec pompka paliwka wymieniona byla rowniez z filtrem , filtr powietrza w dosyc dobrym stanie...
a i oto dzis zauwazylem, ze na LPG rowniez zdazaja sie zwieszki... lecz rzadziej :)
mechanik stwierdzil, ze to w 80% cewka albo swiece, jutro kupie swieczki i dam znac co i jak

romanzsd
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2012-08-22, 23:05
Lokalizacja: ZSD

Post autor: romanzsd » 2012-09-26, 21:34

sprawdź może też kopułkę i palec rozdzielacza

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-10-01, 09:16

w lasnie, mam do was jeszcze takie male zapytanie... :P
Przy zdejmowaniu calego filtru powietrza (caly plastik do samego przeplywomierza) odchodzil od niego jeszcze jeden maly kabelek/ rureczka... nieswiadomy przypadkowo ja urwalem :P
Ale poki co skutkow nie widzialem, co to jest i czy jest potrzebna ? ;>

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-01, 09:27

LDK47, to jakieś podciśnienie .. określ dokładnie która to rurka .. (foto)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

szymektoja
aktywny forumowicz
Posty: 159
Rejestracja: 2010-12-30, 19:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: szymektoja » 2012-10-01, 11:05

To jest wezyk, ktory wpina sie od dolu obudowy filtra i wchodzi od tylu do przepustnicy. Zapewne jakies podcisnienie ale nieduze, bo i wezyk maly.

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-10-06, 15:32

no dobra, ale czy jest to wazne czy tez nie ? ;P
bo aktualnie urwalem koncowke i musialbym kleic albo kombinowac a i tak juz pod maska mam klocki lego :)

[ Dodano: 2012-11-09, 12:29 ]
ok, wymienione swiece przeczyszczony palec a po czasie tym (ok tygodnia) objawy sie zmienily a mianowiscie po odpaleniu w momecie rozgrzewania silnika pojawil sie kolejny monument... tak po ok 5 minutach silnik gdy zaczyna dochodzic do swojej temperatury zaczyna sie dusic na jalowym jak i podczas jazdy szarpie 2-3tys rpm a z kolei na gazie jedzie ale szarpie i przerywa, ze jechac nie idzie... w okolicy pozadnych mechanikow nie mam (wymieniali by wszystko po koleii) takze nie mam znowu pojecia co to moze byc... silniczek krokowy czy tez moze wtryski sie przepalily ? a zapomnialem dodac, ze po jakims czasie tego dlawienia sie ustepuje... tyle, ze jak podczas zgasnie nie idzie go odpalic do poki nie wyziebi sie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”