sergiej pisze:z ta sonda to chyba tak nie do konca ...bo jak mi padla to mi szarpal wlasnie ...i go mulilo w pewnym zakresie obrotow i dostawal kopa po kilku sekundach nogi w ziemii
![:P](./images/smilies/razz.png)
Jak walnięta to tak a jak odepniesz to ECU wchodzi w tryb awaryjny i podaje skład mieszanki zdefiniowany nie biorąc pod uwagę sondy.Co do czujnika temperatury to w nim może leżeć problem .Silnik się nagrzewa a czujnik tego faktu nie melduje do ECU ,ten z kolei nadal podaje wzbogaconą mieszankę jakby był to trzaskający mróz i silnik bryła lodu.Sprawdź omomierzem czujnik temperatury ten koło termostatu przy różnych temperaturach,powinno być :
przy
temp 0 stopni R=4800 - 6600 omow,
temp 10 stopni R=4000 omow,
temp 20 stopni R=2200-2800 omow,
temp 40 stpni R=1000 -1200 omow,
temp 60stpni R=800 omow,
temp 80 stopni R= 270-380 omow.
temp 90 stopni R= 230 -260 omow
Sprawdź tylko sobie na zimnym i na ciepłym orientacyjnie
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)