![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
Przewody, kopułka i palec rozdzielacza oraz pompka podciśnieniowa przy aparacie zapłonowym (jeśli jest) w jakim stanie?BeNeK pisze:Kurde ja już nie wiem ... Sonda wymieniona na NTK NGK, spalania jeszcze nie sprawdzałem
A sprawdzałeś czy Ci płynu z układu nie ubywa? Trochę km trza by zrobić żeby ocenić. Jeśli padła uszczelka pod głowicą między cylindrem a płaszczem wodnym to możesz mieć takie jaja ale nie zauważyłem z kolei żeby przy dodawaniu gazu się krztusił. Ponadto masz gaz czy nie? Bo nie zauważyłem. Jeśli masz to się przyzwyczaj, jeśli nie pozostaje jeszcze kwestia pogody, wilgotności powietrza etc oraz ile jeździsz bo możesz codziennie po kilka do kilkunastu km i będzie woda w tłumiku i para będzie tak szła, ja robię dziennie ponad 40-50km i w takim okresie pogód sprawa z wodą w tłumiku jest identyczna. (no chyba że go dobrze przegonie....BeNeK pisze: ale nismo po odpaleniu zaczyna dymić i walić wodą z wydechu , sądząc po zapachu nie jest to olej jak i nie jest to siwy dym jak przy spalaniu oleju . Pod korkiem wlewu oleju nie robi się mleko ani nie ma oleju w płynie chłodzącym ....
Sprawdź kabel powietrza idący od kolektora ssącego do serwa czy nie ma pęknięć (najlepiej na włączonym silniku bo wtedy zasysa pęknięcie do środka), jak siedzi przy kolektorze i w serwie, a dla pewności wszystkie połączenia powietrzne do głowicy, kolektora, filtra, gaźnika, podciśnienia etc. bo też braniem lewego powietrza mi trochę zalatuje.BeNeK pisze:Ponad to jak wciskamy hamulec to zaczyna przygasać , na wolnych obrotach faluje
Jak prawie silnik gaśnie to się nie czepiajBeNeK pisze: i zauważyłem ze są również skoki napięcia , świtała i liczniki na dosłownie minimalny moment przygasają.
J/WBeNeK pisze: Jeśli chodzi o sprawę z hamulcem to podejrzewam podciśnienia bo hamulec chyba ogólnie chodzi na podciśnieniu ?
BeNeK pisze: Czy ta woda wydobywając się z wydechu nie jest to efekt złego spalania ? dodam że świeczki mam nowe denso , a poprzednie po wykręceniu były czarne co chyba świadczy o złym spalaniu ?
Kod: Zaznacz cały
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html
Kod: Zaznacz cały
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic215252.html
uszczelki i dysze ale pisze że to pasuje do sunny n14 1.4 ga16ds , ale znalzłem inny zestawik do ga16ds i chyba ten kupie . oryginalny w dobrej kasie . W tym zestawie do ga14ds są 2 uszczelki i dysze a w zestawie naprawczym do ga16ds jest z uszczelek ale nie ma dysz.podj pisze:Co masz na myśli pisząc zestaw naprawczy
w tych silnikach był albo gaźnik albo pełen wtrysk..logan pisze:Czy ktoś wie, co dokładnie byłoby potrzebne (jakie części) i ile by to mniej więcej kosztowało żeby przerobić GA14DS na GA14DE?? Nie wiem jak to jest w nissanach rozwiązane czy monowtrysk czy jednopunkt.
no tak .. W sumie u mnie gaźnik jest czyściutki i niby wyregulowany ... a jednak trochę przelewa .. ech .. nie zaszkodzi spróbowaćmajchrzok pisze:można odłączyć te dwie wtyki co są przy gaźniku i zobaczyć różnice czy w ogóle jakaś będzie...