Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Odcinka przy 2.5 tys

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

[N14] Odcinka przy 2.5 tys

Post autor: LDK47 » 2012-05-07, 23:47

Witam, od jakiegos czasu moje sloneczko (N14 1.6 SR o ile sie nie myle GA16DE ) gnebi takowa usterka...
samochod odpala normalnie aczkolwiek nawet na biegu jalowym jak i podczas jazdy ma odciecie przy 2.5 tys oborotow (tak to wyglada) z koleii przy przekroczeniu silnik szarpie, zauwazalnym problemem jest tez szarpanie podczas starania sie jazdy ponizej, zwalniajac do "skrzyzowania" (bieg 2 - niecale 2 tys obrotow) dodajac gazu samochod przed przyspieszeniem odczuwalnie szarpnie...
podczas jazdy na benzynie w srodku samochodu jest odczuwalny lekki smrod spalin, tak jakby dostawal za duzo benzyny i nie przepalal jej, co objawia sie strzelaniem z tlumnika
problem ten mam juz od jakis 2 tygodni przez ten czas wymienilem swiece, kable WN, pompke paliwa wraz z filtrem no i wlacznie z olejem w silniku na co akurat nadeszla najwyzsza pora.

samochod posiada instalacje gazowa BRC
co najciekawsze na gazie takowych problemow brak, samochod jezdzi normalnie nie szarpie i nie ma zadnej usterki odczuwalnej podczas jazdy...

ktorys z mechanikow powiedzial, ze to pompka nie wyrabia i podaje za malo paliwa... wiec wymienilem... niestety, pan mechanik jak widac nie mial racji...

ktos, cos, moze ?
Nim jakis kolejny "znachor" wymysli cos smiesznego... ? :)

EDIT:
wyzej wypisane elementy zostaly wymienione po zaistnieniu usterki

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2012-05-08, 00:15

Ja obstawiam przepływomierz

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-05-08, 09:32

ale czy przeplywomierznie ma wplywu rowniez przy jezdzie na gazie ?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-05-08, 09:45

Tak jak ciapek pisze, przeplywka do czyszczenia.

Na gazie sie akurat nie znam :-P

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2012-05-08, 21:49

Tyle że jak u mnie padł przepływomierz to po pierwsze obroty do 3500, po drugie na sekwencyjnym gazie miałem to samo , czyli tez do 3500

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-05-08, 21:59

Można wyczyścić i zobaczyć jak będzie po - prosta czynność, wykonać nie zaszkodzi :)

Jak dalej to samo, szukać gdzie indziej problemu :)
Może wtryski, listwa?

Awatar użytkownika
polo1976
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2009-12-09, 12:12
Lokalizacja: Września

Post autor: polo1976 » 2012-05-08, 22:07

Sprawdź TPS (czujnik położenia przepustnicy) Takie same objawy miałem jak go odpiąłem. Powinien pracować w zakresie o ile pamiętam 0,35V-6V.

LDK47
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-05-07, 23:23
Lokalizacja: GK

Post autor: LDK47 » 2012-05-22, 22:12

dobra, mam teraz czas wziac sie za owa usterke... wrazie czego dam jeszcze znac :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”