[N14] Ustawienie zapłonu
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Ustawienie zapłonu
Czesc koledzy kolezanki mam kilka pytan do was bo niestety nia innym forum nissana nie zdołano mi pomóc jak macie ustawiony zapłon w nissanie sunny n14 1.4 1995r 75km chodzi mi o zdjecie jak ktos by mógł mi przeslac badz jak ktos ostatnio ustawial to ile to moze byc gdzies stopni bo na tych ustawieniach samochód ma takie jakby to mozna powiedziec turbo dzióry z dołu(1000-2500) jak szybciej na gaz depne, a jak przyspiesze zaplon to niby jest dobrze ale jakos ostatnio zacza gorzej palic dostaje takiej zadyszki i przewaznie pali za drugim (zmienione przewody, swiece,palec,kopulka) nie dalo efektu , a i jeszcze jedno pytanie pekla mi ta rurka od bagnetu oleju mozna ja nazwac pochwa jak by ktos mógł zmierzyc dlugosc tej samej rurki i mi podac bo nie wiem teraz czy mam stan oleju dobry
a jeszcze jedno jakie sa lepsze przewody opornosc dla przewodów wysokiego napiecia jesli nowe przewody o tej samej dlugosci maja wiekszy opór niz orginalne. mierzylem miernikiem
a jeszcze jedno jakie sa lepsze przewody opornosc dla przewodów wysokiego napiecia jesli nowe przewody o tej samej dlugosci maja wiekszy opór niz orginalne. mierzylem miernikiem
Ostatnio zmieniony 2011-08-20, 19:23 przez nol152, łącznie zmieniany 1 raz.
Po 1 taguj tematy
po 2 umieszcaj je w odpowiednim miejscu
po 3 szukaj: viewtopic.php?t=4576&highlight=d%B3awi
po 2 umieszcaj je w odpowiednim miejscu
po 3 szukaj: viewtopic.php?t=4576&highlight=d%B3awi
Masz instalacje lpg ? problem jest na gazie czy na benzynie ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
to kto jak ustawione ma to chyba nie jest zadne odniesienienol152 pisze:chodzi mi o zdjecie jak ktos by mógł mi przeslac badz jak ktos ostatnio ustawial to ile to moze byc gdzies stopni
ja mam dowalony

strona 81 w instrukcji jeżdze sunny mówi co i jak
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Tak jak kolega napisl trzeba sobie sciagnac albo Jezdze Suny albo SAM NAPRAWIAM SUNY. W ksiazce sam naprawiam jest podane ze kat wyprzedzenia zaplonu dla silnika o ktory pytasz wynosi 10+2stopnie przed GMP. Predkosc obrotowa biegu jalowego 750 + 50 obr/min. Diagnosta bedzie wiedzial ze po nagrzaniu silnika do pomiaru trzeba sciagnac wtyczke z czujnika polozenia przepustnicy i jezeli zainstalowany to odlaczyc tez przewod podcisnienia od silownika podcisnieniowego na rozdzielaczu zapolonu i go zaslepic.
Co do tej rurki od bagnetu to CI nie pomoge bo mam inny silnik (CD20T).
Jesli chodzi o przewody wysokiego napiecia tochodzi o to zeby mialy mniejsza opornosc. . Przy zbyt duzej opornosci moga wytapic trudnosci z uruchomieniem silnika i moze silnik przerywac.
Opornosc przewodu zalezy od tego z jakiego materialu wykonany jest rdzen . Najmiejsza maja przewody z rdzeniem ferrytowym w oplocie stalowym (okolo 6 kiloomow na metr przewodu) W ksiazce pisze ze opornosc max moze byc 22,4kilooma na metr przewodu . Mysle ze w obecnym etapie kostrukcji przewodow jest to za duzo. Teraz zmierz przewody i zobacz jaka maja opornosc. Wiadomo z e krotszy przewod powinien miec mniejsza opornosc zgodnie z drugim prawem Ohma (opor jest wprost proporcjonalny do dlugosci przewodu przy tym samy przekroju) . I pamietaj im mniejszy opor tym lepszy przewod .
Co do tej rurki od bagnetu to CI nie pomoge bo mam inny silnik (CD20T).
Jesli chodzi o przewody wysokiego napiecia tochodzi o to zeby mialy mniejsza opornosc. . Przy zbyt duzej opornosci moga wytapic trudnosci z uruchomieniem silnika i moze silnik przerywac.
Opornosc przewodu zalezy od tego z jakiego materialu wykonany jest rdzen . Najmiejsza maja przewody z rdzeniem ferrytowym w oplocie stalowym (okolo 6 kiloomow na metr przewodu) W ksiazce pisze ze opornosc max moze byc 22,4kilooma na metr przewodu . Mysle ze w obecnym etapie kostrukcji przewodow jest to za duzo. Teraz zmierz przewody i zobacz jaka maja opornosc. Wiadomo z e krotszy przewod powinien miec mniejsza opornosc zgodnie z drugim prawem Ohma (opor jest wprost proporcjonalny do dlugosci przewodu przy tym samy przekroju) . I pamietaj im mniejszy opor tym lepszy przewod .
Zapomniałem dodac ze kupilem lampe do ustawiania zaplonu i niestety nie moglem go ustawic podlaczylem tak do klemy na pierwszy przewód swiecy 1cilinder czujnik polozenia przepustnicy odlaczylem a tu dupa po swieceniu znaki nawet nie dochodza dopiero jak zaplon dam na maxa to pokrywa sie pierwsza kreseczka z tym wystajacym precikiem to jest chyba 0 stopni
[ Dodano: 2011-08-21, 16:34 ]
lpg nie mam i mam ksiazke servisowa
[ Dodano: 2011-08-22, 10:03 ]
tAK WYGLADA MÓJ BAGNET KONCÓWKA JEST TROCHE SPIŁOWANA I JEST KRÓTSZY O OKOŁA WŁASNIE NIE WIEM TEGO O ILE OD ORGINALNEGO
[ Dodano: 2011-08-22, 10:18 ]
To sa zdjecia
[ Dodano: 2011-08-21, 16:34 ]
lpg nie mam i mam ksiazke servisowa
[ Dodano: 2011-08-22, 10:03 ]
tAK WYGLADA MÓJ BAGNET KONCÓWKA JEST TROCHE SPIŁOWANA I JEST KRÓTSZY O OKOŁA WŁASNIE NIE WIEM TEGO O ILE OD ORGINALNEGO
[ Dodano: 2011-08-22, 10:18 ]
To sa zdjecia