[Sunny/100NX] Immobiliser
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[Sunny/100NX] Immobiliser
Mam pytanie czy każde Sunny i 100nx po '93r. na wtrysku miały immobiliser jeżeli tak to jak to diabelstwo wypruć bo to coś blokuje ECU no i gdzie to siedzi.(ECU mam z n15)
mam 2 pomysły na odpalenie
Zrobić obejscie takim Czymś ?
Lub przełożyć ECU silnika bez tego IMMO z N14 o ile takie były
Które zadziała? jakiś sugestie? Robił ktoś coś takiego? (Neptuna już męczyłem)
mam 2 pomysły na odpalenie
Zrobić obejscie takim Czymś ?
Lub przełożyć ECU silnika bez tego IMMO z N14 o ile takie były
Które zadziała? jakiś sugestie? Robił ktoś coś takiego? (Neptuna już męczyłem)
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
ciapek zapytam naszego miejscowego elektryka. Jutro dam Ci znać co i jak.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Wiem, że Kulesza obejdzie dokładany za 50zł, fabryczny 150zł tyle, że tydzień kolejki.
Irek z warsztatu "Retro" niby potrzebuje całego auta i też dzien lub dłużej auto nabiera mocy urzedowej.
no ale to by było 30 km na holu
w okolicy też mam elektryka sam. ale ten kasuje jak za zboże. za pierdołe 100zł ciekawe ile za immo 250
za tyle to mam komputer z wiązką bez immo i na paliwo jeszcze starczy.
Irek z warsztatu "Retro" niby potrzebuje całego auta i też dzien lub dłużej auto nabiera mocy urzedowej.
no ale to by było 30 km na holu


Jeśli masz NATS-a to zapominj o bezproblemowym wywaleniu tego ustrojstwa. Z tego co się dowiadywałem to jest rozgałezione po całym aucie od pompy paliwa zapłonu itp. koszt usunięcia u elektryka w mojej mieścinie ok 600zł. Z tego co się dowiedziałem żeby go ominąć trzeba namierzyć jeden z przewodów w kostce od modułu NATS. Po włączeniu zapłonu na jednym przewodzie pojawia się +12V i ponoć wystarczy wpiąc zamiast niego stałe 12V aby Nats był cały czas rozbrojony. Jednakże sam tego nie robiłem więc nie mogę potwierdzić czy tak faktycznie jest. U mnie walnięty był pilot ale już się nosiłem z zamiarem odcięcia skubańca. Jednak po naprawie pilota wszystko gra więc zostawiłem.
no właśnie tak myślałem. Poczytaj tutaj może jakiś pomysł się nasunie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic711939.html
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic711939.html
Tzn. NATS odcina pompę, zapłon i nie mam pojęcia co jeszcze(ECU?), po zapłonie mam tylko światła i nawiew. Mam pomysła jak to zrobić. dokupić puszkę immo, podłączyć cholerę i zmostkować te kabelki co ktoś napisał na elektrodzie.
Spróbuję może bez tej puszki ale wątpię czy się uda.
Obadałem temat, bez tego magicznego radyjka nic nie zdziałam
. Czekam na paczkę z IMMO Luczsa.
No i nic to nie dało (fuck) pompa nie działa, dioda na ecu nie mrygnęła bez kluczyka z przyciskami nie da rady.
Update:
Wiązka z n14 bez IMMO załatwiła sprawę, ale auto jest strasznie przelane wali benzyną z wydechu strasznie, no i raz chodzi równo raz nie przy dodaniu gazu tak samo. Dam do sprawdzenia wtryski, wymienię kopułkę, palec i zobaczę co się stanie. Świece i kable git maksymalnie 5 tys. przejeździły.

Obadałem temat, bez tego magicznego radyjka nic nie zdziałam

No i nic to nie dało (fuck) pompa nie działa, dioda na ecu nie mrygnęła bez kluczyka z przyciskami nie da rady.

Update:
Wiązka z n14 bez IMMO załatwiła sprawę, ale auto jest strasznie przelane wali benzyną z wydechu strasznie, no i raz chodzi równo raz nie przy dodaniu gazu tak samo. Dam do sprawdzenia wtryski, wymienię kopułkę, palec i zobaczę co się stanie. Świece i kable git maksymalnie 5 tys. przejeździły.