Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] [CD20,CD20E] Jak spuścić wodę z filtra paliwa?

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Rudy89
wiem o czym pisze
Posty: 43
Rejestracja: 2009-12-15, 22:47
Lokalizacja: Szczecinek/ Warszawa

[N14] [CD20,CD20E] Jak spuścić wodę z filtra paliwa?

Post autor: Rudy89 » 2009-12-31, 16:22

Pytanie jak w temacie
Ostatnio zmieniony 2010-01-02, 13:41 przez Rudy89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-01-01, 15:29

Pod filtrem paliwa jest kranik z wężykiem.
Odkręca się kranik i zlatuje woda. Jak zaczynamy czuć że leci ropa zakręcamy i po zabawie. Można parę razy wcisnąć pompkę zamocowaną na górze filtra paliwa żeby upewnić się czy nie zapowietrzył się filtr.
Częstotliwość zabiegu jest uzależniona od pojawienia się kontrolki "woda w filtrze paliwa".
Jeżeli chodzi o okresy w/g przebiegu nie ma reguły i jest zależne od jakości tankowanego paliwa.
Ostatni raz taką "operację" przeprowadzałem w swojej Y10 po ok. 60kkm.
W primie od ponad 50kkm nie musiałem tego robić.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Zaag
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2009-12-21, 18:12
Lokalizacja: wwa

Post autor: Zaag » 2010-01-02, 21:28

A co sie dzieje jesli po odkreceniu kranika nic nie leci, nawet po podpompowaniu pompka na gorze? Jak odpale silnik kontrolka sie swieci i gasnie razem z lampka ladowania akumulatora i pozniej sie juz nie zaswieca. to normalne? dzis probowalem spuscic ta wode (na zgaszonym silniku) a jedyne co sie stalo to to ze poniej nie chcial odpalic od reki i musialem go troszke pokrecic by zaskoczyl ale pozniej juz bylo ok.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-01-03, 10:42

Domyślam się że odkręciłeś kranik do końca. Możliwe że zebrało się parafiny i mogło przytkać odpływ z filtra.
Zaag pisze:Jak odpale silnik kontrolka sie swieci i gasnie razem z lampka ladowania akumulatora i pozniej sie juz nie zaswieca. to normalne?
Z tego co pamiętam w Sunnym pojawiała mi się przed każdym uruchomieniem silnika.
Zaag pisze:dzis probowalem spuscic ta wode (na zgaszonym silniku) a jedyne co sie stalo to to ze poniej nie chcial odpalic od reki i musialem go troszke pokrecic by zaskoczyl ale pozniej juz bylo ok.
Po tej operacji czyli po zakręceniu kranika zapewne nie pod pompowałeś ręczną pompką na górze filtra do momentu aż będzie "twarda".
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”