[Note] WYGŁUSZENIE NOTE
: 2009-12-10, 18:16
Pozwolę sobie tutaj założyć temat o decybelach w naszych maszynach i ich poskramianiu.
Jak juz pisałem na poprzednim forum,udało mi się wyciszyć Note i to dość znacznie,a to dopiero początek batalii.Problem tkwi w zupełnym braku wygłuszenia przestrzeni tuż pod szybą od strony maski i silnika.Żeby się tam dostać należy zdemontować wycieraczki,a następnie od strony komory silnikowej kilka spinek,łączących plastikowe podszybie z korytkiem odpływowym.Po zdemontowaniu,wykleiłem przegrodę płytami bitumicznymi,jest trochę kłopotu bo trzeba pasować kawałki płyt i wyklejać wnętrze wlotu powietrza.Następnie pianką akustyczną gr 10mm samoprzylepną wykleiłem całe korytko odwadniające zostawiając wąski kawałek na dole na spływ wody.Pianka nie nasiąka wodą!!!Tą samą pianką wykleiłem zagłębienia w klapie silnika,oczywiście jest trochę zabawy aby dopasować piankę do wgłębień,tak aby nie wystawała powyżej wzmocnienia klapy,jest to ważne gdyż na to przychodzi następna pianka gr 4mm samoprzylepna z warstwą aluminium którą pokryłem całość klapy.Pianka jest odporna na wysokie temperatury i jest przeznaczona do komór silnikowych.Wcześniej również wykleiłem płytami bitumicznymi z warstwą aluminium przegrodę silnikową do belki wzmacniającej.Następnym krokiem jest wyklejenie blach w nadkolach i samych nadkoli.O postępach będę informował .
Przypominam o obowiazku tagowania tematow
dylson
Jak juz pisałem na poprzednim forum,udało mi się wyciszyć Note i to dość znacznie,a to dopiero początek batalii.Problem tkwi w zupełnym braku wygłuszenia przestrzeni tuż pod szybą od strony maski i silnika.Żeby się tam dostać należy zdemontować wycieraczki,a następnie od strony komory silnikowej kilka spinek,łączących plastikowe podszybie z korytkiem odpływowym.Po zdemontowaniu,wykleiłem przegrodę płytami bitumicznymi,jest trochę kłopotu bo trzeba pasować kawałki płyt i wyklejać wnętrze wlotu powietrza.Następnie pianką akustyczną gr 10mm samoprzylepną wykleiłem całe korytko odwadniające zostawiając wąski kawałek na dole na spływ wody.Pianka nie nasiąka wodą!!!Tą samą pianką wykleiłem zagłębienia w klapie silnika,oczywiście jest trochę zabawy aby dopasować piankę do wgłębień,tak aby nie wystawała powyżej wzmocnienia klapy,jest to ważne gdyż na to przychodzi następna pianka gr 4mm samoprzylepna z warstwą aluminium którą pokryłem całość klapy.Pianka jest odporna na wysokie temperatury i jest przeznaczona do komór silnikowych.Wcześniej również wykleiłem płytami bitumicznymi z warstwą aluminium przegrodę silnikową do belki wzmacniającej.Następnym krokiem jest wyklejenie blach w nadkolach i samych nadkoli.O postępach będę informował .
Przypominam o obowiazku tagowania tematow
dylson