[Note] Kupujemy nowego Note
Moderator: Zielkq
[Note] Kupujemy nowego Note
kierując się mądrą radą JACKO29 zakładamy nowy temat. Okazuje się bowiem,że nie ma w praktyce czegoś takiego, jak jednolity rynek handlu tym autkiem. Każdy niemal diler kombinuje na własną rękę z upustami, promocjami, gratisami itp. W różnych salonach pojawiają się różnie oferty, czasem nietypowe wersje wyposażeniowe - chociażby ta "L" pozbawiona niemal wszystkiego,za to wyjątkowo tania. Skutek jest taki,że w dwóch oddalonych od siebie o 200 km salonach stoją nieraz takie same auta w zupełnie różnych specyfikacjach i cenach. Wrzucamy więc do tematu SPRAWDZONE informacje dotyczące aktualnych cenników poszczególnych wersji wyposażeniowych, aktualnych promocji i upustów z salonów na swoim podwórku. Pomoże to potencjalnym nabywcom tego sympatycznego autka zaoszczędzić parę cennych PLN
[ Dodano: 2010-05-13, 12:33 ]
na początek - choć z obcego podwórka informacja sprzed 2 dni:
najlepsza cena Note, jaką może zaproponować salon Japanmotors Chorzów to 38 810zł brutto (biały,czerwony)wersja Visia 2010r. 1.4 benz. 88KM,ppx2,
ABS+EBD+Break Assist ,dzielona i przesuwana kanapa,regulacja wysokości kierownicy
zestaw audio z CD +4 głośniki,elektrycznie szyby przód,centralny zamek - czyli normalna Visia tylko pozbawiona klimy
Pod koniec maja wrzucę info z Autonisss Lublin bo wybieram się do województwa
[ Dodano: 2010-05-13, 12:33 ]
na początek - choć z obcego podwórka informacja sprzed 2 dni:
najlepsza cena Note, jaką może zaproponować salon Japanmotors Chorzów to 38 810zł brutto (biały,czerwony)wersja Visia 2010r. 1.4 benz. 88KM,ppx2,
ABS+EBD+Break Assist ,dzielona i przesuwana kanapa,regulacja wysokości kierownicy
zestaw audio z CD +4 głośniki,elektrycznie szyby przód,centralny zamek - czyli normalna Visia tylko pozbawiona klimy
Pod koniec maja wrzucę info z Autonisss Lublin bo wybieram się do województwa
Podpinam się do propozycjiwas79 pisze:jawohl Dar1962, zapraszamy na Śląsk zgadamy się i zrobimy mini-spota pod dealerem
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Myślę, że czasy mocno naciskających sprzedawców w salonach mamy już za sobą. Samochód - szczególnie nowy, jest dużym wydatkiem. Jak ktoś przyszedł tylko popatrzeć - a wierzcie mi sporo takich ludzi ciągle przychodzi do salonów, naciskanie nic nie da. W wielu miejscach sprzedaż samochodów jeszcze jest "dzika". Ale też w bardzo wielu miejscach jest już naprawdę na poziomie. Ja swojego Nissana kupiłem w salonie w Szczecinie. Z czystym sumieniem polecam - klasa
Dane z dziś salon Autoniss ul. Droga Męczenników Majdanka Lublin
do Note na chwilę obecną przypisany jest rabat w wysokości 7090 zł
Note Visia 1,4 bez klimy i lakieru metalic - po odliczeniu rabatu - 39,900 PLN a więc bez szaleństw
Acenta z tym, samym motorem i klimą bez metalica - 49 700 PLN
Panienka niechętnie wypowiadała się na temat tzw wyprzedaży rocznika mydląc oczy skaczącym kursem Euro i biadoląc,że na koniec roku auto może być nawet droższe. Pożyjemy zobaczymy
Ciekawa propozycja w nissanie kredyt 50/50 czyli płacimy połowę np 20 000 zł, drugą połowę wrzucamy na 5% do banku na roczne konto, po roku wyciągamy, dopłacamy drugą połowę na Notka a tysiączek mamy na benzynkę. Bez żadnych kosztów dodatkowych i ukrytych jak biła się w ładne piersi pracownica działu sprzedaży
Można kupić do Notka taki fajny wynalazek Nissan Conect: 5calowy ekran dotykowy z nawigacją, radio kompakt z mp3 oraz wejścia do mp3,USB i iPoda. Całość w estetycznej i nowoczesnej obudowie wielkości 2DIN za kwotę drobiazg 2,300 PLN. Bawiłem się, super abawka, nie wiem jak z dokładnością i aktualizacją oprogramowania map
dla Notka groźnym konkurentem byłby : za 39,400 PLN piękny (za tą cenę co prawda 3drzwiowy) ale wyposażony w mocny 95 konny motorek (1,3 benzyna) i wszystkomający (półautomatyczna klima, elektryka szyb, lusterek, zdalny central zamek 4 poduszki i parę innych drobiazgów - brak jest radia mp3!!! za które trzeba zabulić 600 PLN) "misiek" Colt w specyfikacji Inform - dużą przeszkodą jest to, że posiada on rozmiary znacznie bardziej nikczemne od Notka (388 cm dł, 170 cm szer. 152 cm wys. i o wiele mniejszy rozstaw osi 250) Ale ten rekini pysk - miodzio!!!
do Note na chwilę obecną przypisany jest rabat w wysokości 7090 zł
Note Visia 1,4 bez klimy i lakieru metalic - po odliczeniu rabatu - 39,900 PLN a więc bez szaleństw
Acenta z tym, samym motorem i klimą bez metalica - 49 700 PLN
Panienka niechętnie wypowiadała się na temat tzw wyprzedaży rocznika mydląc oczy skaczącym kursem Euro i biadoląc,że na koniec roku auto może być nawet droższe. Pożyjemy zobaczymy
Ciekawa propozycja w nissanie kredyt 50/50 czyli płacimy połowę np 20 000 zł, drugą połowę wrzucamy na 5% do banku na roczne konto, po roku wyciągamy, dopłacamy drugą połowę na Notka a tysiączek mamy na benzynkę. Bez żadnych kosztów dodatkowych i ukrytych jak biła się w ładne piersi pracownica działu sprzedaży
Można kupić do Notka taki fajny wynalazek Nissan Conect: 5calowy ekran dotykowy z nawigacją, radio kompakt z mp3 oraz wejścia do mp3,USB i iPoda. Całość w estetycznej i nowoczesnej obudowie wielkości 2DIN za kwotę drobiazg 2,300 PLN. Bawiłem się, super abawka, nie wiem jak z dokładnością i aktualizacją oprogramowania map
dla Notka groźnym konkurentem byłby : za 39,400 PLN piękny (za tą cenę co prawda 3drzwiowy) ale wyposażony w mocny 95 konny motorek (1,3 benzyna) i wszystkomający (półautomatyczna klima, elektryka szyb, lusterek, zdalny central zamek 4 poduszki i parę innych drobiazgów - brak jest radia mp3!!! za które trzeba zabulić 600 PLN) "misiek" Colt w specyfikacji Inform - dużą przeszkodą jest to, że posiada on rozmiary znacznie bardziej nikczemne od Notka (388 cm dł, 170 cm szer. 152 cm wys. i o wiele mniejszy rozstaw osi 250) Ale ten rekini pysk - miodzio!!!
Już widać na naszych drogach Kia w podobnym wymiarze,ale coraz dziwniejsze te bryły produkują.A zaczął Fiat z zupełnym niewypałem jakim była Multipla.Niedługo doczekamy się kierownicy z tyłu
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Artykuł jakiegoś pismaka z WP: tutaj
Fajny kwiatek:
Fajny kwiatek:
Doprawdy nie wiem jak dał rady 9 litrów spalić, a poza tym diesel renault to chyba średnio jest godny polecenia. Lepiej zainwetsować w 1.6W mieście wartość ta (spalania)nie powinna przekroczyć 8-9 jednostek, dlatego gdy planujemy większe roczne przebiegi, warto skusić się na diesla
Są ludzie, którzy w ruchu miejskim potrafią spalić praktycznie każda ilość paliwa. Dla takich asów 9 litrów na 100 km Notem, to całkiem realny wynik. Tacy mistrzowie kierownicy są też przeważnie najwiekszymi znawacami i krytykami samochodów. Przecież styl jazdy: "padał gazu w podłogę, pedał hamulaca w podłogę i pełnym gazem po wszelkich miejskich nietównościach (tory, studzienki, dziury itp.)" to przecież najlepszy test dla samochodów...
Wracając do tematu. Sprzedaż Nissana chyba idzie słabo. Ponownie promocja 50/50 0% i 7000 PLN rabatu została przedłużona. Tym razem do września. Jeżeli ta tendencja się utrzyma, to kto wie, może na koniec roku faktycznie będzie jeszcze korzystniej.
Wracając do tematu. Sprzedaż Nissana chyba idzie słabo. Ponownie promocja 50/50 0% i 7000 PLN rabatu została przedłużona. Tym razem do września. Jeżeli ta tendencja się utrzyma, to kto wie, może na koniec roku faktycznie będzie jeszcze korzystniej.
Mi też pali w mieście 9 litrów, a mój styl jazdy jest przeciwieństwem tego co piszesz. Wręcz staram się stosować ecodriving a poniżej 8 - 8,5 l/100km w samym mieście nigdy nie zszedłem. Moje średnie prędkości oscylują między 20 a 26 km/h - tak się jeździ w takiej dziurze jak Olsztyn.ranger pisze:Są ludzie, którzy w ruchu miejskim potrafią spalić praktycznie każda ilość paliwa. Dla takich asów 9 litrów na 100 km Notem, to całkiem realny wynik. Tacy mistrzowie kierownicy są też przeważnie najwiekszymi znawacami i krytykami samochodów. Przecież styl jazdy: "padał gazu w podłogę, pedał hamulaca w podłogę i pełnym gazem po wszelkich miejskich nietównościach (tory, studzienki, dziury itp.)" to przecież najlepszy test dla samochodów...
Czasem jak zatankuję wieczorem, wyzeruję kompa i dojadę do domu to średnie spalanie na kompie może wynieść 6,5l, ale na tym się kończy przyjemność, bo następnego dnia po kilku minutach "jazdy" komputerek już pokazuje blisko 9 litrów.
Widać z tego masz tam faktycznie ciężkie warunki jazdy. Moja uwaga była ogólna . Ja np. u siebie nie przekraczam 7 w mieście. No cóż, na warunki obiektywne nie mamy wpływunotek-a pisze:
Mi też pali w mieście 9 litrów, a mój styl jazdy jest przeciwieństwem tego co piszesz. Wręcz staram się stosować ecodriving a poniżej 8 - 8,5 l/100km w samym mieście nigdy nie zszedłem. Moje średnie prędkości oscylują między 20 a 26 km/h - tak się jeździ w takiej dziurze jak Olsztyn.
U mnie wynik nie do końca jest miarodajny, bo pomiędzy ruchem miejskim, pokonuję też kawałek trasy. W takim cyklu "trochę mieszanym", średnia prędkość wyliczona przez komputer oscyluje w granicach 40-50 km/h a spalanie pokazywane przez komputer jest wyliczane gdzieś na 5.5 l/100 km. Jak śmigam tylko po mieście, komputer wylicza średnią prędkość bliżej 40 km/h a spalanie oscyluje właśnie w granicach 7l. Muszę jednak przyznać, że te odcinki które pokonuję u siebie w mieście i w Szczecinie, są dość komfortowe dla samochodu. Jeździ się z prędkościami jak w terenie zabudowanym, ale pokonuję dość długie odcinki bez zatrzymania - pomiędzy światłami.
ranger, to masz szczęście. Już gdzieś o tym pisałem ale tak jak Warmia i Mazury jest krainą tysiąca jezior, to Olsztyn jest krainą tysiąca sygnalizacji świetlnych. Ruszasz z jednych i już widzisz następne czerwone za 150m. Na niektórych, praktycznie przez cały dzień, czas oczekiwania na zielone to np. 8 minut. Stąd średnia prędkość koło 20 km/h. Przy włączonej klimie, teraz jak jest gorąco, przy takim kręceniu się po mieście, potrafi spalic nawet bliżej 10l
To faktycznie. W Szczecinie na niektórych sygnalizatorach są wskaźniki, które pokazuje ile czasu pozostało do zmiany świateł. Nie widziałem sygnalizatora w tym mieście, na zmianę którego trzeba czekać dłużej niż minutę. Tak więc widzisz Notek, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia . Z mojego punktu widzenia, te 9 litów o których pisałem wcześniej, to nieuzasadnienie dużo. Ale biorąc pod uwagę sytuację u Ciebie, sprawa jest jak najbardziej normalna, choć niestety przykra dla kieszeni...
Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie, jednak ja mam Note`a po lifice. Podobno w modernizacji producent nieco się przyłożył do obniżenia emisji i spalania. Wielu się śmieje, że Pure Drive to tylko nalepka bo silnik 1.4 spełnia jakąś tam normę, jednak prawda jest taka, że zostały zmodyfikowane min. przełożenia w skrzyni biegów, tak aby samochód był nieco oszczędniejszy. Pewnie to tylko nieco, ale jednak coś
Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie, jednak ja mam Note`a po lifice. Podobno w modernizacji producent nieco się przyłożył do obniżenia emisji i spalania. Wielu się śmieje, że Pure Drive to tylko nalepka bo silnik 1.4 spełnia jakąś tam normę, jednak prawda jest taka, że zostały zmodyfikowane min. przełożenia w skrzyni biegów, tak aby samochód był nieco oszczędniejszy. Pewnie to tylko nieco, ale jednak coś
No pewnie że spalanie jest mocno zależne od miasta, w Krakowie zejście poniżej 8-litrów to tylko w nocy
W ciągu dnia średnie to 9-10 a prędkość na poziomie 20-22 km/h, ostatnio jak wdepnąłem w korek to 2 km jechałem 45 minut, i nie że stoisz 5 minut i podjeżdżasz, o nie, cały czas po 5-10 metrów, a że dwupasmówka to jak chwilę przyśniesz to możesz spokojnie się nieruszać bo zawsze ktoś wypełni zostawioną przez ciebie lukę.
Ot takie piekiełko
W ciągu dnia średnie to 9-10 a prędkość na poziomie 20-22 km/h, ostatnio jak wdepnąłem w korek to 2 km jechałem 45 minut, i nie że stoisz 5 minut i podjeżdżasz, o nie, cały czas po 5-10 metrów, a że dwupasmówka to jak chwilę przyśniesz to możesz spokojnie się nieruszać bo zawsze ktoś wypełni zostawioną przez ciebie lukę.
Ot takie piekiełko