
Postanowiłem zainwestować i kupić używkę (150zł za 2letni).
Wymiana:potrzebny kanał!Dostęp z tyłu silnika ,od dołu nad półosią prawą.
Odpiąć kabel z akumulatora,odkręcić przewody z rozrusznika.Dolna śruba M10 łeb 14 kręcona jest od strony silnika.Druga śruba wymiar taki sam(tylko troszkę dłuższa)kręcona jest od strony akumulatora(gwint w obudowie rozrusznika)Potrzebny klucz nasadowy z grzechotką i przedłużką ok 15cm.
Dojście z dołu jest w miarę dobre ,natomiast od strony akumulatora-tragedia!.Ja dałem sobie radę bez wyjmowania akumulatora ,ale dla większej wygody należało by go wyjąć.Górna śruba mało tego że nie ma jak dobrze ręki włożyć to jeszcze łeb jest umiejscowiony pod rurką od ogrzewania biegnącą za silnikiem.Przydatna jest druga osoba która chwile przytrzyma rozrusznik aby gwint dobrze złapał.