Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[K11] Moja Micra nie odpala :(

Moderator: mimier

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-06, 23:30

Wiem, że wężyk łatwiej ale kolega pisał, że mechanicy rzucili hasło że wtryski ok a ja bym im nie udał :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2013-11-07, 18:31

Dobra panowie problem rozwiazany :) okazalo sie ze sie plywak zawiesil i jezdzilem przekonany ze mam pol baku paliwa :mrgreen:
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-07, 18:34

Kto by się spodziewał :shock:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2013-11-07, 19:40

Dzieki za podpowiedzi :) Przyjechal dzis majster warsztatu i mowi ze jak wymienil swiece i kopulke to mowi ze musi działac tylko pewnie w baku pusto bo micry to tylko na przeglady jezdza i tu jest wszystko ok i on juz przy niej nic juz nie robi tylko paliwo leje i odpala :D
Obrazek

crony
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-02-22, 09:55
Lokalizacja: LC

Post autor: crony » 2014-02-22, 09:59

witam
i mnie dopadl problem nieodpalajacej micry
pacjent K11 96r 1.0
zgasilem pod sklepem, a gdy wrocilem to juz nie odpalil, zero reakcji na przekrecenie kluczyka, kontrolki czerwone normalnie sie swieca, rozrusznik nie kreci, slychac tylko pyk w przekazniku po przekreceniu i nic, na popych nie odpala, ktos moze wiedziec ocb?
dodam tylko ze akumulator zdrowy, iskra na swiecahc jest, pompa paliwa podaje paliwo przez chwilke, a potem jakby ja rozlaczalo, prad na rozrusznik tez nie dochodzi

pawelg
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-04-19, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

[K11] Micra ciężko odpala na ciepłym silniku

Post autor: pawelg » 2014-04-19, 18:53

Witam,
To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Poczytałem wiele na temat problemów związanych z przepływomierzem, ale do tej pory nie doszedłem do jakiegoś logicznego rozwiązania.

Mianowicie przedstawię wam mój problem.

Micre mam od kilku dobrych lat. Jest to model z 97 roku 1.0 benz 16V 54 KM, ma przejechane nie całe 120 tys. km. Kiedy ją kupiłem wszystko było idealnie, odpalała na ciepłym i na zimnym bez najmniejszych problemów.

Od pewnego czasu pojawił się problem. Micra nie chce palić na ciepłym silniku, odpali ale bardzo ciężko.

Kiedy postoi całą noc, nawet przy największych mrozach to odpali od razu od strzała. Lecz gdy silnik się zagrzeje, jest problem. Gaszę samochód idę do sklepu, a po powrocie muszę długooooo kręcić i dodawać gazu, żeby odpalił. A kiedy odpala to zbiera się z takich straszliwie niskich obrotów jak traktor, i dopiero zaskoczy. Nadmienię, że nie mam najmniejszych problemów z obrotami, nie występuje skakanie, falowanie obrotów.

Myślałem, że to przepływomierz kupiłem inny i w sumie było to samo, a nawet gorzej bo po zrobieniu na tym drugim przepływomierzu jakiś 300-400 km, spieprzył się, mianowicie kiedy dodawałem gazu to szarpało autem i nie dało się jeździć.

Nie chce kupować następnego, ani zmieniać nic na czuja. Wszystko robię przy aucie sam, a pojechałem z tym problemem do mechanika i powiedział mi. Ze no musieli by go zdiagnozować, ze oni nie wiedzą w czym tkwi problem, że to zajmie wiele godzin roboczych i że to się nie opłaca szukać, bo to droga naprawa będzie... typowa gadanina, żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy.

Próbowałem zrobić regenerację przepływomierza, jak to jest opisywane na internecie. Podgrzałem luty, nic to nie zmieniło. Wydaje mi się, że w złym miejscu szukam przyczyny.

Ciekawą rzeczą, którą zauważyłem jest to, że gdy silnik jest ciepły to rozrusznik kręci normalnie. A gdy jest zimny, i przekręcę stacyjkę to obróci kawałek, potem tak jakby się zaciął i potem od razu silnik startuje.

Panowie przepraszam za chaos myślowy, ale mam nadzieję, że będzie ktoś kto choć trochę mógłby mi przybliżyć przyczynę moich problemów :)

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2014-04-19, 21:36

Na moje oko wygląda, że masz problem z wtryskami i zalewa Ci świece. Jak postoi i ostygnie i odparuje nadmiar paliwa to lepiej kręci.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

pawelg
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-04-19, 18:31
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: pawelg » 2014-04-19, 22:14

Ciekawa sugestia. Tak mi jeszcze wpadło do głowy, że była sytuacja, ze w lato kiedy nie jeździłem np. 3 dni a temperatura była koło 30 stopni, to też mu tak ciężko było odpalić, mimo, że stał tyle czasu. A wtedy paliwo chyba zdążyło by odparować :| Auto też nie pali tak mało, może za dużo paliwa ma podawane?

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2014-04-20, 19:44

Jest temacik na forum z problemami z odpaleniem K11 w benzynie i patrząc na ten temat i moje przygody ze "stonką" to pierwsza myśl jaka mi przyszła.
Zwłaszcza że raz jak mi się zalała to holowanie przez dobre 200 metrów na 2 biegu za Tyrrano spowodowało że odpaliła. Nawet wykręcanie i osuszanie świec i zostawienie na kilka godzin z wykręconymi świecami nie skutkowało.
Szybka wymiana 1 wtryskiwacza po odpaleniu i zdiagnozowaniu problemu i po kłopotach.
Jeśli dobrze pamiętam ty wtrysk nie kosztował mnie więcej niż 100.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Pitu
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2014-10-30, 14:29
Lokalizacja: Józefów

[K11] Problem z odpaleniem.

Post autor: Pitu » 2014-11-19, 20:19

A było tak pięknie....
krótki zarys sytuacji, może zbędny, może naprowadzi na jakiś trop:
sobota rano - wymiana filtra powietrza
sobota popołudniu - krótka jazda po mieście + dotankowanie
niedziela wieczorem - dłuższa jednostajna jazda
poniedziałek - wymiana żarówki (chwilkę stała na światłach )
poniedziałek i wtorek stała, dzisiaj próbuję odpalić i nic. Kręci się, kręci, prawie łapie, ale nic.
Myślę sobie, że to bez sensu, ale na wszelki wypadek 3 godziny podładowałem akumulator, może te zabawy z oświetleniem w poniedziałek + ostatnie chłody go osłabiły. Niestety nic to nie dało, kilka prób zapalenia i nic, tylko śmierdziało benzyną, ale jakby silnik dochodził do coraz dalszego momentu. Godzinę potem przyjechał tata (trochę lepiej zna się na mechanice ode mnie) obejrzał wszystko, posłuchał, popatrzył, 3 razy brutalnie próbował odpalić, i za 3-cim razem po dość długim kręceniu się udało. Pochodziła jakieś 2 minuty wydając dziwny odgłos z okolic alternatora (wcześniej go nigdy nie słyszałem), i plując benzyną, potem zgasiłem, spróbowałem jeszcze raz odpalić i złapała na dotyk, jak zresztą zawsze do tej pory. Odgłos trochę ucichł, pochodziła jeszcze 3 minuty i już prawie nie było tego słychać, wydawało mi się, że wszystko chodzi normalnie. Z jednej strony w tej chwili wszystko wydaje się prawidłowe, ale ten jej jednorazowy humorek chyba teraz nie da mi spać. Co to może być?



PS: Usłyszałem opinię, że do felg stalowych i aluminiowych powinno się stosować różne śruby. To prawda? Nie dostałem drugich śrub w komplecie, a koła i owszem, i poprzednia właścicielka mówi, że 2 zimy tak przejeździła i nic się nie działo.

Z góry dzięki wszystkim za każdą pomoc i poradę ;)

frnek
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-27, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: frnek » 2014-11-19, 20:36

W kwestii nakrętek do alumów, to o ile nie są to oryginalne felgi nissana, należy jeździć na nakrętkach z takim stożkiem. Wygląda to z grubsza tak:
Obrazek
(random obrazek z sieci, nie sugeruj się wymiarami ani niczym, chodzi o kształt ;))

W kwestii odpalania zaś, słyszałem, że Micrę jest łatwo zalać i potem za nic nie chce zapalić, chociaż Ty nie piszesz o tym że wcześniej odpaliłeś ją i od razu zgasiłeś.

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Kopułka,palec rozdzielacza

Post autor: osman71 » 2014-12-22, 21:43

Hej. Czy Wy też macie notoryczny problem z odpalaniem w bardzo wilgotne dni? dzisiaj znowu nie odpaliła! Okazało się,że znowu były zaśniedziałe styki kopułki, choć nie dawno wymieniłem kopułkę i palec! Jest jakiś sposób na tą śniedź?? może jakiś preparat, albo może powinna być założona jakaś uszczelka pod kopułkę?

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2014-12-22, 21:48

A przewody kiedyś zmieniałeś :?: Ta śniedź nie powinna mieć negatywnego wpływu na odpalanie
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-23, 13:53

śniedź na stykach kopułki nie ma wpływu na odpalanie?? no bez jaj, własnie że to jest najczęściej problemem! jak ma palec rozdzielać zapłon na zaśniedziałych stykach? pytanie jest, jak zapobiec częstemu osadzaniu się śniedzi? najważniejsze, czy org jest jakaś uszczelka pod kopułką?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-12-23, 14:00

Osman71, śniedź to nie jest nic innego jak tlenek. Jest on bardzo cienki, a energia iskry jest na tyle duża, że go przebija.

W mojej opinii masz gdzieś nieszczelność na uszczelnieniu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-23, 14:27

no to gdzie ma być to usczelnienie i jakie? właśnie o to pytam!! a co do śniedzi, to nie jest to nic cienkiego,lichego wierz mi że może tego trochę narosnąc i jest problem. Wczoraj znowu czyściłem kopukę i było tego całkiem sporo,wydrapałem i...odpalił.

kamil9856
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-11-16, 10:47
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 » 2014-12-23, 21:17

Witam co moze byc powodem za wolnych obrotow mam okolo okolo 750 i sa rowne ale trzesie buda po silniku tego nie widac tylko odczowam na kierownicy lewarku siedzeniu itp jak dam gazu na 1000 to jest okej ale wiadomo ze takie obroty nie powinny byc co moze byc przyczyna ?? micra k11 2001r 1.0 16v 44kw 60KM na cewkach

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-23, 21:44

nie możesz po prostu podciągnąć trochę na lince gazu? nie wiem jak to tam wygląda, ale pewnie jakaś regulacja jest?

kamil9856
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-11-16, 10:47
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 » 2014-12-26, 08:51

osman71, czlowieku to nie maluch ze sie rguluje cos przez naciagniecie czegos :D to po pierwsze , po drugie silnik pracuje rowno tylko cos powoduje trzesenie budy... jezeli patrzysz na silnik to chodzi cicho rowno tak jak powinien a wchodzisz do samochodu to czuc jak drga lewarek kiera fotel... jest tu jakis szpec od tych polfrancuskich gowienek ????

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2014-12-26, 09:12

kamil9856 pisze: po drugie silnik pracuje rowno tylko cos powoduje trzesenie budy...
zerwana któraś poduszka mocująca silnik z skrzynią do nadwozia
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

kamil9856
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2014-11-16, 10:47
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 » 2014-12-26, 18:44

bonzo, dzieki :) nie macie pomagasow ...

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-26, 21:06

czlowieku, pisaleś że masz niskie obroty chyba 750, to niestety się na pewno jakoś reguluje! i niekoniecznie musi to być maluch!! mogę powiedzieć na przykładzie corsy, tam własnie jest regulacja na lince przy przepustnicy, a co do drgania to juz inny temat.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-12-26, 21:14

osman71, uszczelnienie masz na kopułce - coś a'la oring tylko powyginany.


Linką się nic nie reguluje, bo to głupota - przerabiałem temat to wiem. Przy zaworze IACV powinna być śruba od regulacji wolnych. Obroty na poziomie 750rpm są jak najbardziej właściwe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-27, 20:17

ok,dzięki za info musze sprawdzić czy faktycznie mam cos takiego założone...jak nie to silikon chyba cieniutko i tyle

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-12-27, 20:20

Silikon - dobre rozwiązanie :D Ja bym go aplikował/układał przy użyciu strzykawki - dużo precyzyjniej się to robi niż z tuby - to tak z własnej autopsji. Silikon weź jakiś dobry - ProSeal z Leroya jest dobry albo Elringa DIRKO HT - do dostania na alledrogo.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-23, 20:25

Beata18, a pompa paliwa?

Beata18
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-03-23, 20:06
Lokalizacja: Ostrowiec św

Post autor: Beata18 » 2015-03-23, 20:27

bombel pisze:Beata18, a pompa paliwa?
>POMPA działa,bo go zalewa

[ Dodano: 2015-03-23, 20:31 ]
bombel pisze:Beata18, a pompa paliwa?
.Nie masz już pomysłu?Poratujcie ludzie,bo masakra
bercia

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2015-03-23, 21:01

A iskra jest :?:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Beata18
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-03-23, 20:06
Lokalizacja: Ostrowiec św

Post autor: Beata18 » 2015-03-23, 21:31

Byłabym wdzięczna jakby ktoś potrafił mi pomóc,jutro zajrzę,pozdrawiam

[ Dodano: 2015-03-23, 21:31 ]
Tak jest iskra,świece nowe
bercia

frnek
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-27, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: frnek » 2015-03-23, 22:08

Ja zarzucę tym, co u mnie było uszkodzone:
aparat zapłonowy (cały, z kondensatorem).
Była iskra, było paliwo, a Micra nie paliła. Z takich jeszcze pomysłów co mieli "szpece" z Łodzi to był komputer, uszkodzona gdzieś wiązka i pewnie parę innych.

Chyba nie ten dział?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Micra / New Micra”