Strona 1 z 1
[K11] Micra a pickup i koszty
: 2011-07-23, 17:23
autor: yaris
Pytanie gdzie można zrobić tuning Nissana Micry w zachodniopomorskim
chodzi mi o coś takiego jak na zdjęciu
i jak myślicie jaki jest koszt takiej zmiany ?

: 2011-07-23, 23:04
autor: vodzu18
Koszt pewnie spory

powiem tak z odrobiną inwencji twórczej jest to możliwe we własnym garażu jeśli posiadamy migomat

: 2011-07-24, 14:27
autor: yaris
Migomatu nie mam ale myślę o zrobieniu tak bardziej profesjonalnie aby to wyglądało a nie przypominało

: 2011-07-24, 14:29
autor: bombel
yaris te na zdjęciu to wersje na japonie. Mysle ze samo pociecie zwyklej micry może dac kiepskie rezultaty, chyba, ze podloge wzmocnisz, a to wtedy moze byc za ciezkie auto dla zwyklego silnika
: 2011-07-25, 14:37
autor: vodzu18
nie koniecznie jak wytnie dach to sporo odejdzie będzie widać po sprężynach:P ja w swojej środek wywaliłem i sporo się podniosła
: 2011-07-25, 19:15
autor: Wieshaq
bombel pisze:yaris te na zdjęciu to wersje na japonie.
Bombel bardzo mi przykro ale
Micra K11 nigdy nie wyszła w nadwoziu pickup w seryjnej produkcji, na żaden rynek.
Te na zdjęciach jest które zapodał
Yaris są modzone: K11 3D i japoński sedan K11 (tylne lampy).
@
Yaris
Dobry blacharz, lakiernik sporo materiału, wzmocnienie i mała przeróbka tylnej podłogi i zawiasu i może z taką przeróbką w 5kpln się zmieścisz
[ Dodano: 2011-07-25, 20:20 ]
Oczywiście żeby ją zarejestrować jeszcze dodatkowa ścieżka badań technicznych, ze względu na poważne zmiany w konstrukcji tylnej części nadwozia auta i jak by nie było z ilością osób które można przewozić jak i z przeznaczeniem auta. To tak na marginesie.
: 2012-01-27, 16:49
autor: Humvee
ta na pierwszym zdjęciu to przeróbka z cabrioletu , a ta na drugim i trzecim zdjęciu to przeróbka z sedana . A K11 cabrio i sedan są tylko na rynku japońskim i australijskim .
: 2012-01-27, 19:44
autor: Wieshaq
Humvee pisze:ta na pierwszym zdjęciu to przeróbka z cabrioletu , a ta na drugim i trzecim zdjęciu to przeróbka z sedana . A K11 cabrio i sedan są tylko na rynku japońskim i australijskim .
Nie chciałbym cię urazić ale nie dokońca wiesz o czym piszesz 1 zdjęcie to nie jest przeróbka z kabrio co napisałem dużo wcześniej, reszta to tylko dubel mojego posta.
Jak widac na zdjęciach poniżej w stosunku do pierwszego zdjęcia pickupa nie zgadzają się środkowe słupki jaki i nie zgadza się przebieg linii dachu jak i bagażnika, a jak pokazuje zdjęcie 2 kiera w kabrio jest po naszej stronie.
Hmm... fotomontaż czy może na rynek o ruchu prawostronnym wyszło ok 10,000 egzemplarzy
Ucinając komentarze to nawet dla zdolnego blacharza i mechanika żaden problem
nawet z Tarpana można zrobić Micrę 