Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[K10] [K11] [K12] Sprzęgło w Micrze

Moderator: mimier

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2014-05-21, 21:41

elektryk1409 pisze:Samo piszczenie nie jest niebezpieczne, gorzej jak Ci się rozpadnie łożysko bo wtedy nie wrzucisz żadnego biegu
Właśnie tego się obawiam żeby sie całkowicie gdzieś po drodze nie zblokowała :shock: Jedyne co mnie ciągnie żeby to jeszcze przetrzymać przez tą trasę po Europie to to że jak mu wrzucę 5 bieg we Francji to dojadę na nim praktycznie do bramek na polskiej A2 :> Pomijając międzylądowania na tankowanie ;) czy to raczej nie ma większego znaczenia czy będę manipulował biegami czy nie i jak ma się rozpaść to się rozpadnie :) ?
Obrazek

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2014-05-22, 11:53

Prędzej czy później musi się rozpaść, taka już jego natura :P Dla świętego spokoju bym to zrobił przed tak daleką podróżą

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2014-05-22, 20:42

Jutro podjade do tutejszych magików i niech zobaczą co i jak bo przeraża mnie sama myśl tego że stoje 1000 km od domu na frycowej ziemi :P

[ Dodano: 2014-05-23, 19:22 ]
No to tak bylem dzis w jednym z warsztatow. Angol przejechal sie moja blekitna strzala postrzelal ze sprzegla , pogazowal i powiedzial tak ze jego zdaniem to mam dwa problemy jeden to sprzeglo ktore piszczy czyli sie poteierdzilo to nadczym myslalem ale oprocz tego stwierdzil ze mu ciezko biegi znalezc i chyba jest skrzynia walnieta. Mowie mu ze mialem po zakupie problem z 3 biegiem ze czasami cos zgrzytnelo i biegi faktycznie ciezko chodzily ale po ostatnim pobycie u mechanika nic juz nie zgrzytalo(wydaje mi sie ze byla linka podciagana ale nie dam sobie uciac reki) jedyne co mnie drazni to latajacy troche luzno lewarek ale moim zdaniem po tym co wyczytalem na forum to predzej peknieta sprezynka lub zawalony syfem ten mechanizm lewarka ktory nie dziala precyzyjnie. Skrzynia nie zgrzyta
biegi wchodza ok no jedynie wsteczny ale to w kazdym samochodzie ktorym jezdzilem tk bylo ze czasami sie gdzies przyblokowal odpuszczalem sprzeglo i za drugim razem wchodzil. No i teraz najlepsze cena za wymiane skrzyni £600 :-o podziekowalem ladnie za diagnoze powiedzialem ze przemysle sprawe i udalem sie do Polsko-Czeskiego zakladu jestem ustawiony na srode i mam nadzieje ze skonczy sie na wymianie sprzegla a nie na remoncie skrzyni w ktorej ja osobiscie nie widze nic nadzwyczajnego w dzialanu.

[ Dodano: 2014-05-29, 18:12 ]
Witam ponownie :)

Właśnie odebrałem swoją małą od mechanika. Rzeczy zrobione to:
- wymiana kompletu sprzęgła(niestety tylko valeo bo akurat nie mieli nic innego na sklepie)
- wymiana oleju w skrzyni
Samochód chodzi jak marzenie :D Jak wsiadłem to ruszyć nie mogłem tak lekko teraz pedał chodzi, sprzęgło bierze prawie od samego dołu ale to już tak jak gdzieś wcześniej przeczytałem po paru km sie ułoży i będzie łapało trochę wyżej. Piski ze tak powiem zapomniałem że były, samochód jest znacznie żywszy a z pod swiateł odstawiłem Bete 3 :p ale tylko przez pierwszych 100m :P Skrzynia chodzi leciutko bez jakichkolwiek oporów jak zobaczyłem olej to powiem tak - błoto :P Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem i za podpowiedzi :)

Cena 280 funtów :/ ale w sumie to i tak mało ;)
Obrazek

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

[K11] Sprzęgło do wymiany??

Post autor: osman71 » 2014-09-23, 19:14

Witam serdecznie. Pytanko odnośnie sprzęgła. Gdzieś już kiedyś wyczytałem, że taki urok tego auta że sprzęgło bierze wysoko,ale jakaś granica chyba jest?? zastanawiam się czy nie wymienić całego na nowe, tylko żeby jakas poprawa była....macie jakieś sposoby oprócz palenia gumy jak zakwalifikowac sprzęgło do wymiany? swoją drogą dlaczego tak w tym aucie jest?
Ostatnio zmieniony 2014-09-27, 06:45 przez osman71, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2014-09-26, 19:29

Siemanko
Na początku otaguj temat ;)
Co do sprzęgła w micrze to ja wymieniłem przy przebiegu 76000 mil czyli coś koło 130000 km z tym ze samochód 98% czasu swego istnienia jeździł po mieście sprzęgło dalej brało bardzo dobrze jedyny mankament to to że łożysko oporowe już się odzywało przy ruszaniu z miejsca a że goniłem micrę z UK do Polski to wymieniłem. Po wymianie działa znacznie lżej ale w wysokości brania niewielka różnica może ociupinkę wcześniej. Sposoby na sprawdzenie to np wrzuć 3 bieg zaciągnij ręczny i spróbuj ruszyć jak zgaśnie to jeszcze pojeździsz jak nie zgaśnie to nie masz na co czekać ;) co do mielenia kołami to raczej nie polecam szkoda przegubów i autka :mrgreen: Możliwe że wyciągnęła ci się linka od sprzęgła i trzeba ją podregulować. Regulacja raczej prosta koło akumulatora znajduje się łapa od sprzęgła do której podłączona jest linka a tam masz takie pokrętło. Przy regulacji nie przesadź, linka ma się delikatnie uginać po nagnieceniu palcem.

Tu masz temat dotyczacy sprzęgla w micrze viewtopic.php?t=608&postdays=0&postorder=asc&start=60
Obrazek

Awatar użytkownika
Łabi1610
aktywny forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2012-04-01, 21:57
Lokalizacja: Szczecin-Północ

Post autor: Łabi1610 » 2014-09-27, 19:59

Z uwagi na doświadczenie w micrach bo nie jedną miałem doradzę ci,że sprzęgło w micrze to już taki przypadek ale to nie znaczy,że musisz je wymieniać kiedyś kupiłem micrę w której sprzęgło ciężko chodziło i jak naciskałeś pedał to skrzeczał pedał mimo tego,że chciałem je już dawno wymienić poczekałem aż padnie samo jeździłem tak dwa lata i nie padło.

W końcu zdecydowałem się je wymienić po wymontowaniu sprzęgła na tarczy okazało się ,że do nitów brakowało jeszcze jakoś 4 mm czyli nie wiele.
Sprzęgło wymieniłem i skok sprzęgła był od razu przy puszczaniu padała czyli idealny taki jak powinien.

Teraz jestem już posiadaczem 7 micry i problem podobny ale bez skrzeczenia słabo brało dosłownie u góry ledwie ale tym razem nie wymieniałem sprzęgła tylko popuściłem linkę i zmieniłem skok pedała niżej.Co dało mi równo znacznie to,że sprzęgło bierze u samego dołu więc warto spróbować.
Ostatnio zmieniony 2014-09-28, 09:46 przez Łabi1610, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-09-28, 08:51

Łabi1610, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, ale takich postów nie da się czytać - polecam poprawne stosowanie znaków interpunkcyjnych (przecinki, kropki i wielkie litery - podział na zdania, w zupełności wystarczą).

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-09-28, 17:50

Wszystko co piszecie już dawno (po zakupie) zrobiłem czyli regulacja(popuszczenie) linki i skok pedału jednak na niewiele się to zdało jest niby ciut lepiej ale...poza tym zauważyłem,że przeważnie na 3 biegu na początku zaczyna lekko szarpać, jakos nierówno idzie,może to też oznaka sprzęgła? chyba najpierw przy okazji sprawdzę na hamulcu recznym czy nie ślizga się sprzęgło na 3-ce,zobaczymy jaki będzie efekt. W sumie koszt sprzęgła to nie majątek, tylko ta robota....chyba trzeba zawieszenie rozebrać, bo się skrzyni nie cofnie?

luma122
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-12-16, 18:59
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: luma122 » 2014-12-16, 19:22

Witam! Mam trudny do zwalczenia problem. Rozleciały mi się blaszki/ wsówki które mocują łożysko oporowe do tego widelca w skrzyni. Gdzie można zdobyć te mocowania? Oferowane w sprzedaży łożyska są bez tych mocowań. Czy można włożyć łożysko bez mocowań? Czy może ktoś ma jakiś pomysł z czego takie coś dorobić? Proszę o pomoc bo tracę już nadzieję.

osman71
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2014-05-01, 19:04
Lokalizacja: śląsk

Post autor: osman71 » 2014-12-17, 20:09

Zapomniałem odpisać...sprawdziłem czy ślizga sprzęgło na ręcznym i jest niby OK tzn silnik zgasł, a sprzegło....bierze dosłownie u samej góry, to jest niemożliwe, jeszcze nigdy nie maiłem takiego auta żeby tak brało sprzęgło. Macie jakiś pomysł? będę niedługo wymieniał przeguby, więc gdyby to jednak sprzęgło było do wymiany byłoby w sumie przy okazji...

[ Dodano: 2014-12-20, 16:16 ]
no trudno, decyzja zapadła będę wymieniał sprzegło, bo muszę koniecznie wymienić przeguby zewnętrzne, więc przy okazji można zrzucić skrzynię i wymienić sprzęgło. Macie jakies sugestie jakie przeguby są dobre? sprzęgło to chyba wezmę LUK-a cena dobra do jakości. Będę też wdzięczny za jakies wskazówki,podpowiedzi odnośnie wymiany, mam garaż z kanałem chyba jakoś dam radę??

[ Dodano: 2015-01-04, 18:46 ]
hej, nikt nie może podpowiedzieć co kupić i jak się za to zabrać?? templates/nissanzone/images/ranks/icon/icon11.gif

mati113
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2014-01-11, 15:15
Lokalizacja: Bytom

[K11] Sprzęgło

Post autor: mati113 » 2015-01-31, 20:39

Witam wszystkich użytkowników forum :)



Problem w moim samochodziku jest następujący. Przy podnoszeniu sprzęgła (samego sprzęgła bez gazu) samochód nawet minimalnie nie jedzie. Co więcej lekko zaczyna nim trząść. Ten sam problem jest gdy zwalniam i prędkość spada, automatycznie samochodem też zaczyna delikatnie trząść. Do tego wszystkiego ostatnio biegi chodzą dość dziwnie. Jednynka wchodzi czasem dość ciężko, dwójka jakby za luźno i trójka też jakby za luźno. Z czwórką jest okej, za to piątka przy jej wrzuceniu przez chwile szarpie. Na początku myślałem, że jest coś ze skrzynią, ale niepokoi mnie fakt tego sprzęgła. Czy ktoś miał podobne sytuacje i czy z opisu wynika, że sprzęgło jest prawdopodobnie do wymiany?Dodam jeszcze, że gdy samochód stoi na światłach obojętnie, czy na 1, czy na luzie lewarek dość wyraźnie się trzęsie. Nie wiem, czy ma to jakiś związek, ale zauważyłem taką sytuacje, więc warto napisać :)

Awatar użytkownika
XXULANXX1
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-03-23, 13:45
Lokalizacja: CHEŁM

Post autor: XXULANXX1 » 2015-02-02, 23:36

Za szarpanie niekoniecznie jest odpowiedzialne sprzęgło, może to być wina wywalonej poduszki silnika. Sprzęgło możesz łatwo sprawdzić, zaciągając ręczny i ruszać, ewentualnie konkretnie ruszyć z kopyta :-> to będziesz na pewno czul ślizgające się sprzęgło :mrgreen:

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2015-02-04, 15:47

Tak jak wspomniał XXULANXX1, szarpanie to raczej poducha ostatnio przerabiałem temat w Primerze co do drgań lewarka to i w Primierze i w Micrze miałem problem ze sprężyną tą która jest odpowiedzialna za utrzymywanie lewarka w odpowiednim miejscu. W Primierze był rozciągnięta i telepało drążkiem a przy tym miałem brzdęk w samochodzie :P skróciłem ją i problem ustał w Micrze znowu była całkowicie zerwana tak więc drążek latał jak drewniana łyżka w rozrobionym cieście na placek :P.
Obrazek

mati113
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2014-01-11, 15:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: mati113 » 2015-02-12, 10:24

waichwaich pisze:Tak jak wspomniał XXULANXX1, szarpanie to raczej poducha ostatnio przerabiałem temat w Primerze co do drgań lewarka to i w Primierze i w Micrze miałem problem ze sprężyną tą która jest odpowiedzialna za utrzymywanie lewarka w odpowiednim miejscu. W Primierze był rozciągnięta i telepało drążkiem a przy tym miałem brzdęk w samochodzie :P skróciłem ją i problem ustał w Micrze znowu była całkowicie zerwana tak więc drążek latał jak drewniana łyżka w rozrobionym cieście na placek :P.
Mowisz o sprężynie zwrotnej? Poduchy podobno sa okej

Tu mozecie zerknac jak telepie ten lewarek

https://www.youtube.com/watch?v=X7iRH-ewmsA

Myslicie ze po wymianie tej sprezyny będzie lepiej? I czy ta sprezyna moze byc z malucha 126p. bo w ASO nie ma oryginalnej do nissana

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2015-02-12, 19:22

Mysle ze powinno pomoc :-) a co do fiata 126 to mysle ze tez bedzie ok dopiero co o tym pisalem w innym temacie viewtopic.php?t=18638
Obrazek

mati113
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2014-01-11, 15:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: mati113 » 2015-02-12, 19:29

waichwaich pisze:Mysle ze powinno pomoc :-) a co do fiata 126 to mysle ze tez bedzie ok dopiero co o tym pisalem w innym temacie viewtopic.php?t=18638
Ok, to jutro wymienię na tą od fiata i zobaczymy jak będzie śmigać. Ona ma mniej więcej 5cm czyli dobra długość? ;) Powiedz mi jeszcze, jeśli możesz gdzie konkretnie znajduje się ta sprężyna?

Awatar użytkownika
Machu
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-06-10, 22:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Machu » 2015-03-24, 15:38

U mnie w K12 1.2 CR12DE od początku hałasowało oporowe. Wymieniłem w aso na nowe ale dalej hałasuje... Jak wcisnę sprzęgło to milknie hałas. Co to może być? coś innego czy źle przeprowadzona została wymiana? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-24, 17:44

Machu, łożyska w skrzyni mają taki objaw, że po wciśnięciu sprzegła cichną

atomic99
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2015-04-16, 10:49
Lokalizacja: Ostrów

jakie sprzęgło ?

Post autor: atomic99 » 2015-08-30, 06:27

Witam

Czy po numerze VIN można na 100% stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w autku ?

Autko to: Micra K11 1.0 16V 54KM 1998r. lift


Takie coś pokazało na dekoderze VIN:

Model: MICRA
Seria: K11E
Data wydania: 05,1998
Typ: 3 drzwiowy hatchback
SILNIK: CG10DE
GRADE: L TYP
TRANS: 5-biegowa manualna TRANS
Kod regionu: EL1
Kod koloru lakieru: AP0
Kod koloru wnętrza: K


Czy data produkcji ostatecznie potwierdza że u mnie jest sprzęgło 180mm ? ? ?
NISSAN Micra K11 / 1.0 16V / 54KM / ręczna skrzynia / '98 lift

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-08-30, 07:30

http://nissan4u.com/parts/micra/el_k11e ... tration_1/

[ Dodano: 2015-08-30, 08:31 ]
Tak 180 mm

RAIZOR
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-06-01, 07:25
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: RAIZOR » 2015-09-10, 20:22

witam... u mnie niestety jest odwrotnie ... w czasie wciśnięcia sprzęgła zaczyna wydobywać się głośny pisk . Czy to nieszczęsne łożysko do wymiany czy może to coś innego ?

Jeśli to łożysko to jak się zabrać do wymiany ?

Z góry dzięki. Pozdrawiam

styx
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2015-05-17, 22:36
Lokalizacja: podlaskie

Jaki zestaw sprzegła do K12/ jakiego producent

Post autor: styx » 2015-10-07, 21:14

Panowie doradźcie, bo rozważam wymianę kompletu czyli tarcza, docisk, wysprzęglik z łożyskiem. Głośno to wszystko pracuje trochę terkocze i pogwizduje łożysko. Można by jeździć zapewne jeszcze, ale wymienię, bo denerwuje mnie. Na rynku widzę produkty LUK , kiedyś był Lukas, jakiś Aisin i Blue Print. Jak rozpoznać oryginały zamienników i co polecacie ? Może wysprzeglik z łożyskiem kupić od Valeo, a resztę innego tańszego wytwórcy ?

dmaciekd
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-10-08, 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dmaciekd » 2015-10-08, 17:57

Jak masz zamiar jeździć swoim autem, a nie opchnąć za chwilę, to nie baw się w żadne wynalazki. Jak sprzęgło ma działać to LuK, Sachs albo Valeo. Weź pod uwagę, że koszt samej wymiany to nie jest 50 zł i lepiej nie kupować syfu. Podaj dane auta to wtedy coś będę mógł lepiej doradzić.

Awatar użytkownika
iparts
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-26, 10:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: iparts » 2015-10-09, 12:10

Kolega dmaciekd ma rację, z doświadczenia wiem że najlepiej jest kupić części dobrego producenta, może nieco droższe ale to się naprawdę opłaca, nie tylko pod względem jakości i komfortu jazdy ale przede wszystkim biorąc pod uwagę wytrzymałość. Nie wiem jaki masz silnik ale tutaj są komplety sprzęgła do Micry 1.5 dCi 65KM: http://www.iparts.pl/auto-czesci/sprzeg ... 00051.html możesz rzucić okiem na ceny i marki.

Z tych lepszych producentów to tak jak napisał kolega wyżej: Sachs, Luk, Valeo. Ewentualnie podeślij dane samochodu albo nr VIN na PW to coś dobierzemy.

styx
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2015-05-17, 22:36
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: styx » 2015-10-09, 12:54

Że LUK robi przyzwoite zapczasti to wiem, w nowych autach na pierwszym montażu można spotkać ALE ALE biorać np zestaw LUK tarcza plus docisk spotykam w necie cenę od 250zł do 400 zł za te same da elementy. Baaaaa za 360 zł w hurtowni niedaleko domu mam cały komplet nawet z wysprzeglikim z łożyskiem. Gdy od Sachsa taki zestaw 3 części 580zł wołają, czyli ciut drogo dla mnie. Co o tym myśleć tak duże marże i każdy orze jak może po swojemu czy towar innego gatunku, a może nawet podróbki zamienników ? Oglądałem dziś w hurtowni zestaw LUK do mojej micry za 250 zl tarcza i docisk. Wykonane to przyzwoicie na oko, ale tylko przyzwoicie. Wysprzęglik bym chciał jakiś bardziej markowy , bo może trwalszy ? może Valeo lub Sachs te mogę zanabyć po 160zł u siebie.
Moja micra rocznik 2006 model K12 silnik 1240 65 KM. COś doradzicie po konkrecie, bo auto ma jeszcze u mnie jeździć z 10 lat :)

dmaciekd
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-10-08, 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dmaciekd » 2015-10-09, 13:31

Jeśli szukasz na allegro to lepiej sobie odpuść bo tam ciężko o oryginalnego LuKa Sprzęgło LuK do Twojego modelu masz np. tutaj za 230 zł http://milionczesci.pl/zestaw-sprzegla/ ... -17180.php Jeśli chodzi o wysprzęglik to ja bym polecił Valeo tutaj Trochę lepszy od LuK moim zdaniem, na tym samym poziomie co Sachs, a w niższej cenie. To teraz ja potrzebuję porady od Ciebie styx - zastanawiam się nad K12 dla żony - dojazdy do pracy po mieście. Jak Ci się sprawuje auto z tym silnikiem? Jakie spalanie? Co z dynamiką jazdy - zbiera się ok?

styx
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2015-05-17, 22:36
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: styx » 2015-10-09, 14:49

Jak na autko z niby słabym silnikiem to zbiera się bardzo dziarsko, oczywiście w mieście, w trasie jak to w trasie. Do 4 biegu warto redukować przy wyprzedzaniu. Na autostradzie pocisnałem z jedną osobą na pokładzie zegarowe 160k/h i się zdziwiłem nawet :) Poza tym silnik bardzo elastyczny . Można zapiać 5 bieg przy 50 km/l na godzinę i motor się ni buntuje. Nisko położony moment obrotowy i dość sporej wartości , mała masa autka robi plusy dodatnie. Samochodzik do miast piekielnie zwrotny. Jeździłem różnymi autami, ale takiego zwrotnego diabełka nie było u mnie w rodzinie. Autko pod każdym względem dopasowane do kobiety, od dobrej widoczności w lusterkach bocznych, po lekutko chodzące pedały, kierownicę i ekstra widoczność z pozycji kierowcy. Dobrze zabezpieczone antykorozyjnie jest. Głośna praca mechanizmu zmiany biegów, ale to tak we wszystkich Renaultach ;) jest niestety. Spalanie super niskie. Srednówka 5,5 litra gdzie 70 procent to miasto, a 30% krótkie wyjazdy za miasto. Wada jak dla mnie to zawieszenie, a dokładnie jego mała kulturalna praca. Stuka puka, hałasuje. Pojechałem na szarpaki bo się dziwiłem, że tak głośno pracuje. Doświadczony diagnosta wyszarpał, wytrzęsł na wszystkie sposoby i stwierdził, że nie ma luzów żadnych, ścisły samochód, a dla mnie stuka , czyli głośno pracuje po prostu. Z takich ważnych rzeczy poszycia boczne wielki drzwi w mojej wersji 3d, oraz błotników czy przednich, czy tylnych z bardzo cieniutkich blach robione, warto od razu kupić i zamontować listy ochronne, no i chlapacze. Taka cenna sprawa jeszcze to jak na małe i tanie ;) autko ma bardzo dobre oświetlenie drogi, jak dorosły samochód niemal.
ps.
Dzięki za namiary na części, ale patrzę , że w tym sklepie nie widzę zestawu sprzęgła w tak dobrej cenie do wersji 65 KM tylko do 80 kM a tam jednak jakas różnica podobno jest.

dmaciekd
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-10-08, 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dmaciekd » 2015-10-09, 15:42

No i to się nazywa szczegółowy opis :) wielkie dzięki styx, myślę, że teraz przekonam żonę :) Ja obecnie jeżdżę firmovym V50 i też mi ciągle stuka coś a nigdzie luzów nie ma, widać ten typ tak ma. Co do sprzęgła to sprawdziłem w tecdoc i dla 65 i 80 jest takie samo, także to które Ci podesłałem musi pasować.

styx
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2015-05-17, 22:36
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: styx » 2015-10-09, 17:46

A jakie oznaczenie według LUK-a ma to sprzęgło oraz sprzęgło oryginalne według producenta ?
ps.
Jak szanowna małżonka Twoja jeździła dużym autem, to mikrą może od razu się nie przyzwyczaić , bo nissanek jest dość filigranowy w obsłudze coś jakby konstruktorzy myśleli, że kobitki to słaba bezsilna płeć :D

dmaciekd
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-10-08, 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dmaciekd » 2015-10-09, 19:51

Nr LuK 619305009 numery Nissan 30300-CR12A i 30300-CR12B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Micra / New Micra”