Strona 1 z 1

[K11] Wymiana uszczelki pod głowicą i swap silnika

: 2011-03-07, 09:25
autor: obcy87
wydaje mi sie że poszła mi uszczelka pod głowicą i z tego powodu nasunęły mi sie dwa pytania:

1.czy do jej zmiany trzeba wyciągać silnik??( bo jest tam mało miejsca i z rozrządem jest tam przesrane :| mam 16V na podwójnym łańcuszku...)

2. czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy :) ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ???

: 2011-03-07, 11:42
autor: Szymeq
obcy87 pisze:czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy :) ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ?? ?
Oczywiście .. poczytaj mój temat lub Hakuha :-D

: 2011-03-07, 15:55
autor: obcy87
To że 1,3 i 1,0 sa takie same i że pasuje to wiem...sam mam 1,3 a miałem 1,0 ....tylko chodzi mi o to czy jest może inny modem albo nawet ( co bedzie nie realne) marka samochodu z którego mozna motor wyjąc...tylko niech nikt nie pisze ze mam z motocykla wsadzać....:P

: 2011-03-07, 16:32
autor: Wieshaq
Z której renówki bodajże 5 któryś silnik pasował, ale gdzieś to tylkoi słyszałem i nie jest to info sprawdzone. Moim zdaniem to najlepszym rozwiązaniem był by swap na jakieś 1,6 ale nie wiem czy ktoś przetarł szlaki.
W Japonii wkładają do K11 VE :mrgreen: , tyle że trzeba mocno przerabiać z przodu. :-/

: 2011-03-07, 17:31
autor: EnDrIu
Może warto pomyslec o 1,4 z k11 po ostatnim lifcie?

: 2011-03-07, 21:46
autor: wronek
Chyba tam by bylo troche roboty z kompem.

: 2011-03-08, 21:33
autor: obcy87
a jak ze skrzynią i łapami w tym 1,4??

: 2011-03-10, 20:10
autor: alfabox
obcy87 pisze:a jak ze skrzynią i łapami w tym 1,4??
Łapy i skrzynia od CG13DE pasi bo to też CG tylko CGA3DE.Zmiana wiązki i kompa,brak rozdzielacza zapłonu 4 cewki .Po prostu rozwiercony do bodajże 1340 cm CG13 z ulepszonym układem zapłonowym i pewnie czymś tam jeszcze,ale jako bryła to typowe CG,tak że pasuje p&p na skrzynię i do budy :mrgreen:

: 2011-03-10, 20:14
autor: BaSsGrU
1,3 i 1,4 to niewielka różnica w pojemności.
wydaje mi się że będzie plug&play

1,6 to już rzeźba ale przy odrobinie czasu troszku pieniędzy i zacięcia to jest do zrobienia.

:-P

: 2013-11-02, 22:22
autor: waichwaich
Witam
Mam pytanko statnio kupilem K11 zasowa jak glupia jestem naprawde zadowolony jednak zaniepokoil mnie jeden "szczegol" a mianowicie nie wiem czy nie kuca uszczelka pod glowica. Dziwne jest tylko to ze jest tak jakby wilgotniej z prawej strony tak jakby moze z tego przewodu gdzies pocieklo druga sprawa to to ze nie jest tak tylko pod uszczelka ale tez nad nia. Dodaje fotke moze mnie troche naprowadzicie czy to uszczelka czy raczej moze cos innego.

Obrazek

: 2013-11-02, 23:08
autor: MagicalFire
po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html

: 2013-11-02, 23:51
autor: DubSon
waichwaich, wrzuciłeś zdjęcie pokrywy zaworów. Dół głowicy masz jeszcze pod kolektorem.

: 2013-11-03, 10:32
autor: waichwaich
MagicalFire pisze:po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html
No z tych objaw to nic mnie nie dotyczy silnik pracuje bardzo ładnie tylko mówię może coś się zaczęło dopiero sączyć ale widzę że spanikowałem jak zwykle i pomyliłem uszczelkę pod głowicą z uszczelka pod pokrywą zaworów :P dzięki DubSon, za zwrócenie uwagi :)