Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[K11] Wymiana uszczelki pod głowicą i swap silnika

Moderator: mimier

Awatar użytkownika
obcy87
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-10-14, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

[K11] Wymiana uszczelki pod głowicą i swap silnika

Post autor: obcy87 » 2011-03-07, 09:25

wydaje mi sie że poszła mi uszczelka pod głowicą i z tego powodu nasunęły mi sie dwa pytania:

1.czy do jej zmiany trzeba wyciągać silnik??( bo jest tam mało miejsca i z rozrządem jest tam przesrane :| mam 16V na podwójnym łańcuszku...)

2. czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy :) ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ???
Ostatnio zmieniony 2011-03-07, 11:14 przez obcy87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-03-07, 11:42

obcy87 pisze:czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy :) ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ?? ?
Oczywiście .. poczytaj mój temat lub Hakuha :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
obcy87
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-10-14, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: obcy87 » 2011-03-07, 15:55

To że 1,3 i 1,0 sa takie same i że pasuje to wiem...sam mam 1,3 a miałem 1,0 ....tylko chodzi mi o to czy jest może inny modem albo nawet ( co bedzie nie realne) marka samochodu z którego mozna motor wyjąc...tylko niech nikt nie pisze ze mam z motocykla wsadzać....:P

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-03-07, 16:32

Z której renówki bodajże 5 któryś silnik pasował, ale gdzieś to tylkoi słyszałem i nie jest to info sprawdzone. Moim zdaniem to najlepszym rozwiązaniem był by swap na jakieś 1,6 ale nie wiem czy ktoś przetarł szlaki.
W Japonii wkładają do K11 VE :mrgreen: , tyle że trzeba mocno przerabiać z przodu. :-/
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-03-07, 17:31

Może warto pomyslec o 1,4 z k11 po ostatnim lifcie?

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2011-03-07, 21:46

Chyba tam by bylo troche roboty z kompem.
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
obcy87
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-10-14, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: obcy87 » 2011-03-08, 21:33

a jak ze skrzynią i łapami w tym 1,4??

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Post autor: alfabox » 2011-03-10, 20:10

obcy87 pisze:a jak ze skrzynią i łapami w tym 1,4??
Łapy i skrzynia od CG13DE pasi bo to też CG tylko CGA3DE.Zmiana wiązki i kompa,brak rozdzielacza zapłonu 4 cewki .Po prostu rozwiercony do bodajże 1340 cm CG13 z ulepszonym układem zapłonowym i pewnie czymś tam jeszcze,ale jako bryła to typowe CG,tak że pasuje p&p na skrzynię i do budy :mrgreen:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-03-10, 20:14

1,3 i 1,4 to niewielka różnica w pojemności.
wydaje mi się że będzie plug&play

1,6 to już rzeźba ale przy odrobinie czasu troszku pieniędzy i zacięcia to jest do zrobienia.

:-P
Dark Shadow

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2013-11-02, 22:22

Witam
Mam pytanko statnio kupilem K11 zasowa jak glupia jestem naprawde zadowolony jednak zaniepokoil mnie jeden "szczegol" a mianowicie nie wiem czy nie kuca uszczelka pod glowica. Dziwne jest tylko to ze jest tak jakby wilgotniej z prawej strony tak jakby moze z tego przewodu gdzies pocieklo druga sprawa to to ze nie jest tak tylko pod uszczelka ale tez nad nia. Dodaje fotke moze mnie troche naprowadzicie czy to uszczelka czy raczej moze cos innego.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-11-02, 23:08

po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-02, 23:51

waichwaich, wrzuciłeś zdjęcie pokrywy zaworów. Dół głowicy masz jeszcze pod kolektorem.

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2013-11-03, 10:32

MagicalFire pisze:po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html
No z tych objaw to nic mnie nie dotyczy silnik pracuje bardzo ładnie tylko mówię może coś się zaczęło dopiero sączyć ale widzę że spanikowałem jak zwykle i pomyliłem uszczelkę pod głowicą z uszczelka pod pokrywą zaworów :P dzięki DubSon, za zwrócenie uwagi :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Micra / New Micra”