Strona 1 z 1
[K10] [K11] Max predkosci na poszczególnych biegach
: 2009-12-10, 16:54
autor: mimier
Witam.
Mam nastepujace pytanko: jakie sa maksymalne predkosci na poszczegolnych biegach w micrze K10? Glownie chodzi o 1,2,3 - nie mam obrotka i nie wiem ile mozna aby tloki nie wyskoczyly przez maske

Z tego co sie orientuje to K10 nie ma odciecia wiec eksperymentalnie nie mam jak sprawdzic

Pozdrawiam
---------------------------------------------------------------------
1-2=24
2-3=40
3-4=64
4-5=72
to sa zalecane ale max to niewiem....
: 2009-12-14, 20:48
autor: alfabox
Przy obecnej konfiguracji moja teraz na 2-ce zamyka stówkę

,na trójce 140,a dalej to nie powiem bo nie jeździ się u nas tak szybko

: 2010-01-29, 16:02
autor: Szerszeń-k10
na 1 biegu zamykam 40, na 2 dociągałem do około 94 no i na 3 nie wiem bo przy 130 musiałem już hamować:D będę musiał się wybrać na lotnisko zęby sprawdzić ile zamyka na 3 i 4. Ale ogólnie jak na silniczek 1.2 to daje rade, tylko paliwo żłopie jak szalony<zalamka>
: 2010-01-29, 17:46
autor: alfabox
Przy zamykaniu obrotka musi chłepnąć

: 2010-02-02, 08:55
autor: Szymeq
alfabox pisze:Przy zamykaniu obrotka musi chłepnąć
Potwierdzam to równiez przy mojej k11 1.0 ... przy zamykaniu wskazówka od paliwa opada niemal w oczach

: 2010-02-02, 12:53
autor: Szerszeń-k10
Macie racje, od kiedy mam micre (2 tydz. juz leci) ciagle gaz do podlogi i dziwilem sie dlaczego tak duzo pali:D Po piatkowym spodkaniu z Luzakiem i 2h dyskutowania na mrozie postanowilem jezdzic spokojniej. W niedziele postanowilem zatankowac auto za cale 30zl! ku mojemu zdziwieniu przy spokojnej jezdzie w miescie i zrobieniou okolo 80 km wskazowka poziomu paliwa trzyma sie jeszcze lekko ponad rezerwe:D Cieszy mnie to bardzo:D Bo w piatek rano tankowalem za 30 i wieczorem juz musialem go znowu tankowac:D Ciezka noga lekki portfel:D I zastanawiam sie nad stozkiem do micry ale nie wiem jak sie za to zabrac przy gazniku(instalowal bym go ze wzgledu na dzwiek bo przy tak malym silniku stozek raczej by nic nie dal) no ale to juz nie dyskusja na ten temat.

I jeszcze do tematu, na 5 biegu robilem 170km\h tak pokazywal GPS, bo jak wiadomo licznik w k10 wyskalowany jest do 160

Ale mysle ze doszedl by do okolo 180km\h.
: 2010-03-29, 22:06
autor: Humvee
alfabox pisze:Przy zamykaniu obrotka musi chłepnąć

a ty alfabox zdrajco jeden czemu juz na micra.pl sie nie odzywasz co

? nie ładnie zapominać o starym klubie

Pozdrawiam
: 2010-03-30, 07:59
autor: alfabox
Humvee pisze:alfabox pisze:Przy zamykaniu obrotka musi chłepnąć

a ty alfabox zdrajco jeden czemu juz na micra.pl sie nie odzywasz co

? nie ładnie zapominać o starym klubie

Pozdrawiam
No jak się nie odzywam,ostatnio w prawdzie trochę mniej,ale coś tam zawsze wybazgram

No również pozdrówki

: 2012-06-18, 20:31
autor: kolodi1
Ja na swojej micrze to z 1 do 45, 2 ok. 98, 3 (to już zrywa asfalt

) dociągałem nawet do 135-140 ale tak jak pisali wyżej skazówka paliwa leci na łeb... 4 dociągnie spokojnie ponad 150 a na 5 ok. 175km/h dalej nie dało rady... prędkość sprawdzana na opuszczonym lotnisku (raptem 150m od domu

hehe) by odświeżyć temat postaram się rzucić film
a więc tym czasem...