[K12] Demontaż kierownicy i wymiana przełącznika zespolonego
: 2014-05-18, 21:37
Tak to czasem bywa, że kiedy chcemy coś poprawić, psujemy owo coś jeszcze gorzej. I tak było w moim przypadku.
Nie działała mianowicie funkcja wycieraczek, kiedy włączają się "od czasu do czasu". Wycieraczki chodziły jedynie w pozycji "szybko". Przy małych opadach, których jest więcej niż ulew, przecieranie szyby jednorazowym przełączeniem wycieraczek to dramat, więc postanowiłem rozebrać częśc przełącznika zespolonego ze sterowaniem wycieraczek - niestety nie działa mechanizm odbijania dżojsticka. Kiedy wjadę w dziurę, idzei on do przodu i włącza się "pełen program" czyli wycieraczki + spryskiwacz.
Skoro i tak chciałem wymienić cały przełącznik, mam takie pytanie: Czy ktoś to kiedyż z Was już robił ? Jak przede wszystkim zdjąć kierownicę ? Jest w niej poduszka powietrzne i nie chciałbym, żeby odpaliła mi w facjatę z odległości 2 cm
Ze schematów wynika, że po bokach kierownicy są dwie śruby, jak mi się zdaje luzują one poduszkę z cześcią "klaksonową. Airbag można odłączyć wyciągając wtyczkę, a potem dobrac się do śruby mocującej kierownicę.
Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.

Skoro i tak chciałem wymienić cały przełącznik, mam takie pytanie: Czy ktoś to kiedyż z Was już robił ? Jak przede wszystkim zdjąć kierownicę ? Jest w niej poduszka powietrzne i nie chciałbym, żeby odpaliła mi w facjatę z odległości 2 cm

Ze schematów wynika, że po bokach kierownicy są dwie śruby, jak mi się zdaje luzują one poduszkę z cześcią "klaksonową. Airbag można odłączyć wyciągając wtyczkę, a potem dobrac się do śruby mocującej kierownicę.
Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.