Strona 1 z 1

[K11] Problem z zamykaniem drzwi z pilota k11

: 2013-01-03, 00:45
autor: Kristover86
Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość mianowicie problem, posiadam micre k11 z 95r i mam tam auto alarm z imbolaizerem więc problem polega na tym ze, działało i przestało działać,otwieranie drzwi z pilota ok i reszta tez, a problem tkwi tylko w zamykaniu drzwi z pilota,proszę o pomoc bo nie wiem o co chodzi jest tam jakiś dziwny autoalarm i mam pilot jeden tylko na którym z przodu pisze CHECKMATE bardzo proszę o pomoc.
zszedłem do auta raz jeszcze sprawdzić no i jakoś zatrybiło i wszystko działa o dziwo nie wiem co to może być

Witam i znów nie działa zmieniłem baterie w pilocie i nic raz działa raz nie i teraz doszedł tez nawiew działa tylko na 4-tym biegu a auto stało 3 dni nie ruszane co chwile coś nowego pomocy bo powoli zaczynam nie lubić marki nissan miałem k10 nie miałem tam takich problemów jak w tym k11. POMOCY!!!!! wstawiam zdjęcie pilota jaki mam zeby było jaśniej http://www.skib-obudowy.pl/component/vi ... gory_id=22

: 2013-01-03, 08:14
autor: snorlaxs
problem może tkwić w komunikacji pilota z centralką albo w samej centralce,
mam pytanko troche banalne ale czy w tych dniach jak auto stało były duże mrozy bo ja miałem tak, że siłowniki trochę przymarzły i nie mogłem otworzyć a zamknąć szło, po porządnym nagrzaniu samochodu problem zniknął
a co do nawiewu to nie mam pojęcia

: 2013-01-03, 12:48
autor: Kristover86
Witam Samochód stał 3 dni i były temperatury 0 do +2 stopnie więc wątpliwe żeby coś zamarzło, chyba ze w nocy mogła być temperatura minusowa ale nawet jak by to ile do - 3 max.

: 2013-01-03, 15:16
autor: wronek
Odnośnie dmuchawy :)

viewtopic.php?t=501

: 2013-01-03, 16:02
autor: snorlaxs
nie no raczej nie powinno zamarznąć
pozostaje sprawdzenie czy kabelek od zamykania drzwi sie nie poluzował, więcej pomysłów na rozwiązanie tego problemu nie mam

: 2013-01-04, 00:38
autor: Kristover86
rozumiem ok a czy akumulator ma jakiś wpływ na ten autoalarm czyli na zamykanie drzwi bo coś mi nie trzyma pradu ładuje go całą noc i po tym ładowaniu jest około 13.50 a za 30 minut spada do 12.60 i nie chce ładowac prostownik nowy na bank ładuje moze to przez ten akumulator

: 2013-01-04, 17:42
autor: elektryk1409
Najprościej to sprawdzisz podłączając prostownik i bawiąc się alarmem. Jeśli będzie działał prawidłowo to znaczy, ze winny jest akumulator

: 2013-01-04, 18:13
autor: snorlaxs
Tak możesz sprawdzić. A jest jakaś różnica jak doładujesz na full i sie zaczniesz bawic "pstrykaniem"
a po 2 to alarm nie potrzebuje dużo energii

: 2013-01-04, 18:35
autor: elektryk1409
snorlaxs pisze: a po 2 to alarm nie potrzebuje dużo energii
Masz racje Bartłomieju ;) Ale centralka potrafi zgłupieć od skoków napięcia, a jak jest kiepski akumulator i nagle zadziałają dwa siłowniki i wszystkie kierunkowskazy to taki skok napięcia może być już niezły. Ale może też być na przykład tak, że siłownik już się kończy.

: 2013-01-04, 18:44
autor: snorlaxs
no dobrze Patryku ale od razu wszystkie siłowniki się nie skończą, a swoją drogą jakby padły siłowniki to by się nie otwierał z pilocika ;D
może być to od skoków napięcia, ale niech sprawdzi kabelek zamykania dochodzący do siłownika "matki"

: 2013-01-04, 18:51
autor: elektryk1409
od razu wszystkie siłowniki się nie skończą
to akurat prawda, nie wiem skąd mi się wzięło że nie działa tylko strona kierowcy :-/
a swoją drogą jakby padły siłowniki to by się nie otwierał z pilocika
Siłownik może być tak uszkodzony, że otwiera bez problemu, ale z zamknięciem jest już kłopot ;) W sumie można byłoby to sprawdzić podając napięcie bezpośrednio na siłownik, najpierw zgodnie z polaryzacją a potem odwrotnie. Jeśli będzie działał w obie strony to znaczy że problem leży gdzie indziej

: 2013-01-04, 18:59
autor: snorlaxs
elektryk1409 pisze:Siłownik może być tak uszkodzony, że otwiera bez problemu, ale z zamknięciem jest już kłopot
ale z tego co się orientuje to by wysyłał sygnał na drugi siłownik a tu 2 stoją w miejscu :/, albo oba są walniete w co wątpie

: 2013-01-04, 19:03
autor: elektryk1409
Chyba że:
- walnięta jest krańcówka w siłowniku i nie podaje sygnału na drugi siłownik
- oba siłowniki są podrzędne sterowane wyłącznie centralką, wówczas działają niezależnie od siebie

: 2013-01-04, 19:14
autor: snorlaxs
no myśle że daliśmy koledze kilka pomysłów, teraz niech sprawdza ;D
elektryk1409 pisze:Chyba że:
- walnięta jest krańcówka w siłowniku i nie podaje sygnału na drugi siłownik
- oba siłowniki są podrzędne sterowane wyłącznie centralką, wówczas działają niezależnie od siebie
możliwe i to ;D

: 2013-01-04, 20:19
autor: Kristover86
no i mam problem z głowy naładowałem akumulator i działa jak głupi i alarm i zamykanie i otwieranie jeden problem z głowy a siłowniki wszystkie ok bo byłem u elektromechanika co alarmy podpina to mi sprawdził ze alarm oki, po prostu samo sie naprawiło po naładowani a moze sie reset zrobił no nie wiem w każdym razie po 18 godzinach ładowania i podłączeniu aku wszystko ok, tylko teraz problem z dmuchawą 1,2,3, nie wieje anie ciepłe ani zimne nic zero tylko 4-ty bieg dzała poprawnie,wiem ze to moze byc opornik ta płyka ale pewności nie mam ponieważ autko 3 dni stało pod blokiem a przed tymi trzema dniami dmuchawa dzałała,więc jakieś zjawiska paranormalne

[ Dodano: 2013-01-04, 20:22 ]
spróbuję wyciągnąć ten opornik i przynieść do domu,tylko co dalej he he ?????

: 2013-01-04, 20:26
autor: elektryk1409
Jeżeli masz tylko 4 bieg to na 100% jest opornik. Musisz po prostu zobaczyć, czy wszystkie ścieżki na płytce są całe chociaż nie zawsze to widać na pierwszy rzut oka. Najprościej byłoby pomierzyć rezystancje poszczególnych ścieżek

: 2013-01-05, 20:19
autor: Kristover86
ok dzięki za pomoc Alarm działa,otwieranie zamykanie też problem po części z akumulatorem no i z pilotem styki,a co do nawiewu to juz hula aż miło płytka nawaliła juz kumpel zlutował a ja pomalowałem lakierem do paznokci z 2 razy + bezbarwny z puszki tylko na ile to będzie działać jest możliwość ze za pół roku znów siądzie ale ok Dziękuje i pozdrawiam.