pioters pisze:ok, załapałem o co Ci chodzi, machnięcie wajchą w górę lub w dół (nie pamiętam) powoduje przetarcie dwa czy trzy razy. To też powinno działać.
No niestety nie załapałeś

Chodzi o to że po włączeniu tego trybu wycieraczki nie działają cały czas tylko włączają się co powiedzmy 5 sekund. Przełącznik sam w sobie pasuje bez problemu jednak po podłączeniu go nie działa ten właśnie tryb i teraz nie wiem czy przełącznik poliftowy ma trochę inne bebechy i dlatego nie działa czy po prostu ten mój jest walnięty
[ Dodano: 2012-11-19, 23:08 ]
Problem został rozwiązany

Dla potomnych:
Do K11 przed liftem, które mają włącznik wycieraczek jak na zdjęciu

pasuje włącznik od K11 po lifcie i od Primery P11 (zapewne podejdzie też od Almery i innych Nissanów które mają takie włączniki). Włączniki te generalnie różnią się niektórymi funkcjami (np po zastosowaniu włącznika z P11 w K11 po włączeniu tylnego spryskiwacza samoczynnie włącza się tylna wycieraczka), ale jest też mały haczyk. Otóż włączniki z poliftowych K11 oraz z P11 mają inaczej rozwiązany styk odpowiedzialny za czasowy tryb pracy wycieraczek.
Tak wygląda kostka włącznika z K11 po lifcie (w dalszej części opisu oznaczony 2)
A tak z K11 przed liftem (w dalszej części opisu oznaczony 1)
Jak widać styk w lewym górnym rogu w jednej i drugiej kostce jest inny. Jeśli założymy włącznik 2 zamiast 1 to nie będzie działał przerywany tryb pracy wycieraczek. Rozwiązaniem tego problemu jest wetknięcie kawałka sztywnego drutu w kostkę włącznika. Uwaga: po wykonaniu tej operacji montując włącznik lepiej najpierw podłączyć go do kostki znajdującej się w aucie a potem "manewrować" nim w celu zamocowania.
Chcąc zamontować włącznik 1 zamiast 2 zapewne należy uciąć wspomniany styk na odpowiedniej wysokości, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.
A na koniec odpowiedź na pytanie po co w ogóle zamieniać te włączniki:
Ja w swojej K11 miałem uszkodzony włącznik (miałem wersję 1), kupiłem wersję 2 z Primery P11.144 (wtedy nie wiedziałem że różnią się kostkami). Po zamontowaniu wersji 2 okazało się, że:
- wycieraczka tylna uruchamia się automatycznie po włączeniu tylnego spryskiwacza (wcześniej trzeba było włączać osobno wycieraczkę i spryskiwacz)
- zamiast ciągłego trybu pracy tylnej wycieraczki jest tryb przerywany
- jest możliwość regulacji częstotliwości pracy wycieraczek w trybie czasowym (jeszcze nie sprawdzałem czy działa)
Gdyby ktoś miał jakieś pytania związane z tematem to piszcie tu lub na PW
PS. Przepraszam za jakość zdjęć, były robione tym co akurat było pod ręką.
Pozdrawiam
