Strona 1 z 1

[K11] 1.3 gaśnie i kopci

: 2012-10-10, 18:08
autor: Łabi1610
Witajcie , zakładam drugi post co do mojej micry ponieważ to chyba nie wina skrzyni aczkolwiek coś z paliwem. na zimnym silniku gdy odpalam auto chodzi można się przejechać , natomiast jak się już rozgrzeje auto spada z obrotów i trzeba gazem jej pod pompowywać żeby nie zgasła aczkolwiek i tak czasem gaśnie , zauważyłem żer auto trochę kopci , natomiast nie przepala oleju stan jest , wymieniłem filtr paliwa i świece nie wiem natomiast co ją boli czytałem kilka tematów różnych ale nie znalazłem odpowiedzi. Pozostaje mi sprawdzić pompę paliwa dzisiaj próbowałem się do niej zabrać ale nie wiem do końca jak ją wymontować czy ktoś już to robił ?

: 2012-10-10, 20:13
autor: elektryk1409
Żeby dostać się pompy paliwa musisz podnieść tylne siedzisko. Zobaczysz zaślepkę mocowaną na 3 śruby, musisz je odkręcić i wyjąć zaślepkę. Następnie zobaczysz dużą plastikową nakrętkę, którą również musisz odkręcić. Jeśli nie masz odpowiedniego przyrządu to zostaje młotek i przecinak (ja w ten sposób chyba 3 razy już ją odkręcałem). Oczywiście musisz też odłączyć kostki elektryczne od pompy i pływaka oraz węże paliwowe od pompy (nie pomyl ich przy zakładaniu).

: 2012-10-10, 20:18
autor: DubSon
Stan płynu chłodniczego bez zmian?
Kolor i poziom.

: 2012-10-10, 20:34
autor: Łabi1610
Tym mnie zadziwiłeś nie sprawdzałem tego jeszcze, co do pompy , ja dostałem się do niej ale chodzi mi jak ją tam ze środka wyjąć tu jest problem :D

: 2012-10-11, 11:01
autor: BaSsGrU
a majonezu pod korkiem chłodnicy nie ma ?

: 2012-10-11, 14:19
autor: Łabi1610
Nie ma majonezu :D

: 2012-10-11, 19:40
autor: Szymeq
Łabi1610 pisze: ja dostałem się do niej ale chodzi mi jak ją tam ze środka wyjąć tu jest problem :D
Musisz łapkę wsadzić do środka i odszukać zaczep który należy zwolnić - jeśli dobrze pamiętam jest pomiędzy pompą a ścianą zbiornika. Cały zespół składa się z 2-ch części. Pierwszy wyjmujesz pływak a potem kolejne "zapięcie " i wysuwasz do przodu cały koszyk z pompą.

: 2012-10-12, 17:05
autor: Łabi1610
Ok Panowie problemu nie ma , wina przepływki , teraz pytanko mam do was , po jeździe autem po rozgrzaniu zapala się jednak kontrolka N-CVT dopiero wtedy kiedy silnik rozgrzany. Czego to może być wina Panowie powiedzcie , że skrzynia OK wina filtr :D

: 2012-10-12, 17:35
autor: BaSsGrU
A płyn/oliwe w skrzyni sprawdziłeś? To może być przyczyna chciarz te skrzynie bardziej przypminają te w skuterachniż samochodowe automaty. W najgorszym przypadku zapodasz normalną skrzynie i sprzęgło

: 2012-10-12, 18:10
autor: Łabi1610
No na bagnecie czyściutki ale wiesz nie koniecznie musi być w skrzyni tak , z resztą wątpię , że klient wymieniał filtr bo to drogie to raz a dwa ciężko dostać.

: 2012-10-13, 06:25
autor: bombel
Łabi1610 pisze:po jeździe autem po rozgrzaniu zapala się jednak kontrolka N-CVT dopiero wtedy kiedy silnik rozgrzany
Manual mówi: Auto na lawetę i do serwisu. Obstawiam, że po nagrzaniu rozciąga się łańcuch skrzyni i wyskakuje błąd

: 2012-10-13, 15:19
autor: Łabi1610
Czy dałby radę ktoś potwierdzić czy filtr do micry skrzyni NCVT wygłada jak ten z linka ?

http://sklep.ediparts.pl/ecvt-justy-mic ... 22bccc8db4