[K10] [K11] [K12] Jaki olej do Micry?
Moderator: mimier
Kristover86, jakbyś zobaczył mój temat - moja prezentacja oraz wątek o płukance silnika to szybko chyba byś zmienił zdanie o najtańszym leju.
Waichwaich, jestem tego samego zdania co Ty - na oleju nie ma co oszczędzać.
Waichwaich, jestem tego samego zdania co Ty - na oleju nie ma co oszczędzać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A ja Wam powiem, że tak naprawdę każdy olej jest dobry jeśli jest zmieniany regularnie. Poniżej zdjęcie mojego starego silnika, który był praktycznie od zawsze zalewany 10W40 (różni producenci, ostatnio ELF z Selgrosa za 65PLN 5L): 
Także jeśli ktoś olej zmienia regularnie i nie leje minerala to silnikowi nic nie będzie.

Także jeśli ktoś olej zmienia regularnie i nie leje minerala to silnikowi nic nie będzie.

Ulisses, ja po lotosie mam syf w silniku i zapieczone pierścienie tłokowe......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
Radek_Z ja już dwukrotnie robiłem płukankę LM i raz Millersa. Risto, Zielkq, Michal_M66 też robili płukanki Millersem, Lestant robił płukankę LM, kilka innych osób również już robiło płukanki silnika - efekt zawsze ten sam - po płukance syf a nie olej.
U Lestanta jak robiliśmy swapa to zalaliśmy silnik nowym olejem 10W40. Silnik pracował, aż się zagrzał do 90°C i tak sobie chwilę pracował. Potem zgasiliśmy silnik, zalaliśmy płukankę i na 15min na wolnych obrotach. Olej pracował w silniku łącznie może ze 40min. Potem zlaliśmy olej - wyglądał jak po 12kkm
Polecam wątek viewtopic.php?t=13837&start=0
U Lestanta jak robiliśmy swapa to zalaliśmy silnik nowym olejem 10W40. Silnik pracował, aż się zagrzał do 90°C i tak sobie chwilę pracował. Potem zgasiliśmy silnik, zalaliśmy płukankę i na 15min na wolnych obrotach. Olej pracował w silniku łącznie może ze 40min. Potem zlaliśmy olej - wyglądał jak po 12kkm
Polecam wątek viewtopic.php?t=13837&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_