aby nie być gołosownym- mam chwile aby popytać o rózne bzdety w moim gruzie- musze przyznać że kompletna pierdoła- od kiedy kupiłem auto nie działa lampka rezerwy, i nauczyłem sie tankować wg wskaźnika.
Jednak kupilem z aledrogo termistor. I fakt- mój był uwalony. Z tym że nowy nie reaguje na zmiany poziomu paliwa (pół baku i rezerwa)
problemem jest iż termistor z Daewoo powinien współpracować z żarówką W1.2W (czyli takie jak micra ma w zegarach)
JEDNAK, żarówka rezerwy to W5W (postojówka) jako jedyna w zegarach!
Pytanie brzmi- czy ktoś przerabiał już ten temat? oprawka z 1.2W jest duzo za mala, żarówka 1.2 w oprawce pod W5W na bank wyleci.
Lutowanie odpada, bo micra ma ściezki naniesione na folii. Lutowanie żarówki do oprawki to też średnia opcja
wstepnie odpada też jakikolwiek opornik, bo rzekomo ma zaburzyć działanie termistora. Nie wiem jak, za slaby jestem z prądu
 
 edit: W1.2W wsadzone do plastikowej oprawki jak w diodowych zamiennikach W5W? I to całe do docelowej oprawki wkręcanej w zegary
 
   
 pomyśle nad tym jutro bo juz zasypiam...
 
 pozdrawiam!



 .
  .
 
  dziś w drodze z roboty. Nie wiem co było, jedynie co mi przychdzi na myśl że ten chinski termistor był jakiś zawieszony ,albo potrzebował paru cykli żeby zacząć działać... nie wiem naprawde.
 dziś w drodze z roboty. Nie wiem co było, jedynie co mi przychdzi na myśl że ten chinski termistor był jakiś zawieszony ,albo potrzebował paru cykli żeby zacząć działać... nie wiem naprawde. 
    
 




 a pół roku zmieniać to tak średnio
 a pół roku zmieniać to tak średnio 