Witan. Ostatnio mam problemy z moją K11 1.3 Otóz oddałem auto do mechanika w  celu sprawdzenia dlaczego na postoju ubywa płynu chłodniczego ( auto postało 2-3 dni i tzreba było  dolewać szklanke  plynu do zbiorniczka  wyrownawczego.  O  dziwo podczas tras płynu nie  ubywało )- Diagnoza pompa  wody  do  wymiany. Wymienił mi na Aisina, ale wczoraj po przejechaniu dynamicznie 70 km zauważyłem że  temperatura poszła w  górę-spadł  dolny wąż od  chłodnicy razemz  obejma. Założyłem go ale  nic  to nie  dało wskazówka poszła  tak  wysoko że  zapalił  się  check engine. Natychmiast zgasiłem auto. Laweta  scholowałem  auto  do mechanika.....ten dolał płynu bo troche  ubyło, wymienił opaskę przy  tym weżu niestety check  sie nie skasował mimo że odpinałem klemy... I  co-jadę  2 kilometry a  tu wskazówka od  temperatury znowu w górę.  Auto stoi już u innego mechanika  bo tamten zaczał straszyć mnie  uszczelka pod głowicą  ale  do tej pory nic   z autem sie nie  działo.  Nie  brało oleju, płyn w  normie,moc w normie, olej kolor normalny. przebieg silnika  160 tys km w tym od 45 tys km LPG. Moje pytanie  brzmi
1. Jak  skutecznie odpowietrzyć układ  w Micrze K11?
2. Czy jeśli doszlo  do zapalenia checka  to znaczy  że  silnik umarł  albo np skrzywiła  sie  głowica  lub poszła Uszczelka pod   glowica ?
3. Jak wykasowac  ten chceck ? Musze  mieć program Nissanowski ?
4. Czy mozliwe jest ze  coś  zle popodlaczali ?  Już raz jak mi założyli termostat  to wskazowka  szla  do góry przy wyższych predkosciach- wymienilem na oryginalny w  innym  serwisie  i  do tej pory spokój był...
Dzięki z  góry za porady, pozdrawiam ...
