[K11] Wymiana uszczelki pod głowicą i swap silnika
Moderator: mimier
[K11] Wymiana uszczelki pod głowicą i swap silnika
wydaje mi sie że poszła mi uszczelka pod głowicą i z tego powodu nasunęły mi sie dwa pytania:
1.czy do jej zmiany trzeba wyciągać silnik??( bo jest tam mało miejsca i z rozrządem jest tam przesrane mam 16V na podwójnym łańcuszku...)
2. czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ?
1.czy do jej zmiany trzeba wyciągać silnik??( bo jest tam mało miejsca i z rozrządem jest tam przesrane mam 16V na podwójnym łańcuszku...)
2. czy jest jakiś slinik który można byłoby wsadzić ( oczywiście mocniejszy ) ale na zasadzie plug&play bez żadnej rzeźby ?
Ostatnio zmieniony 2011-03-07, 11:14 przez obcy87, łącznie zmieniany 1 raz.
Z której renówki bodajże 5 któryś silnik pasował, ale gdzieś to tylkoi słyszałem i nie jest to info sprawdzone. Moim zdaniem to najlepszym rozwiązaniem był by swap na jakieś 1,6 ale nie wiem czy ktoś przetarł szlaki.
W Japonii wkładają do K11 VE , tyle że trzeba mocno przerabiać z przodu.
W Japonii wkładają do K11 VE , tyle że trzeba mocno przerabiać z przodu.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Może warto pomyslec o 1,4 z k11 po ostatnim lifcie?
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- alfabox
- fanatyk nissana
- Posty: 1023
- Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
- Kontakt:
Łapy i skrzynia od CG13DE pasi bo to też CG tylko CGA3DE.Zmiana wiązki i kompa,brak rozdzielacza zapłonu 4 cewki .Po prostu rozwiercony do bodajże 1340 cm CG13 z ulepszonym układem zapłonowym i pewnie czymś tam jeszcze,ale jako bryła to typowe CG,tak że pasuje p&p na skrzynię i do budyobcy87 pisze:a jak ze skrzynią i łapami w tym 1,4??
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
Witam
Mam pytanko statnio kupilem K11 zasowa jak glupia jestem naprawde zadowolony jednak zaniepokoil mnie jeden "szczegol" a mianowicie nie wiem czy nie kuca uszczelka pod glowica. Dziwne jest tylko to ze jest tak jakby wilgotniej z prawej strony tak jakby moze z tego przewodu gdzies pocieklo druga sprawa to to ze nie jest tak tylko pod uszczelka ale tez nad nia. Dodaje fotke moze mnie troche naprowadzicie czy to uszczelka czy raczej moze cos innego.
Mam pytanko statnio kupilem K11 zasowa jak glupia jestem naprawde zadowolony jednak zaniepokoil mnie jeden "szczegol" a mianowicie nie wiem czy nie kuca uszczelka pod glowica. Dziwne jest tylko to ze jest tak jakby wilgotniej z prawej strony tak jakby moze z tego przewodu gdzies pocieklo druga sprawa to to ze nie jest tak tylko pod uszczelka ale tez nad nia. Dodaje fotke moze mnie troche naprowadzicie czy to uszczelka czy raczej moze cos innego.
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
No z tych objaw to nic mnie nie dotyczy silnik pracuje bardzo ładnie tylko mówię może coś się zaczęło dopiero sączyć ale widzę że spanikowałem jak zwykle i pomyliłem uszczelkę pod głowicą z uszczelka pod pokrywą zaworów dzięki DubSon, za zwrócenie uwagiMagicalFire pisze:po wyglądzie nic nie stwierdzisz objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... owica.html