![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
A bezpieczniki są pod kolumną kierownicy, taki jakby schowek
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Moderator: mimier
Nie mam, ale czytam forum dotyczące micr i sama miałam kiedyś problem z odpaleniem, pamiętam, że kolesiowi spalił się przekaźnik..., znajdę to zamieszczę link, by Ci udowodnić.MacGayver pisze:Aniu, odnoszę wrażenie że masz świra na punkcie bezpieczników
EnDrIu pisze:"chip" taki czerwony kwadracik (na pewno jest w tych po lifcie)
ainkaa pisze:Jedyna rada, trzeba kręcić aż załapie. Wtedy mamy kłęby szarego dymu, gdyż spala paliwo z układu wydechowego.
ainkaa jeszcze nie, samemu trochę ciężkoainkaa pisze: Sprawdziłeś wszystko co radzimy sprawdzac w ww postach: np. czy jest iskra? Czy podaje paliwo?
wystarczy odkręcic troche śrubę przy filtrze paliwa, i zakręcić micrę (krótko!) , jeśli podaje powinieneś mieć tam wyciek.Mr.Bad_Example pisze:nie do końca wiem jak sprawdzić czy podaje paliwo
no to się przynajmniej czegoś nauczyłemwronek pisze:Skoro kable wymieniałeś to cewkę masz jedną
no właśnie jak już odpali to pracuje normalnie. Jak pisałem - problem zdarza się losowo i ciężko stwierdzić w jakich warunkach. Często dłuższe kręcenie rozrusznikiem załatwia sprawę (ale czasami też mimo załapania momentalnie gaśnie).Hahkuh pisze:...a jak już odpali to pracuje normalnie? (nie szarpie jak się nagrzeje, obroty nie falują)